ďťż
Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?



Toper - 22-11-2009, 02:17
" />Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam




argenta67 - 22-11-2009, 12:51
" />Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.



Codee - 22-11-2009, 13:15
" />
">Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam


jestem na 99% pewien że łącznik stabilizatora Ci padł na tych naszych polskich "autostradach" płaskich jak świńskie koryto



topcio1 - 22-11-2009, 20:52
" />
">Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?


Są potrzebne dwie osoby, jedna energicznie rusza kierownicą, druga maca gdzie jest luz. Jeśli w pkt 1 to końcówka jeśli 2 to drążek kierowniczy.
Załączniki:




malinowy - 22-11-2009, 21:30
" />Ja nie mogłem dostac pasujących końcówek w sklepach, miałem TRW i MOOGa i nic nie pasowało, w koncu kupiłem na allegro firmy VEMA i pasi, wiec przestrzegam, Końcówki trudno dobrac w zwykłym sklepie



Toper - 24-11-2009, 00:16
" />
">Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.

dzięki za info, ale nie zdążę już sam spróbować tego obejrzeć. Do zobaczenia w czwartek
Będziesz Thesisem w pracy?



argenta67 - 24-11-2009, 07:10
" />
">Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.

dzięki za info, ale nie zdążę już sam spróbować tego obejrzeć. Do zobaczenia w czwartek
Będziesz Thesisem w pracy?
Wybór mam(czwartek to nie dzień Thesis ) no ale w drodze wyjątku mogę wybrać Thesis



Sebastian - 24-11-2009, 08:45
" />
">Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam


Wahacze zrobiłeś? U mnie się okazało, że mimo tego, iż końcówki drążków podczas testów nie wykazywały jakiegoś nadmiernego zużycia, to jednak one były producentem "luzów" z przodu auta - profilaktycznie je wymieniłem i różnica jest kolosalna.
Zobaczymy na jak długo mi starczy zawieszenie z przodu...



Toper - 26-11-2009, 01:04
" />no i byłem u kolegi argenta67, pogadaliśmy, Lybra została przejrzana, jesteśmy umówieni na niezbędne naprawy. Miło, fachowo, szybko
Wahacze zostają, ale drążki, końcówki i łączniki do wymiany. W przyszłości niestety też wymiana tulejek tylnych wahaczy

Pozdrawiam

-- 01 Gru 2009, 01:13 --


">no i byłem u kolegi argenta67, pogadaliśmy, Lybra została przejrzana, jesteśmy umówieni na niezbędne naprawy. Miło, fachowo, szybko
Wahacze zostają, ale drążki, końcówki i łączniki do wymiany. W przyszłości niestety też wymiana tulejek tylnych wahaczy

Pozdrawiam


Lybra naprawiona, dzięki pomocy argenta67, więcej tutaj
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \