olofromglogau - 12-05-2008, 19:10
" />witam zadzylo mi sie kilka razy przy jezdzie po mieście w temperaturze około 30stopni zostawic auto na pare minut na parkingu po czym wróciłem i niemoglem juz odpalic , przy odpalaniu trzesło silnikiem jak by chciał wyskoczyc poczekalem troszke otworzylem klape silnika na 3minuty troszke silnik sie ochłodzil i odpalił dodam jeszcze ze jak przekrecalem kluczyk to lekko drgala kierownica i wtedy wlasnie niemogłem odpalić silnik poprostu chce wtedy wyskoczyc
przy temperaturze poniżej 30stopni odpala bez problemu
prosze pomozcie co to moze byc?
mmilon - 12-05-2008, 22:07
" />objawy jak na dogorywający rozrusznik przystało, ale mogę się mylić.
Gość - 12-05-2008, 22:31
" />wygląda mi to na uwalony czujnik położenia wału zmierzyć oporność sprawdzić czy jest okey i jak odbiega od normy do wymiany /koszt czujnika około 100Pln/
olofromglogau - 15-05-2008, 21:51
" />ok dzieki za podpowiedz jak zrobie to napisze.
pozdrawiam
lekis - 20-05-2008, 09:51
" />U mnie stało sie to samo. Ale dopiero pierwszy raz.
Pojechalem na zakupy w niedziele, kupilem co trzeba wracam no i nie moge odpalic
Zadzwonielem do Lanci na połczyńską i gośc mi powiedział, że mam odczekac z pół godziny i moze zapali. No i zapalił.
Wydaje mi sie, że rozrusznik kręcił dobrze.
Trzeba mi do serwisu zajechac:(
Pozdrawiam
olofromglogau - 20-05-2008, 14:11
" />o jak cos bedziesz wiedzial to napisz pozdrawiam
lekis - 20-05-2008, 15:18
" />Byłem teraz na Powsińskiej na kontroli i gość mi powiedział , że na 90 % jest to własnie czujnik położenia wału. Coś mi tłumaczył, ze jak czujnik nie wykrywa ruchu to komputer nie odpali silnika (czy coś takiego).
Mi to się zdarzyła pierwszy raz. Powiedział, że po pierwszym razie nie ma co tak szybko reagować. Ale myśle, że i tak bede go musiał wymienić!
I pare innych rzeczy :cry: .
Polecił mi prywatny serwis w Powsinie?
Zna ktoś tego gościa?
Pozdrawiam
olofromglogau - 20-05-2008, 16:37
" />ja wlasnie czujnik dzisiaj zamowilem we fiacie w glogowie jutro napisze ile chca za to przy okazji jeszcze maja mi podac cene łapy do silnika i silniczka tylniej wycieraczki ;]
lekis - 20-05-2008, 21:17
" />Mi powiedzieli, że za czujnik jakieś 185 zł
Ale się zdziwiłem, że przepływomierz jakieś 1000 zł za oryginalny :?
fazi - 20-05-2008, 21:36
" />To mi we Fiacie te palanty powiedziały 1600zł za przepływomierz do kappy,zapytałem sprzedawce czy nie pił nic od rana Oczywiście zamówiłem w LT co prawda nie oryginał ,ale 270zł,ale napewno i takowy kosztował by ze 6stów góra .A pózniej dziwią się,ze nowe Lancie nie chcą sie sprzedawać to Fiat świetnie zacheca ludzi 1000procentowymi marżami,a serwis to juz innna bajka .Pozdrawiam.
STOD - 21-05-2008, 10:41
" />Ten gośc to pewnie Rafał - ma w Powsinie warsztat.Byłem i polecam.
olofromglogau - 08-07-2008, 21:44
" />za czujnik bosha dalem 90zł za wymiane zaplacilem 50zł jak bym mial dostep do kanalu sam bym go wymienil przy okazji podczepilem do kompa i wyszly mi takie bledy :
0101 przeplywomierz pow. masowy sygnal niezrozumialy
0404 recylkulacja spalin odcylka regulacji
0380 sterowanie czasem grzania zawysoki prad
1320 synchroniz. walka roz.do wal korb przerywacz sygnalow
D600 elektron. blokada odjazdu brak wczytania kodu
oraz airbag sterownik blad wewnetrzny
olofromglogau - 08-07-2008, 21:46
" />aha gosciu mi mowil ze dzien predzej taki sam przypadek mial ktos w jakims oplu z tym odpalaniem w upalne dni i tez byl to czujnik polozenia walu ;]
Gość - 10-07-2008, 14:00
" />fazi napisał:
To mi we Fiacie te palanty powiedziały 1600zł za przepływomierz do kappy,zapytałem sprzedawce czy nie pił nic od rana Oczywiście zamówiłem w LT co prawda nie oryginał ,ale 270zł,ale napewno i takowy kosztował by ze 6stów góra .A pózniej dziwią się,ze nowe Lancie nie chcą sie sprzedawać to Fiat świetnie zacheca ludzi 1000procentowymi marżami,a serwis to juz innna bajka .Pozdrawiam.
