larry123 - 23-11-2005, 21:25
" />Znalezłem wątek na forum fso o opiniach auto gazu w Polsce i pomyślałem że można zamieścić liste dobrych warsztatów.
Jestem w trakcje poszukiwania zakładu oraz instalacji do mojej kappy i nie chce dać zarobic partaczom i dupkom. Zwłaszcza ze mam silnik z VIS, nie wiem co to oznacza za dobrze ale to juz chyba jakieś bajery których w polonezie sie nie znajdzie.
Czekam na adresy i konkretne uwagi
Adres
tel.
ew. adres www
jaka lancia byla gazowana wersja silnika
jaka instalka, która generacja.
cena
ew. uwagi, czy nie palą sie check engine i takie inne duperele
obsługa gwarancyjna i po gwarancyjna
PROSZE TAKŻE DOPISYWAĆ ZAKŁADY KTÓRYCH PRACUJĄ P A R T A C Z E !!!
Pozdrawiam
Leszek
tomek - 24-11-2005, 09:08
" />A po co dublowac:
http://www.mam-lpg.prv.pl
http://www.autocentrum.pl/?FF=74&type=-9&eot=83781303
http://www.autocentrum.pl/?FF=74&type=-9&eot=314969356
Savi - 12-01-2006, 12:10
" />Witam.Silnik który posiadasz jest wersją silnika VIS tzw. doładowania gdzie są zmniene fazy rozrządu itp. Doładowanie to włącza się w granicach około 3 tysięcy obrotów silnika. Objawami jest wzrost mocy i przyspieszenia tak jak w turbo.Mam ten sam silnik i trochę już się dowiedziałem na ten temat.Konstruktorzy włoscy naprawde postarali się aby zwiększyć trochę mocy.Co do instalacji gazowej to też szukam.Moje doswiadczenia i uprzedzenia oraz wiedza na temat instalacje gazowej jest taka, iż aby nasza Lancza nie staciła tych własciwości i parametrów co posiada to należy zainstalowac instalację IV generacji.Do takich należy ELISA. STELLA oraz SGI holenderskiej firmy.Ceny wahają się w granicy 4000zł do 6000zł.Trzeba również zwrócić uwagę aby przy takiej instalacji gazowej samochód był ustawiany i skonfigurowany pod względem zaprogramowania komputera na hamowni.To wykluczy ewentualne jakieś nasze domysły czy nasz silnik będzie miał te 155km czy też jego moc i parametry spadną nawet o 30%.Na zakończenie więc jest dobrze znaleźdz zakład instalacyjny wyposażony w tejże hamownię.Cena instalacji gazowej jest duża lae nikt na pewno nie bedzie zawiedziony.Dynamika i moc w takim układzie pozostanie bez zmian.
Pozdrawiam
KJ - 12-01-2006, 12:55
" />Ja polecam Energy Gaz Polska - przynajmniej jeśli chodzi o Prinsa.
W 10 minut (dosłownie) zdiagnozowali z czym u mnie jest problem (inny zakład, zresztą też bardzo solidny, wraz z dystrybutorem na Polskę walczyli z problemem ponad 2 miesiące - plus za to, że nie olali sprawy tylko naprawdę się starali :-)).
Od tego czasu praktycznie nie wiem, że mam gaz.
Kontakt:
www.egp.pl
tel. (22) 810 00 90,
ul. Ostrobramska 75
KJ - 12-01-2006, 12:56
" />
">A po co dublowac:
http://www.mam-lpg.prv.pl
http://www.autocentrum.pl/?FF=74&type=-9&eot=83781303
http://www.autocentrum.pl/?FF=74&type=-9&eot=314969356
No ale u nas będzie więcej o LAncii, jak rozumiem :-)
Savi - 12-01-2006, 13:31
" />Prins jest też dobrą instalacją gazową. Napewno będzie coraz więcej nowych instalacji gazowych różnego rodzajy, ale napewną nowoczśniejszą. Głównie należy zwrócić na fakt iż montujemy gaz do naszych Lanci, ale niestety każdy z nas do innych silników. Lancia kappa posiada ich trochę jesli chodzi o benzynowe silniki. Są to silnik 4cylindrowe oraz silniki 5cylindrowe. Praktycznie gazownicy montują gaz do 5cylindrówek tak jak do 6cylindrówki, gdzie jeden wtryskiwacz gazu jest wyłączony.Jednak silniki 5cylindrowe od 4cylindrowych mają trochę inną charaktertstykę pracy a w szczególności silniki 2.0 VIS gdzie zastosowanie ma tzw.doładownie ze zmnienymi fazami rozrządu.Jesli zakład gazowniczy jest w temacie i np.posiada w swoim oprogramowaniu sterownika gazowego przy instalacji gazu model naszego auta typ silnika to jest ok.Podkreslam dobrze aby samochód był sprawdzony na hamowni,ponieważ tam ustalane wystkie parametry charkterystyki silnika na benzynie a potem cała adaptacja ustalana jest charakterystyka na gazie.Po prostu samochód jest sprawdzany pod względem tak jakbyśmy jeździli na codzień naszymi samochodami bez utraty mocy i elestyczności naszych silników.
