ananas1991 - 09-09-2010, 20:11
" />Ratunku!!!
Stanąłem na światłach i już zostałem na luzie. Cudem udało mi się wrzucić dwójkę i jakoś dojechałem do domu, ale co dalej??? Samochód stoi, nie można nawet zrzucić tej wrzuconej dwójki, lewarek jest "miękki". Co robić? Może macie jakiś schemat budowy skrzyni, czy coś takiego? Proszę o pomoc.
Może ma ktoś link do działającego de satiz?
markiz68 - 09-09-2010, 20:51
" />Miałem kiedyś tak w Fordzie.Zostałem na skrzyżowaniu na 4-ce.Smród ze sprzęgła,ale do mechanika było nie daleko.
Powód-urwała się taka metalowa część od spodu auta,połączona z wodzikami czy jak tam się nazywa.
Parę minut roboty-przyspawanie i pojechałem dalej.
Nie twierdzę,że to może być u Ciebie,w końcu Ford to nie Lucynka
Jednak to możesz sam sprawdzić,no może z pomocą kogoś żeby ruszał biegami a ty kładź się pod auto i patrz co się dzieje
Pośpieszyłem się z odpowiedzią.Jednak Ford rożni się od Lucynki
w Lybrze są linki.
Jednak myślę, że w dobrym kierunku cię pokierowałem
Dudi - 09-09-2010, 20:52
" />Kolego radziłbym postudiować jeden z tych tematów zanim wpadniesz w panike
I napisać co było przyczyną.
Rafako - 09-09-2010, 22:34
" />Obstawiam: wysprzęglik.
Serdecznie pozdrawiam.
ananas1991 - 10-09-2010, 20:10
" />No i już po sprawie. Tj. prawie, bo jeszcze jutro trzeba to ponownie zmontować. Mianowicie po zrzuceniu biegu z końca jednej z linek(a raczej linki przechodzącej po stronie skrzynki biegów pod koniec w cięgno) wysunęła się końcówka(tulejka) zaznaczona na rysunku. Jest ona do linki mocowana na gwint, ten się wyrobił i tulejka wysunęła się. :/ Trochę roboty z tym było. Rozebranie osłony silnika, akumulatora, podstawy akumulatora, no i w końcu winowajca się ujawnił. Co ciekawe w eperze, ani w ASO nie występuje sama tulejka, tylko jako komplet sprzedawana jest z całą linką za ok. 450 zł. Kupiłem więc spaw na zimno i wkleiłem tulejkę w gwint. Jutro, po utwardzeniu tylko zmontować i gotowe.
Załączniki:
markiz68 - 10-09-2010, 20:37
" />Cieszę się,że Ci się udało
Byłem ciekaw co w końcu z tą skrzynią.
endriu wawa - 07-10-2010, 18:24
" />Skorzystam z założonego tematu
U mnie w 1.9 jtd trudno wrzucić II bieg.
Wyczytałem w którymś z postów, że jest jakaś niewielka regulacja...
Czy ktoś może mnie uświadomić, gdzie to się reguluje i czy można we własnym zakresie, czy od razu mechanior?