Toper - 22-11-2009, 02:17
" />Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam
argenta67 - 22-11-2009, 12:51
" />Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.
Codee - 22-11-2009, 13:15
" />
">Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam
jestem na 99% pewien że łącznik stabilizatora Ci padł na tych naszych polskich "autostradach" płaskich jak świńskie koryto
topcio1 - 22-11-2009, 20:52
" />
">Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Są potrzebne dwie osoby, jedna energicznie rusza kierownicą, druga maca gdzie jest luz. Jeśli w pkt 1 to końcówka jeśli 2 to drążek kierowniczy.
Załączniki:
malinowy - 22-11-2009, 21:30
" />Ja nie mogłem dostac pasujących końcówek w sklepach, miałem TRW i MOOGa i nic nie pasowało, w koncu kupiłem na allegro firmy VEMA i pasi, wiec przestrzegam, Końcówki trudno dobrac w zwykłym sklepie
Toper - 24-11-2009, 00:16
" />
">Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.
dzięki za info, ale nie zdążę już sam spróbować tego obejrzeć. Do zobaczenia w czwartek
Będziesz Thesisem w pracy?
argenta67 - 24-11-2009, 07:10
" />
">Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.
dzięki za info, ale nie zdążę już sam spróbować tego obejrzeć. Do zobaczenia w czwartek
Będziesz Thesisem w pracy?
Wybór mam(czwartek to nie dzień Thesis ) no ale w drodze wyjątku mogę wybrać Thesis
Sebastian - 24-11-2009, 08:45
" />
">Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam
Wahacze zrobiłeś? U mnie się okazało, że mimo tego, iż końcówki drążków podczas testów nie wykazywały jakiegoś nadmiernego zużycia, to jednak one były producentem "luzów" z przodu auta - profilaktycznie je wymieniłem i różnica jest kolosalna.
Zobaczymy na jak długo mi starczy zawieszenie z przodu...
Toper - 26-11-2009, 01:04
" />no i byłem u kolegi argenta67, pogadaliśmy, Lybra została przejrzana, jesteśmy umówieni na niezbędne naprawy. Miło, fachowo, szybko
Wahacze zostają, ale drążki, końcówki i łączniki do wymiany. W przyszłości niestety też wymiana tulejek tylnych wahaczy
Pozdrawiam
-- 01 Gru 2009, 01:13 --
">no i byłem u kolegi argenta67, pogadaliśmy, Lybra została przejrzana, jesteśmy umówieni na niezbędne naprawy. Miło, fachowo, szybko
Wahacze zostają, ale drążki, końcówki i łączniki do wymiany. W przyszłości niestety też wymiana tulejek tylnych wahaczy
Pozdrawiam
Lybra naprawiona, dzięki pomocy argenta67, więcej tutaj