Savi - 12-01-2006, 13:33
" />dobrym zakładem jest zakład ELPIGAZ.Jedna zapewne wszystkie zakłady nie posiadają hamowni
www.elpigaz.com.pl
KJ - 12-01-2006, 14:08
" />
">dobrym zakładem jest zakład ELPIGAZ.Jedna zapewne wszystkie zakłady nie posiadają hamowni
www.elpigaz.com.pl
Przy instalacjach wtryskowych hamownia nie jest do niczego potrzebna.
Z tego co wiem, to jedyne co się tak naprawdę ustawia, to róznicę w czasie otwarcia wtrysków gazowych w stosunku do benzynowych (+ jeszcze jakiś parametr dotyczący wolnych obrotów). I powinno być ok.
Cała reszta to "szatuka dla sztuki" raczej niewarta zachodu.
W instalacji ważne natomiast są wtryski; jak ktoś zobaczy jak wyglądają wtryski Keihena i porówna to np. z włoskimi czy tymi montowanymi w polskich instalacjach (Diego) to będzie jasne skąd różnica w cenie :-).
larry123 - 12-01-2006, 14:46
" />Instalcje gazową zakładałem dwa miesiące temu
STAG-200 na wtryskach Valtec.
Zagazowałem lancie 2.4 20V + VIS
Instalacja STAG-200 III genracja LPG
Cena 4300 zl za 5 garów. - podobno można znaleść taniej.
Niestety zakład nie wykazał sie profesjonalną obsługą, chciaż im zwracałem uwagę na VIS- dynamiczne doładowanie.
W aucie smierdziało gazem z klimy. często sie zapalał błąd silnika.
Zakład nawiedziałem dośc często około 7 wizyt. Ciągle przerowadzali regulacje i nic sie nie działo, nadal błąd silnika i smród LPG.
Niestety zrobiłem im ostrą awanturę co poskutkowało natychmaistową reakcją.
Wymienili mi reduktor na KME Silver i rozwiercili wtryski problem smródu oraz drażniącego blasku lampki Check ustąpił.
Gazownicy stwierdzili że nie przypuszczali ze moja Lancia może żreć tyle gazu jak ją przydusze to 5 tys., także reduktor mam taki sam jak w Jeepie Grand Cherokee V8 !!!
Usługa wymiany reduktora zrobona w ramach gwarancji bez kasy.
Spalanie okolo 14 lpg, w zależności od nogi.
Zakład
Legionowo
ul. Wrzosowa xx
tel. 022-7745018
Podsumowując. Zakłądają ok, ale dużo sie trzeba droczyć aby wszystko działało ok. Możliwe ze teraz Lancie Kappa będą robić tylko z reduktorami silver.
Polecam i nie polecam tego zakładu. Panowie nie zbywali mnie i zawsze mieli czas, na usuniecie usterki. W sumie mam mieszane uczucia, ale najważniejsze że wszystko zakonczyło sie szczęśliwie.
Savi - 12-01-2006, 15:25
" />Na to wygląda, że wszystko musi być zgodne wręcz dopasowane do siebie.
Wtryski jak i reduktor też ma swoją charakterystykę pracy.Dlatego jestem zdania iż wszystkie elementy jak wtryski, reduktor musi być dobrany odpowiednio do mocy silnika.Nie podam w tej chwili nazwy reduktora ale na pewno są reduktory obsługujące nawet do 400KW.
Co za tym idzie na pewno dotyczy to też wtryskiwaczy.
