PiasQ - 28-10-2010, 20:18
" />Witam,
mam pytanko odnośnie tego drążka przy silniku (jak na zdjęciu). Otóż ta guma wokół śruby się zerwała i to sobie tak lata, natomiast z tego co wiem - można to sobie czymś zalać i będzie lepiej trzymać niż jakbym wymienił drążek na nowy. Teraz pytanie - czym to można zalać/zakleić?
Z góry dzięki wielkie
P.S. Obrazek pożyczony od forumowicza
Załącznik:
20100315(13).jpg [ 157.12 KiB | Obejrzany 142 razy ]
aro - 28-10-2010, 20:44
" />to sie wymienia, a nie zalewa! Czy kolega nie odczuwa teraz wiekszych drgan?
PiasQ - 28-10-2010, 22:37
" />Ogólnie mam Lybrę od niedawna i przy kupnie już to tak było, ale nie odczuwałem jakichś anomalii. Ogólnie to nie lata za luźno, można to zdjąć z troszkę większym wysiłkiem. Co do zalewania. Ogólnie chodzi mi o to, że bym to wykręcił i zakleił - z różnych opinii wynika, że po dobrym zaklejeniu ten drążek trzyma dłużej niż nowy.
Codee - 28-10-2010, 22:39
" />ale czy warto się pierniczyć skoro nowy kosztuje ok 100 pln a czas jego zmiany to 5 minut?
PiasQ - 29-10-2010, 14:11
" />Pytam, czy ktoś ma takie doświadczenia . Nie wiem czy warto się pierniczyć, pytanie jaki jest koszt zaklejenia tego i ile dłużej potrzyma - bo to jest ważne. Nie chodzi tutaj mi głównie o to, żeby było tanio i znośnie, tylko właśnie o to, że z różnych źródeł mam informacje, że taki patent więcej wytrzymuje.
aro - 29-10-2010, 14:24
" />O takim patencie jeszcze nie słyszałem:) na alfaholikach równiez cisza - bo każdy woli wymienic i miec spokój niż bawic sie w klejenie. Z jakiego zródła kolega ma takie info, że klejony dłuzej wytrzyma?
PiasQ - 30-10-2010, 14:42
" />m.in. kolega jan potwierdził, ale nie mogę go teraz "złapać" żeby zapytać, czym to zrobić ...
A jak się ten drążek w ogóle nazywa dokładnie?
aro - 30-10-2010, 16:06
" />drażek reakcyjny silnika lub poduszka silnika, zależy jak kto napisze.