bez obrazzy dla Ciebie ja pracuje w serwisie fiata i jak klient nie chce to niech nie kupuje tylko potem nie wypisuje bzdur że założył przepływkę z poza serwisu i dalej niie hula /co innego marża serwisów ale każdy chce żyć/mamy wybór gdzie chcemy kupić tylko potem pamiętaj tanie mięso psy jedzą
Gość - 10-07-2008, 14:15
" />olofromglogau napisał
[0101 przeplywomierz pow. masowy sygnal niezrozumialy
0404 recylkulacja spalin odcylka regulacji
0380 sterowanie czasem grzania zawysoki prad
1320 synchroniz. walka roz.do wal korb przerywacz sygnalow
D600 elektron. blokada odjazdu brak wczytania kodu]
0101 przepływomierz sprawdzić połączenie pomiędzy ecu a przepływką jeśli okej sprawdzić zmierzoną masę powietrza pod obciążeniem podczas jazdy ijak nie takie do wymiany
0404 zawór egr do sprawdzenia plus przewody podciśnienia elektrozaworu egr czy nie dziurawe
0380 sprawdzić styki pomiędzy centralką grzania świec a samymi świecami/wzrost oporności wzrost prądu/
1320 sprawdzić na początekzgodność faz rozrządu czujnik położenia wału jak umarł to motor nie zapali to łatwo sprawdzić czy urządzenie diagnostyczne szczytuje obroty podczas rozruchujak ustawić małe koło rozrządu w/g faz trzeba mieć przyrząd ale zakładam że nikt nie ściągał wałego koła z wału w celu wymiany np. uszczelniacza
D600 prawie w każdym fiacie taki błąd wyskakuje po podłączeniu Examinera ignoruje ten błąd/pod warunkiem że code gaśnie/
to tak po krótce.
olofromglogau - 10-07-2008, 17:12
" />SUPER WIELKIE DZIEKI POZDRAWIAM!!!
Gość - 10-07-2008, 21:31
" />I pamiętaj BOSCH i gów... mosz niech żyje PIERBURG/drogi ale najlepszy bo nie robi kuchenek/ : yesyes :
rain - 12-02-2009, 21:53
" />Ostatnio jak odpalam auto to musze po parę razy kręcić żeby zaskoczył. Aku sprawny, kręci normalnie, ale mi autem nie trzęsie tak jak to kolega olofromglogau. No i dzieje się to niezwykle rzadko i nie tylko na gorącym. Również polecacie wymienić czujnik położenia wału? A może cosik innego? :roll:
rain - 13-02-2009, 20:51
" />Dzięki za pomoc :> nie wszyscy naraz.
Byłęm w Bravo serwis, podłaćzyli auto do kompa, i poza błędem EGR nie pokazało nic innego. Okazało się że przewód był pęknietu. Mechanik zrobił i niby było ok. Potem bryknołem się do Bielawy i zonk, znowu miałem rpoblem z odpalaniem. Jutro znowu do nich jadę i tym razem mają czujnik wymienić. Wcześniej nie chciali bo komputer nie pokazywał że trzeba....
rain - 14-02-2009, 12:10
" />Teraz zauważyłem że mi nie zapala, bo czasem CODE nie gaśnie.... Masakra.... wynika że auto jest wporzo tylko kluczyk do de. No zobaczymy na drugim kluczyku.... No ale błąd EGR chociaż mi naprawili.
Krzysiek_79 - 17-02-2009, 13:34
" />witam, u mnie podobnie się działo samochód w upalne dni po jeżdzie nie chciał opdpalic jednak nie trzęsło nim tak jak u ciebie. Byłem wówczas u znajomego w serwisie i się okazało że zepsuta jest centralka kodu, koszt z wymianą 600 zł. i samochód chodzi jak nowy czy to lato czy zima
rain - 17-02-2009, 14:02
" />wymieniałeś nie w autoryzowanym serwisie czy w ASO? Mi to się zdarza narazie tylko na jednym kluczyku. Na drugim ani razu nie było tak że nie odpaliłem. Ale już czytałem właśnie w starym temacie i powoli się szykuję na kolejny większy wydatek... ehhhh....
Krzysiek_79 - 17-02-2009, 14:04
" />w Ganinex'ie w Katowicach ano i pamiętam też że działo mi sie to z dwoma kluczykami. Za każdym razem po dłuższej jeździe paliła się przy próbie odpalenia wozu kontrolka CODE. Po odstaniu około 40 minut zapalało bezproblemu, tak jakby silnik musiał ochłonąc :/ ale problem mam już z głowy
Codee - 27-01-2010, 23:40
" />dobra Panowie ale co jak mi wali błąd 0404 czyli ten nieszcczęsny EGR i to tak że skasuje i zaś i tak w koło Macieju.
Co proponujecie EGR mam zaślepiony a dalej odwala