Savi - 19-01-2006, 13:58
" />Dla wszystkich zainteresowanych przesyłam stronę potwierdzającą iż ważne jest przy instalacji sekwencyjnej aby skorzystać z hamowni podwoziowej w celu precyzyjnego zaprogramowania zgodności instalacji gazowej z instalacją benzyny
Pozdrawiam
Savi
www.eko-car.com/index.php?option=com_co ... &Itemid=52
Kappa 2.0 20V VIS[/b]
Savi - 19-01-2006, 14:29
" />Sam przymierzam się do instalki gazu w swojej lanci. Szukam tu i tam oraz zbieram bardzo dużo informacji. Chcę przekazać wszystkim jesli są zainteresowani moje spostrzeżenia i uwagi jakie do tej pory pozyskałem. Mianowicie cena dobrej instalacji sekwencyjnej waha się w oklicach od 4000zł do 6000zł.Do takich należą BRC Sequent 24 (czterocylindrowy silnik), BRC Sequent 56 nowa instalacja (pięcio-sześcio-ośmio cylindrowe). BRC Sequent 24 (od 3500zł), BRC Sequent 56 (5000zł). Drugą jest ELPIGAZ Stella oraz Elisa (4500zł). Trzecia i chyba najlepsza z tego co wiem (opinie instalatorów oraz użytkowników na forum nie tylko w klubie lancia) to instalacja gazowa holenderskiej firmy PRINS. Gwarancją są niezawodne japonskie wtryskiwacze KEINHEN. Cena takiej instalacji do pięciocylindrowego silnika Lanci Kappy wynosi 5600zł. Co najciekawsze w trzech zakładach instalacyjnych bynajmniej na pomorzu kiedy pytałem się o tą instalację PRINS to pytali się czy jestem na zagranicznych numerach oraz to że muszą taką instalacje sprowadzić i dopiero zainstalowac bo na stanie nie mają. Tak więc myslę że bardzo dużo cudzoźiemców przyjeżdza do nas instalowac tą instalkę i wcale im się nie dziwię gdyż na jakieś niemieckiej sronie www taka instalacja kosztuje od 2100 euro do 2400 euro.
Pozdrawiam
Savi z Pomorza
Kappa 2.0 20V VIS
KJ - 19-01-2006, 17:36
" />
"> Warto zwrócić uwagę że zaprogramowanie instalacji gazowej opartej na sekwencyjnym wtrysku gazu wymaga od montażysty rozpędzenia samochodu do 120 km/h i utrzymania tej prędkości na czas programowania.
Ciekawe dlaczego akurat 120.... A nie lepiej 150? A może 200?
Ten fragment to raczej typowy marketingowy bełkot, z którego nic ine wynika. Dalej uważam, że przy instalacji wtryskowej hamownia do niczego potrzebna nie jest.
Themon - 16-03-2006, 01:07
" />Czytajac ten watek postanowilem opisac wreszcie moje meczarnie...
Mianowicie kupilem moja niunie w czasie najwiekszego szalu na gaz czyli pod koniec sierpnia 2005, szukalem warsztatu w ktorym zalozyc gaz niestety pomimo szczerych checi nigdzie nie mieli instaek sekwencyjnych. Trafilem co prawda do jednego rzeznika ktory chcial zalozyc mi zwykly gaz za 1600 zl nawet bez komputera i twierdzil ze auto bedzie wrecz latac...:/ z raczej oczywistych wzgledow ten warsztat opuscilem szybciej niz sie tam znalazlem... Okazalo sie wtedy ze tylko glowny importer BRC czyli Eko Alma w radwanicach ma instalacje i w miare sensowne terminy. Wedlug ich zalecen zalozony zostal BRC Sequent 24 za 3700 zl i tu powstal pierwszy problem. Pomimo ze kilka razy mowilem o mocy auta itp uwazali ze bedzie ok. Poczatkowo byla na dwoch mniejszych reduktorach potem na jednym maxi ale pomimo tego i tak nie jezdzila tak jak chcialem, gasla, lapala bledy i nie chciala odpalac tez na benzynie. Okazalo sie ze wtryski dla tej inst. nie sa w stanie obsluzyc takiej mocy na jeden cylinder i dostalem propozycje doplaty i zmiany na BRC Sequent. Z braku innej opcji sie zgodzilem, ale na tym kontakt sie urwal. Po dosc dlugim czasie i kilku kolejnych wizytach ze o telefonach nie wspomne, poslalem pisma, poszedlem do adwokata o czym poinformowalem panow z gazowni... Poskutkowalo tym ze znalazl sie wreszcie kompetentny czlowiek i po kilku rozmowach zdecydowal o przebudowie Sequent 24 na pelny Sequent na koszt firmy. Uwazam ze ten fakt stawia ich juz w dobrym swietle, poniewaz umieli poniesc konsekwencje swojego bledu, czyli doboru zlej instalacji. Niestety na tym nie koniec, poniewaz po zaledwie dwoch tysiacach przejechanych na nowej instelacji padl jeden wtrysk gazowy (ponoc Keihiny sa bezawaryjne) dwa dni po nim padl drugi....... nie wiem dlaczego tak sie stalo, mam obawy o ich sprawnosc juz w momencie ich zakladania ale to tylko domysly i nie chce nikogo oskarzac... Teraz zapadla decyzja o wymianie, tez na gwarancji calej listwy. Czekam teraz na dostawe czesci i bede walczyl dalej... Mam cicha nadzieje ze po tej wymianie wreszcie bede mogl cieszyc sie przyjemnoscia z jazdy na gazie tak jak na benzynie. Poki co autko szarpie przy mocnym bucie i ma solidne zajakniecia. Spalanie w tej chwili jest rzedu 17,5 - 20 litrow na stowke w miescie nawet przy bardzo spokojnej jezdzie, czyli raczej odrobine za duzo...
