kubi2 - 19-08-2009, 00:01
" />Ano bylo tak. Dojeżdżam do skrzyżowania. Skrzynia na II biegu, hamowanie silnikiem i nagle cos strzelilo. Silnik przestał reagowac na gaz, obroty tyle na ile pozwalalo toczenie sie pojazdu, sprzegło i zatrzymałem sie. Obroty 0. Awaryjne, rozrusznik i *** Rozrusznik wyje jak wiertarka u dentysty a silnik ni pta-pta Patrzę pod maske - wsio oki, nic nie wisi (myslałem jakis pasek poszedł), nic nie jest połamane (oslony albo cus) i nic nie pozostoje jak wołac lawete Pojazd odholowany do warsztatu. Jak myslicie szacowno grono kolegów co poszło???
lancia1969 - 19-08-2009, 00:13
" />
">....... nagle cos strzelilo. Silnik przestal reagowac na gaz, obroty tyle na ile pozwalalo toczenie sie pojazdu, sprzeglo i zatrzymalem sie. Obroty 0. Awaryjne, rozrusznik i *** Rozrusznik wyje jak wiertarka u dentysty a silnik ni pta-pta ................. Jak myslicie szacowno grono kolegow co poszlo???
Nie chce być złym prorokiem ale według wszelich znaków na niebie i ziemi -zerwał się pasek rozrządu.
kubi2 - 19-08-2009, 00:17
" />Tez sie tego obawiam, ale k...wa byl wymieniany przy 65000 a ma przejechane 12000. Nie za szybko troszke???
vanisch - 19-08-2009, 00:18
" />
">....... nagle cos strzelilo. Silnik przestal reagowac na gaz, obroty tyle na ile pozwalalo toczenie sie pojazdu, sprzeglo i zatrzymalem sie. Obroty 0. Awaryjne, rozrusznik i *** Rozrusznik wyje jak wiertarka u dentysty a silnik ni pta-pta ................. Jak myslicie szacowno grono kolegow co poszlo???
Nie chce być złym prorokiem ale według wszelich znaków na niebie i ziemi -zerwał się pasek rozrządu.
Mogl sie tez rozleciec napinacz paska, u mnie poszedl po 40 tys, choc zanim sie zatrzymalem i silnik zgasl bylo slychac jak sie rozlatuje
kubi2 - 19-08-2009, 20:04
" />No i juz wiadomo. Scielo zabki na pasku rozrzadu Jak wielkie straty zobaczymy jutro
Sharuga - 19-08-2009, 21:01
" />Z ciekawości pytam: jakiej marki pasek?
kubi2 - 20-08-2009, 11:19
" />Niestety nie pamietam Pasek Bosh-a
Gość - 20-08-2009, 16:22
" />Głowica do naprawy,żle napięty napinacz paska rozrządu lub nieprawidłowo założony pasek balansowy/nie na znaki/
kubi2 - 20-08-2009, 17:23
" />I byc moze to byl powod zamulenia mojej Lyberki. A tak swoja droga to ktos moze wie jakie sa koszty remontu silnika po czym takim? Na razie serwis nie mial czasu zajrzec do silnika, zeby ocenic straty A moze lepiej kupic nowy silnik (tzn uzywany) i przelozyc?
Gość - 20-08-2009, 17:27
" />Poszukaj nowej głowicy,i do mechanika jazda a nie do montera wymieniacza
Nie to nie było powodem zamulenia silnika
kubi2 - 21-08-2009, 17:34
" />
">Poszukaj nowej głowicy,i do mechanika jazda a nie do montera wymieniacza
Nie to nie było powodem zamulenia silnika
E, jednak nowej (uzywanej) glowicy sie nie oplaca. Koszt naprawy okolo 600 zl czyli nie wiele wiecej niz za glowice, a przynajmniej wiem co mam. Do kosztow trzeba jeszcze doliczyc wszystko to co do wymiany rozrzadu i robocizna. jak sie uda to w 2500 moze sie zmieszcze. Szalu nie ma, ale tez nie jest najgorzej.