sloneczna - 11-03-2007, 17:43
" />Od dwóch dni mam LPG z mikserem i jakimis pierdo³ami w FC20v :
Kontrolka wtrysku siê pali non stop ?
Straci³ ducha na benzynie i LPG .
Dzisaj mia³em problem z odpaleniem .
Raz pali na tyk a raz muszê krêciæ i pompowaæ aby utrzymaæ obroty.
Wolne obroty ma stabilne i ³adnie równe na PB i LPG .
Silnik siê s³abo wkrêca .
Po nag³ym dodaniu gazu po chwili nabiera obrotów ,po puszczeniu gazu nie ga¶nie prawid³owo odbija z wolnych .
Ogólnie kicha jutro jadê na dostrojenie,i dogadanie siê odno¶nie blosa .
larry123 - 11-03-2007, 18:17
" />rozwali³ sie ECU-benzyny
pomo¿e odkêcenieklemy z akumulatora na 3 minuty
i poprawne ustawienie emulacji sondy lambda. wsio
mia³em to samo na sekwencji.
sloneczna - 11-03-2007, 19:37
" />Troszkê racji jest w tym Larry 123 -Po resecie i zostawieniu na tryb benzyna , silnik na PB pracuje normalnie i odpala bez problemu na tyk obrotywolne Ok (tylko ¶wieci wtrysk)i
jak prze³aczê na LPG na zapalonym silniku , to te¿ jest normalnie za³±czy LPG przy 3000 .
Ale jak zgaszê silnik zostawiê na LPG (zapala na PB ) i zapalê w tym trybie jest nie dobrze (objawy jak wy¿ej ) .Po ponownym resecie wszystko powraca do normy (tylko kontrolka nie) .
Ach zapomnia³em : Po odpiêciu przep³ywomierza na benzynie nie ma ¿adnych zmian ,natomiast na LPG nie przekroczy 3000 .
Petrus - 11-03-2007, 20:09
" />
">Ach zapomnia³em : Po odpiêciu przep³ywomierza na benzynie nie ma ¿adnych zmian ,natomiast na LPG nie przekroczy 3000 .Zacznê od od³±czenia przep³ywomierza. W wielu autach silnik pracuje nadal, gdy od³±czy sie przep³ywomierz ale w trybie awaryjnym, na zubo¿onej mieszance. Je¿eli i tak jest w Twoim, to nie mo¿e mieæ wysokich obrotów.
Co do BLOS'a, to:
1. Dziwiê siê, ¿e najpierw instalujesz II generacjê, a dopiero potem chcesz przej¶æ na BLOS. Chcesz zatem zdemontowaæ mikser i od³±czyæ komputer sterowania gazem. Przyznasz chyba, ¿e to strata, bo instalowa³e¶ co¶, co bêdzie demontowane lub nieczynne. Zwróæ te¿ uwagê na to, ¿e parownik powinien mieæ znacznie wiêksz± wydajno¶æ ni¿ w II generacji (ok. 30%).
2. Zerknij w w±tki, które za³o¿y³em nt instalacji z BLOS'em w mojej Lybrze. Mam problem i to powa¿ny wynikaj±cy z tego, ¿e nie mogê zainstalowaæ BLOS'a pomiêdzy przep³ywomierzem, a przepustnic±.
aro - 11-03-2007, 20:17
" />Troche szkoda, ¿e do takiego silniczka da³e¶ drug± generacje LPG :wink: Ale rozumiem. Ja w dedrze ma tak, ¿e jak silnik jest zimny i jadê na LPG na drugim biegu to jest mu³ jakich ma³o, ale po prze³±czeniu z LPG na benzyne wciska w fotel U mnie silnik musi siê rozgrzaæ do odpowiedniej temperatury. A gazownik zak³ada³ Tobie odciêcie zap³onu, czy dop³ywu LPG po przekroczeniu ilu¶ tam obrotów np. 7 tys. lub 7,5 tys.
sloneczna - 11-03-2007, 21:25
" />Aro- na zimnym silniku nie ma mowy ,aby sie prze³±czy³ na LPG .
Gdy przekroczy 3000obr zaczyna szybciej pulsowaæ dioda jak temperatura silnika jest zbyt ma³a dalej powraca i miga czekaj±c na w³asciw± temp .
Z blosem u mnie nie ma problemu miejsca jest dosyæ .
Mam za³o¿ony filtr sto¿kowy .
Sekwencja jest trochê za droga aby pakowaæ w ten samochód.
Reduktor mam 165HP .Gdyby na mixie chodzi³o to w miarê to zostaje .Ale teraz ju¿ wiem ,¿e jednak to nie jest to (ze zbyciem niepotrzebnych czê¶ci nie bêdzie k³opotu).
Co do odciecia nie wiem ,jutro sprawdzê .
Co do przep³ywki to na PB osi±ga górn± granicê obrotów po mimo odpiecia.Nie odpina³em na uruchomionym silniku (przed i po ka¿dym odpiêciu od³±czy³em aku).
Myslê ze ustawienia i nowa diagnostyka pomo¿e.
sloneczna - 13-03-2007, 13:30
" />Problem rozwi±zany .
Uszkodzony przep³ywomierz ,od³amana blaszka (czy jakto nazwaæ)
oczywi¶cie ja musia³em kupic .Nie mia³em ¿adnych strza³ów ciekawe kto uszkodzi³ przep³yw przed oddaniem wszystko by³o OK (sto¿ek).
I ¿le za³o¿ona rura dolotu od spodu nie by³a za³o¿ona i opaska j± zdje³a .
Wtrysk nie ¶woeci samochód chodzi cacy narazie zostaje mixer.