Podsumowujac, klopotow sporo (podobno jestem pierwszym z ktorym jest tyle nieszczesc), co do ich przyczyny... nie bede juz wnikal, ale panowie staraja sie z tego wybronic w sposob, ktory jest satysfakcjonujacy. Mysle ze pomimo tych przejsc i tego ze nie pracuje w nim juz czlowiek ktory w moim autku dlubal przy pierwszych poprawkach a byl swietnym fachowcem, moge zaklad polecic - staraja sie zeby klient jednak byl zadowolony. Napisze jeszcze po wymianie wtryskow jakie sa moje nowe odczucia:)
Natomiast z innej beczki, zaczynam sie grubo zastanawiac nad jazda na gazie... Wszystko jest ok, ale non stop jest jak w starym polskim przyslowiu: jak nie urok to sraczka...
aha i jeszcze jedna sprawa, w poprzednim aucie zakladalem gaz we Wrocawiu na ulicy Gazowej (zeby bylo smiesznie zaklad jest na terenie gazowni:)) numeru nie pamietam ale firma nazywa sie Marzenie. Wrazenia: doskonale! bylem naprawde bardzo zadowolony, chlopaki znaja sie na rzeczy, rowniez jesli idzie o sekwencje (wspomniane wczesniej braki w dostawach i odlegle terminy sklonil mnie do montazu w Radwanicach a nie tu) zawsze maja czas zeby zerknac gdy sie cos dzieje i ogolnie pelny pozytyw.
Upsss sie rozpisalem, dziekuje tym ktorzy dotrwali czytanie do tego miejsca:)))))) pozdrawiam
KJ - 04-04-2007, 13:13
" />> Niestety na tym nie koniec, poniewaz po zaledwie dwoch tysiacach
> przejechanych na nowej instelacji padl jeden wtrysk gazowy (ponoc
> Keihiny sa bezawaryjne) dwa dni po nim padl drugi....... nie wiem
> dlaczego tak sie stalo, mam obawy o ich sprawnosc juz w momencie
> ich zakladania ale to tylko domysly i nie chce nikogo oskarzac...
Co to znaczy "padł"? Jakie są objawy?
Może wystarczy po prostu go przeczyścić?
Przemo - 04-04-2007, 13:39
" />
">> Niestety na tym nie koniec, poniewaz po zaledwie dwoch tysiacach
> przejechanych na nowej instelacji padl jeden wtrysk gazowy (ponoc
> Keihiny sa bezawaryjne) dwa dni po nim padl drugi....... nie wiem
> dlaczego tak sie stalo, mam obawy o ich sprawnosc juz w momencie
> ich zakladania ale to tylko domysly i nie chce nikogo oskarzac...
Co to znaczy "padł"? Jakie są objawy?
Może wystarczy po prostu go przeczyścić?
A może takie rzeczy też podrabiają?? Mam instlke PRINSA na Keihinach, najmocniejszych i żadnych problemów nie mam. Jedyna instalacja godna polecenia do Kappy jako jedna z nielicznych firm robi listwę na 5 cylindrów.
Themon - 05-04-2007, 23:56
" />"Padł" czyli przestał działać... A objawia się to tym, że na ten cylinder przestała pracować... dziwne pytanie zadałeś:)
A co wystarczyło z nim zrobić, powiem Ci, że nawet gdyby wystarczyło go pogłaskać to miałem to w głębokim poważaniu, za te pieniądze i po tylu problemach... Po kolejnej aferze wymienili mi wtedy całą listwę i cztery wtryski na nowe. Od tamtej pory wreszcie zapomniałem, że jeżdżę na gazie:) Wszystko chodziło jak należy
Pozdrawiam
KJ - 06-04-2007, 09:12
" />
">"Padł" czyli przestał działać... A objawia się to tym, że na ten cylinder przestała pracować... dziwne pytanie zadałeś:)
Jak się zasyfią, to objaw jest taki, że nie działają na zimnym silniku, a na ciepłym (>50-60 stopni) jest ok. Przynajmniej tak było u mnie.
dellti - 15-03-2008, 16:56
" />Informacyjnie, głównie pewnie dla warszawiaków.
