Pilar - 30-06-2009, 17:55
" />Witam przymierzam sie do zakupu lybry ale mam pewne pytanie ponieważ podoba mi się pewna lybra i jak mogę sprawdzić oryginalność przebiegu? Ponieważ książki serwisowej nie ma?
Pozdrawiam
bart.ek - 30-06-2009, 18:41
" />książka serwisowa to nie jest wyznacznik przebiegu.
jest szansa, że w aso na podstawie vinu powiedzą coś na temat wcześniejszech historii serwisowej samochodu, poza tym możesz podpiąć komputer diagnostyczny, przy pomocy którego da się odczytać właściwy przebieg.
Pilar - 30-06-2009, 18:47
" />powiem tak dostałem kartkę z vinem jadę do ASO fiata w tychach a oni mi mówią że nie maja jakieś wspólnej centrali czy coś i oni nie mają jak zrobić żeby sprawdzić stan przebiegu który był w Niemczech ani nic?
bart.ek - 30-06-2009, 19:21
" />nigdy tego w lancii nie sprawdzałem, zawsze były to fiaty.
Poza tym niech podpowiedzią będzie zdrowy rozsądek - nikt nie kupuje nowego diesla klasy średniej żeby nim jeździć 15 tysięcy km/rok, kombi tym bardziej. A zdarzają się samochody jeżdżące po 50kkm.
Poza tym, jeśli to samochód sprowadzony - sprawdź ceny identycznych za granicą, zazwyczaj dobre samochody kosztują tam więcej niż w polsce, więc logiczne że handlarze ściągają największe padła ze sporymi przebiegami i po przygodach blacharskich.
Plus jeszcze "przebiegowy elementarz" - zużycie kierownicy, pedałów, siedzeń, przedniej szyby, reflektorów...
Pilar - 30-06-2009, 19:25
" />a to jak samochód ma na liczniku 140tyś to co powinno być wytarte i co zużyte a co nie powinno?
żebym miej więcej coś wiedział
rain - 30-06-2009, 19:38
" />Skóra gładka na kierownicy jak pupcia niemowalaka. Albo przetarta. Zmechacone lub przetrarte boczki dolne foteli. Czarne kanty na podłokietniku (przetarte), w zależności jak ktoś trzyma kolano - wytarta tapicerka koło podnosników szyb. I nie wiem co jeszcze
Wojtas_BB - 30-06-2009, 19:44
" />
">powiem tak dostałem kartkę z vinem jadę do ASO fiata w tychach a oni mi mówią że nie maja jakieś wspólnej centrali czy coś i oni nie mają jak zrobić żeby sprawdzić stan przebiegu który był w Niemczech ani nic?
Fiaty można sprawdzic w systemie w ktorym wpisywane sa naprawy gwarancyjne i przeglądy jak ktos robi. Myśle ze w lanci powinno byc podobnie ale pewności nie mam. W końcu w pewnym sensie to Fiat.
Boorek - 30-06-2009, 20:11
" />
">Witam przymierzam sie do zakupu lybry ale mam pewne pytanie ponieważ podoba mi się pewna lybra i jak mogę sprawdzić oryginalność przebiegu? Ponieważ książki serwisowej nie ma?
Pozdrawiam
Napisz PW albo skontaktuj się z janem123456- jeśli to da się sprawdzić myślę że on powie jak... Pozdrawiam i powodzenia
Nat - 30-06-2009, 20:28
" />
">Skóra gładka na kierownicy jak pupcia niemowalaka. Albo przetarta. Zmechacone lub przetrarte boczki dolne foteli. Czarne kanty na podłokietniku (przetarte), w zależności jak ktoś trzyma kolano - wytarta tapicerka koło podnosników szyb. I nie wiem co jeszcze
Tak to chyba po 280 000km, nie po 140 000
samuel - 30-06-2009, 20:41
" />Ja bym proponował skontaktować się z użytkownikiem Jarek_Jarecki. Ma dostęp do pewnej bazy danych.
jonio - 30-06-2009, 22:13
" />Gdy ja nabywałem Lybre to na podstawie nr VIN uzyskałem od ASO wydruk z kompa gdzie były zawarte informacje na temat wyposażenia, koloru tapiserki etc. Czyli to co wyjechało z salonu. Było tam też nazwisko pierwszego właściciela. Ale o przebiegu zero informacji. Powodzenia życzę!!
Gość - 30-06-2009, 22:19
" />Kolego zrób jak radza bardziej doświadczeni,więcej na PW
Szukam mechanika ,który naprawi mi lybrę -najlepiej za free z dożywotnią gwarancją
szwagier - 30-06-2009, 22:27
" />Powinien każdy ELEKTRYK sprawdzić. Podłączy pod Kompa i zdjagnozuje . Przynajmniej mi tak elektryk zrobił . Pozdrawiam .
Gość - 30-06-2009, 22:42
" />
">Powinien każdy ELEKTRYK sprawdzić. Podłączy pod Kompa i zdjagnozuje . Przynajmniej mi tak elektryk zrobił . Pozdrawiam .
Ciekawy jestem czy KAZDY elektryk potrafi sprawdzić 95P08 lub 29F800 i sprawdzić ?-no właśnie co sprawdzał ów kazdy elektryk?-Kol Szwagier powodzenia