Oli73 - 10-12-2008, 13:37
" />Witam!
Niedawno byłem swoim autkiem (Lybra 2004r.) w warsztacie żeby ustawili mi zbieżność kół, aczkolwiek niemam zaufania zbytnio do tutejszych fachowców. Sprawa ma się tak - ustawiono mi zbieżność tylko nie jestem pewien czy dobrz, mam jakieś wydruki lecz się na nich nie znam a zdaje się że pozostały tam jakieś odchyłki. Może ktoś umi zinterpretować takie wyniki, z chęcią prześlę meilem. Kolejna sprawa to to że stwierdzono zły kąt pochylenia na jednym kole chyba prawym a w Lybrz nie ma do tego regulacji. Co może być tego przyczyną?
Jak ktoś się na tym zna lub miał podobne przypadki to bardzo proszę o odpowiedź!!!
Pozdrawiam wszystkich!!!
dudekken - 10-12-2008, 13:52
" />Wklejam plik przesłany przez Oli73
kaeres - 10-12-2008, 14:21
" />Zawsze są jakieś nawiasy.
Jeżeli Twoje ustawienia mieszczą się w nich to nie ma kłopotu.
Jeżeli kąt pochylenia kół jest zły to oczywiście nie da się tego wyregulować.
Wina amortyzatorów z pewnością - nie należy tym się zbytnio przejmować.
XkiciX - 11-12-2008, 19:08
" />wklej ten wydruk do tego tematu, lub poślij mi na mail'a to chętnie Ci wytłumacze co tam Ci wyszło z tych pomiarów i czy należy się czym kolwiek przejmować
Oli73 - 16-12-2008, 19:55
" />Dzięki DUDEKKEN!!!
Może teraz się więcej dowiem co z czym i na ile to może mieć wpływ na zużywanie się opon?!
kaeres - 17-12-2008, 12:58
" />Masz czarno na białym napisane przecież.
Wartości fabryczne (czyli nawiasy o których wspominałem).
Wartości przed ustawianiem zbieżności i w ostatniej kolumnie wartości po ustawieniu.
Wszystko masz ustawione (zbieżność idealnie) jedynie właśnie pochylenia trochę Ci odstają poza dopuszczalne wartości.
Ale tak jak wspominałem tych pochyleń nie ustawisz już chyba, że wymienisz rzecz która to powoduje (chyba amortyzatory).
Jak już wspominałem, nie należy się tą wartością zbytnio przejmować - no chyba, że kółka by leżały jak tylne w BMW E30