Ostatnio kilka razy korzystałem z poniższego zakładu, nie wygląda może zbyt okazale, ale jakość usług ma (do tej pory) dobrą. Namiary dostałem od kilku znajomych (niezależnie), którzy też są zadowoleni. Myślę, że można dodać ich do listy warsztatów, które ewentualnie warto odwiedzić jak się ma problemy lub chęć zainstalowania LPG.
Autkogaz
Podleśna 38a
Warszawa
tel. +4822 834-44-26
kom. +48 501 20-98-57
comrat - 30-05-2008, 20:22
" />Jeśli chodzi o podbeskidzie to polecam Ed-Car w Ustroniu (dawny salon Hyundaia).
Zakładałem tam gaz kilka lat temu w Colcie i do tej pory kompletnie nic sie nie zepsuło ani nawet nie rozregulowało - tylko 1 raz byłem u nich na wymianie filterka za 5 zł bo aż podejrzane było, że nic nie nie psuje w instalacji.
shapiro - 19-06-2008, 14:48
" />Pojechałem do gazwoni na ulicy Hamernia w Krakowie, wziąłem do nich namiar "z czapy", bo Fugazi jest jak na mój gust za drogie.
Odniosłem wrażenie, że goście wiedzą co robią - usunęli ewidentne usterki montażowe i nie był to wyrzucony pieniądz - niepożądane objawy ustąpiły, choć początkowo wydawało mi się, że jestem wpuszczany w koszty (jak się okazało niezbyt duże). Ponadto nie płaciłem za dodatkowe korekty mapy. Ogólnie bardzo sympatycznie. Panowie lubią jednak, jak ktoś coś wie o instalacji i nie bredzi po próżnicy, wtedy zrobią co się od nich żąda i nie otrzymamy w zamian złotej rady "daj se spokój", czytaj chcesz, to masz, i wystawią rachunek
Egon - 11-07-2008, 10:22
" />ja pierwszy tysiac na gazie mam za sobą jestem po 1 przeglądzie wszystko ok. raz sie zapalił sie chcek na autostradzie ale w sumie to nie wiadomo czy to wina gazu ale warsztat moge polecić bo auto na codzień śmiga bez problemów a koszt załozenia 2.500 stag 300-6
firma:
FHU âźTOMGAZâ Jacek Tomanek, Kwiatkówka 20,ul. Górna 67
okolice Tomaszowa Mazowieckiego woj. Łodzkie
tel. 609-257-089
w kappie znaja na pamiec montaż i nawet ładnie instalują
Aparat - 28-09-2008, 18:03
" />Ja w swoim Maleństwie 2.0 V.I.S. mam staga 300 + magic jety. Prawie 4tyś. przelatane na gazie i bez problemów. Za założenie zapłaciłem 2600 ( mała promocja) normalnie 2800- 2900. Z czystym sumieniem mogę polecić monterów na Szpitalnej w Mińsku Mazowieckim.
Tomazik - 14-10-2008, 15:04
" />Roczniak Tarnów. Nigdy nie próbujcie zakładać LPG u nich. Nie dość, że nie znają się na tym to jeszcze spieprzą wam inne rzeczy w pełni sprawne. SZOK!!!![/b]
Radinho - 04-11-2008, 14:56
" />Byłem dziś na rutynowym przeglądzie. Co prawda moja instalacja (II generacja, Lovato) nie sprawia - odpukać! - żadnych problemów, więc czynności ograniczyły się do analizy spalin i wymiany filterka, lecz odniosłem bardzo pozytywne wrażenie. Rozumiem przez to pewien spokój i kulturę pracy w tym miejscu.
miejsce: Alma Auto Gaz, ul. Grabiszyńska 235ef, Wrocław (wjazd obok stacji PKN Orlen).
strona www: http://www.autogaz.wroc.pl/
Marcin_D - 04-11-2008, 15:23
" />Ja mogę polecić w Radomiu 2 zakłady:
Greg-Mar
ul. Wolanowska 135
Greg-Mar
Koscan Auto-Gaz
ul. Słowackiego 257
Koscan
wiedzą co robią i znają się na rzeczy.
W Greg-Mar gazowałem Tipo - I generacja (Tipo 1,4 na gaźniku).
W Koscanie była gazowana Kappa - REG by OMVL DREAM XXI.
