ozim - 20-06-2010, 17:04
" />Od jakiegoś czasu nie mogę poradzić sobie z błędem
P1673 Voltage condition 1
Gdy jest gorąco ok. 30 st. silnik potrafi wyłączyć się po paru km, a gdy zimniej, to przy prędkości 130 km/h po 60 km.
Ewidentnie coś się przegrzewa.
Sprawdzany był czujnik ciśnienia paliwa na szynie, wymieniona została pompa paliwa razem z filtrem.
Wymieniony był również wcześniej czujnik położenia wału.
Dalej są takie same objawy.
Czy ktoś miał już taki problem ??
bargaw3181 - 20-06-2010, 17:10
" />a sprawdzałeś na komputerze ?? może nie trzeba wymieniać wszystkiego na chybił trafił
Zrób diagnostykę i będziesz wiedział gdzie uderzyć
ozim - 20-06-2010, 17:11
" />Robiłem diagnostykę i silnik po przegonieniu wyłączał się z tym kodem.
ozim - 20-06-2010, 17:16
" />Czasami jest też problem z odpaleniem samochodu....
ozim - 20-06-2010, 17:21
" />Samochód stał w warsztacie 5 dni i fachmani szukali usterki.... bez efektu
bargaw3181 - 20-06-2010, 17:23
" />i co pokazał Ci diagnozer ??
ozim - 20-06-2010, 17:25
" />Bład p1673
bargaw3181 - 20-06-2010, 17:31
" />ten błąd pokazał Ci diagnozer ? przecież diagnozer nie pokazuje numerów błędów...
Gdzie robiłeś diagnostykę ??
ozim - 20-06-2010, 17:36
" />Ten błąd w FIATECUSCAN ma postać:
P1673 - Napięcie kondensatora 1
W innym egzaminerze
P1673 - Błąd napięcia bank1
Samochód był sprawdzany w Jaworznie Ciężkowicach.
bargaw3181 - 20-06-2010, 17:45
" />P1673 - Napięcie kondensatora 1
sprawdzę w pracy z chłopakami co to może być dokładnie i dam Ci znać
lybra1,9 - 20-06-2010, 19:38
" />Napięcie kondensatora 1.Sterownikowi nie pasuje napięcie sterowania wtryskami 1,2.Proszę sprawdzić odczyt napięcia kondensatora1 i 2.Porównać oba napięcia.Jak za małe to gdzieś jest zwarcie jak za duże to wystepuje przerwa.
Proszę sprawdzić ,czy instalacja elektryczna pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczem nr 1 i nr2 nie mają przebicia,lub nie są zwarte ze sobą.
bargaw3181 - 20-06-2010, 19:41
" />o widzisz i już człowiek wie więcej
lybra1,9 - 20-06-2010, 19:49
" />Prawidłowe napięcie ~80V.Sprawdzenie obwodu wtryskiwaczy/pod kątem zwarcia/ należy wykonać na zgaszonym silniku.Natomiast pomiar napięcia na wtryskiwaczu przeprowadzamy na biegu jałowym-tylko należy zachować ostrożność aby nie uwalić końcówek mocy sterownika.