lucasvorenus - 21-09-2009, 21:06
" />Witam.
Pojawił się problem, dzięki któremu muszę odwiedzić mechanika. Ale chciałbym wstępnie dowiedzieć się co może być przyczyną tego, że po zatrzymaniu auta i jego zgaszeniu, silnik wygasa tak jakby o 1-1,5 sekundy dłużej w niepokojący sposób. Tak jakby chciał a nie mógł. Mówię o wyłączeniu tzn. przekręceniu kluczyka do pozycji końcowej. Spróbowałem raz - to udało mi się też kluczyk wyciągnąć ze stacyjki zanim auto zgasło.
Druga sprawa to pojawiająca się i znikająca co jakiś czas kontrolka od Awarii Systemu Kontroli Silnika EOBD (kolor czerwony). Mowa przy uruchomieniu auta. Raz się zapala i przez całą drogę świeci, potem przez kilka dni nie świeci się i znowu wraca.
igrek - 21-09-2009, 21:41
" />Witam.
Proponuje examiner...
LybraSW - 21-09-2009, 22:15
" />U mnie w maszynach to się nazywa ESOS. Elektrozawór gaszenia silnika - odcina paliwo po przekręceniu paliwa. Twoje objawy są takie same. Po prostu nie odcina paliwa na pompie wtryskowej.
Gość - 21-09-2009, 22:36
" />kol.Lybrasw napisał:
U mnie w maszynach to się nazywa ESOS.
A co to jest ESOS???????????????Do gaszenia jtd służy przepustnica sterowana podcisnieniem za pomocą elektrozaworu.sprubuj odciąć samo paliwo a wyciągnie ci cały syf z intercoolera razem z przepływką
kol.lucasvorenus popatrz na przewody podciśnienia czy nie są pozamieniane miejscami lub nie są spękane.Posłuchaj rady kol.igrek tylko jedż do takiego ,który umie właściwie interpretować wskazania examinera lub innego kompa diagnostycznego.Unikaj odczytywacza wymazywacza,lepiej nie usuwać błłędu tylko pojechać do kogoś kto potrafi zlikwidować usterkę
igrek - 22-09-2009, 10:31
" />
">kol.Lybrasw napisał:
U mnie w maszynach to się nazywa ESOS.
A co to jest ESOS???????????????Do gaszenia jtd służy przepustnica sterowana podcisnieniem za pomocą elektrozaworu.sprubuj odciąć samo paliwo a wyciągnie ci cały syf z intercoolera razem z przepływką
kol.lucasvorenus popatrz na przewody podciśnienia czy nie są pozamieniane miejscami lub nie są spękane.Posłuchaj rady kol.igrek tylko jedż do takiego ,który umie właściwie interpretować wskazania examinera lub innego kompa diagnostycznego.Unikaj odczytywacza wymazywacza,lepiej nie usuwać błłędu tylko pojechać do kogoś kto potrafi zlikwidować usterkę
Jakbyś mieszkał bliżej to zaprosiłbym Cię do siebie i zdiagnozował problem
Gość - 22-09-2009, 22:00
" />Z chęcią sie przejadę jak tylko dostanę wolne.mam do diagnozy:
1.po podpięciu do examinera brak błędów jednak air bag widzi na 0F19 zamiast na 0F15 i wy bład czujnika obecności pasażera dlaczego?
2.emulator egr i zmiennej geometrii ma za małą podstawę czasu wyzwalania-dlaczego?
3.ABS bosch 5.7 z emu sieci can nie widzi czujnika 3G dlaczego?/czujnik nowy zadekowany do autka/
4.odczyt parametrów w realu przy 100 ścina się ,niezależnie od założonej ecu ecu 16ce lub 16cu?
5.Przy prubie kodowania wtrysków wywala bład pamięci EEPROM pommo zmiany ecu na nową /mam dwie nowe edc16ce dlaczego?
6.I wreszcie deser czujnik zanieczyszczeń plus ecu klimy przy wypełnieniu impulsu 25% powinno podawać czyste powietrze ,jednak lipa przysłona zamknięta/skonfigurowana ecu klimy ,czujnik zanieczyszczeń new, siłownik klapy nowy,położenie okey/?
To takie zagadki w skrócie