Odkąd ma gaz zrobiła z 50-60 tyś i wymianiane były tylko filtry, no i sparciał przewód gumowy od reduktora do mapsensora i się wyłaczał gaz (przerzutka na Pb) opisane tutaj.
Najlepsze jest to że filtry to miały nabite z 40 tyś - gość się zapytał mnie czy wiem, że takie filtry się wymienia?
Kendzik - 11-02-2009, 10:55
" />Po przejechaniu ok 10000 tys km mogę z czystym sumieniem polecić zakład w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 41. Firma Godimex Adam Górzyński.
Auto wstawione z rana było do odbioru ok 14 dnia następnego. Po wyjeździe z warsztatu nie musiałem już tam wracać. Instalacją założona tak że w sumie widać tylko parownik po lewej stronie przy kielichu. Żadnych kabli na wierchu wszystko ładnie upchane.
Auto nie straciło dynamiki a i spalanie dobre.
Jedyne kłopoty były jak się skończyły świece ale to norma w takich wypadkach.
Instalacja sekwencyjna żeby nie było.
marcoos_bpik - 03-03-2009, 00:24
" />Znacie moze jakis porzadny zaklad we Włocławku lub w poblizu do zalozenia gazu?
pew - 03-03-2009, 01:14
" />
">Po przejechaniu ok 10000 tys km mogę z czystym sumieniem polecić zakład w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 41. Firma Godimex Adam Górzyński.
Auto wstawione z rana było do odbioru ok 14 dnia następnego. Po wyjeździe z warsztatu nie musiałem już tam wracać. Instalacją założona tak że w sumie widać tylko parownik po lewej stronie przy kielichu. Żadnych kabli na wierchu wszystko ładnie upchane.
Auto nie straciło dynamiki a i spalanie dobre.
Jedyne kłopoty były jak się skończyły świece ale to norma w takich wypadkach.
Instalacja sekwencyjna żeby nie było.
możesz mi podać na priva co montowałeś i za ile?
kazek01 - 16-04-2009, 10:50
" />A czy znacie jakiś zakład w Poznaniu lub okolicach? Chętnie bym założył do mojej Lybry 1,8.
Pzdr.
oswald - 11-05-2009, 13:19
" />
">ja pierwszy tysiac na gazie mam za sobą jestem po 1 przeglądzie wszystko ok. raz sie zapalił sie chcek na autostradzie ale w sumie to nie wiadomo czy to wina gazu ale warsztat moge polecić bo auto na codzień śmiga bez problemów a koszt załozenia 2.500 stag 300-6
firma:
FHU âźTOMGAZâ Jacek Tomanek, Kwiatkówka 20,ul. Górna 67
okolice Tomaszowa Mazowieckiego woj. Łodzkie
tel. 609-257-089
w kappie znaja na pamiec montaż i nawet ładnie instalują
Też montowałem tu gdzie Egon i szczerze polecam , przez nieco ponad 8 miesięcy zrobiłem na lpg ok. 23 tyś. km bez najmniejszych problemów, bez checków itp., spalanie od 11,5 l (rzadko mi się takie zdarza, mam raczej "ciężką nogę") do 14,5 l jak mi się spieszy do pracy , ale przy dzisiejszych cenach gazu (1,49 -1,69) nie mam powodu do narzekań. Koszt gazu na 100 km to ok. 20 zł. Z benzyny na lpg silnik przełącza się u mnie przy 25 st. C. Właśnie zrobiłem w Tomgazie przegląd: wymianę filtrów, sprawdzenie, regulacje i śmigam dalej .
wpieriod - 15-06-2009, 08:22
" />Witajcie:)
Od razu do rzeczy:
spalanie - 330km- 36 lt. LPG - fenomenalnie - prędkości od 80 do - (z umiarem jednakże)
praca silnika - bez zmian
komputer nie pokazuje błędów
estetyka wykonania - wg. mnie super
dostępność do elementów eksploatacyjnych pozostała bez zmian:)
Kultura, fachowość i życzliwość firmy montażowej oraz jej właściciela - super.
Firma:
PE-GAZ
Parznice k/Radomia
POLECAM
Instalacja
STAG 300+
Magic- Jet
reduktor GOLD
zbiornik 80
adamh - 03-08-2009, 17:17
" />Mogę polecić:
Gas-Pol
ul. Modlińska 93
Jabłonna pod Warszawą
022 767 07 90
>http://www.gas-pol.pl/
Założyłem u nich Staga 300 z Magic Jetami za 1900 pln (lybra 1.6, reduktor wystarczył Tomasetto Alaska)
Bardzo profesjonalny zkład, firma poważnie traktuje klientów. Mają duże doświadczenie i dobry sprzęt (np KTS do analizy jeśli coś nie działa)
Odradzam ich oddział na Chłodnej - tam miałem pierwszy montaż i w Jabłonnej musieli mi poprawiać.
Szajber - 09-09-2009, 22:53
" />Jeśli jest ktoś zainteresowany założeniem instalacji w woj. Łódzkim a dokładnie w okolicach Opoczna, Tomaszowa Maz. i Piotrkowa to polecam gazownika, który mieszka w Antoninowie.
Tu macie namiary:
Rob-Gaz. Robert Wójciak
Adres: Antoninów 16, 26-332 AntoninówTelefon: (044) 757-32-24Fax: (044) 757-32-24Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 08:00-17:00, sobota: 08:00-13:00
Gostek zakłada sekwencję za 1900zł ze wszystkim. Rano zawozicie auto a przed wieczorem już jest zagazowane, ustawione i gotowe do jazdy. 3/4 moich znajomych zakładało u niego gaz i nie słyszałem żeby ktokolwiek miał problemy. Gdyby ktoś nie wiedział jak dojechać to piszcie to się umówimy i poprowadzę.
UNO - 24-02-2010, 13:21
" />Nie znam dokładnie nazwy zakładu ale mieścił się na terenie dawnej Wifamy przy Piłsudskiego. Przeniósł się gdzieś w okolice ul. Pomorskiej ale nie wiem dokładnie gdzie nie znam też nazwy firmy.
Tel. do niego to: 0501 082 240
Mój kuzyn przerobił tam VOLVO S80 poj 2,5l i już rok jest idealnie. Zapłacił ok. 3000zł. On znowu trafił z polecenia kolegi który tam zagazował XC70 i jeździ już ok 2 lat bez żadnego problemu. Obaj oczywiście sekwencje.
Wolę zapłacić w takim warsztacie za samą instalację, niż w pięknym biurowcu za to, że dadzą mi kawę i że miła Pani powie "proszę usiąść" a miły Pan zaparkuje mój samochód - co kosztuje dodatkowe 500zł...
Właściciel to profesjonalista. Kiedyś odmówił przerobienia na gaz Mercedesa 124 300E 1993r ( słynny wtrysk mechaniczny i klapa spiętrzająca która przy strzale się wygina i Merc przestaje jechać na benzynie i na LPG ).
Swierdził że 300E nie ma prawa jeździć na gazie - gdy inni chcieli go przerabiać, żeby tylko zarobić kombinują jakieś własne patenty.
Powiedział, że 2 generacja 1700zł a sekwenja 2100zł - 2300zł. Jaka nie wiem - nie znam się. Powiedział żeby absolutnie nie pakować się w 2 gen. " będzie jeździ do czasu aż nie strzeli".
Drugi zakład to MARYS na ul. Wędkarskiej.
Ja tam przerobiłm UNO 1.0 FIRE, 2 generaja za 1600zł , jeżdzę już ponad rok i nic. Nie porównuję absolutnie tego "silniczka" do Lancii ale sama instalacja jest zrobiona świetnie. Wszytkie przewody, połączenia, parownik zrobione jak "na pokaz". Zero zbędnych dziur w blasze, podzas gdy teściowi w CC900 założono gaz tak, że żeby odkręcić pojemniczk z płynem hamulcowym, trzeba wykręcić parownik i nie składa się tylna kanapa ( zawias zahacza o butl w kole ). Ale to w Krakowie.
MARYS również odmówił przerienia w124 300E.
Dlaczego tylko 2300 za sekwencję?
Ceny sekwencji znacznie spadływ ciągu 2 lat. Kiedyś dobra instalacja kosztowała 4000zł, teraz często jest o 600zł droższa od zwykłej.
MÓJ SPOSÓB NA SPRAWDZENIE CZY ZAKŁAD JEST DOBRY: POROZMAWIAĆ O PREROBIENIU MERCEDESA W124 300E Z 1991 ROKU Z WTRYSKIEM MEHANICZNYM.
JAK ODMÓWI, TO ZNACZY ŻE JEST DOBRY.
KGB - 24-02-2010, 14:38
" />
">
MÓJ SPOSÓB NA SPRAWDZENIE CZY ZAKŁAD JEST DOBRY: POROZMAWIAĆ O PREROBIENIU MERCEDESA W124 300E Z 1991 ROKU Z WTRYSKIEM MEHANICZNYM.
JAK ODMÓWI, TO ZNACZY ŻE JEST DOBRY.
tzn. ze sie nie zna ,to jak ma byc dobry ?
takiego merca mozna puscic na IIIgen z wlasnym tworzeniem map ,albo na pierwszych IVgen ,gdzie wszystko trzeba bylo wpisac recznie ,albo wgrac mape ,
nazw tych instalacji niem a sensu wymieniac ,bo juz chyba zadna nie jest produkowana ,choc podobno sa jeszcze jakies lezaki magazynowe ,a dobry gaziarz bedzie wiedzial co zastosowac ,
powstaje takze patent na puszczenie takiego silnika na sekwencji IVgen z doplata nie wiecej niz 300pln (koszt zalozenia komputera boscha SPI) ,
wiec musisz doprecyzowac swoja wypowiedz ,ze dotyczy tylko przypadku ,jezeli gaziarz odmowi zalozenia IIgen ,ale i tak robi to tylko dlatego ,zeby nie miec pozniej klopotu ,bo jednak swiadomy uzytkownik bedzie szczesliwie jezdzil i na IIgen takim merolem (czy tam audi na mechanicznym wtrysku)
UNO - 24-02-2010, 16:39
" />Masz rację, chodzi mi o II generację i o "fachowców" którzy zarzekają się że nie będzie z nią żadnego problemu.
Marcin_D - 25-02-2010, 15:37
" />
">Witajcie:)
Od razu do rzeczy:
spalanie - 330km- 36 lt. LPG - fenomenalnie - prędkości od 80 do - (z umiarem jednakże)
praca silnika - bez zmian
komputer nie pokazuje błędów
estetyka wykonania - wg. mnie super
dostępność do elementów eksploatacyjnych pozostała bez zmian:)
Kultura, fachowość i życzliwość firmy montażowej oraz jej właściciela - super.
Firma:
PE-GAZ
Parznice k/Radomia
POLECAM
Instalacja
STAG 300+
Magic- Jet
reduktor GOLD
zbiornik 80
No to w moich rodzinnych stronach zakład - ja mam babcie jakieś 5 km od nich.
A jak ty tam zakładałeś instalacje - z Lidzbarka jechałeś.?
UNO - 03-03-2010, 16:54
" />W skrócie:
Łódź:
>www.autogaz.lodz.pl
>www.teraz.pl
Zakłady które wcześniej opisałem.
100% profesjonalizmu.
wpieriod - 04-03-2010, 16:39
" />
">Witajcie:)
Od razu do rzeczy:
spalanie - 330km- 36 lt. LPG - fenomenalnie - prędkości od 80 do - (z umiarem jednakże)
praca silnika - bez zmian
komputer nie pokazuje błędów
estetyka wykonania - wg. mnie super
dostępność do elementów eksploatacyjnych pozostała bez zmian:)
Kultura, fachowość i życzliwość firmy montażowej oraz jej właściciela - super.
Firma:
PE-GAZ
Parznice k/Radomia
POLECAM
Instalacja
STAG 300+
Magic- Jet
reduktor GOLD
zbiornik 80
No to w moich rodzinnych stronach zakład - ja mam babcie jakieś 5 km od nich.
A jak ty tam zakładałeś instalacje - z Lidzbarka jechałeś.?
Tak:)
A w styczniu syn tam zakładał do beemki3 też sekwencję - wszystko hula aż miło:)
W dalszym ciagu polecam ta firmę.
Sasin - 11-05-2010, 11:47
" />Polecam Energy Gaz Polska.
Solidni gazownicy.
Instalacja zamontowana bardzo dokładnie,wyregulowana na tip-top.
Oprócz przeglądów co 15 tyś km nic nie robię przy tej instalacji.
Posiadam BRC.
Dodatkowo wymieniłem u nich rozrząd i klocki.
Do każdego montażu dają kupon rabatowy na usługi mechaniczne.
EGP
Ostrobramska 38a
http://www.egp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
wujekp - 11-05-2010, 19:54
" />
">EGP
Ostrobramska 38a
Wow. To jakieś 200 metrów od Watażki:
Dawniej na p.m.s jak ktoś nie napisał o jakie miasto chodzi to złośliwie mówiło się że DC (default city - złośliwie, bo wg niektórych warszawiacy uważają że poza stolicą nic nie istnieje i dlatego nie pisali o jakie miasto chodzi) - prawie zawsze się sprawdzało.
Polecam po kolei:
1. wypełnienie pola miejscowość zgodnie z regulaminem
2. przywitanie się w odpowiednim dziale i napisanie czy jeździsz jakąś Lucyną lub planujesz zanabyć, coś o sobie itp.
inaczej to może ktoś sobie pomyśleć, że zarejestrowałeś się na forum tylko po to żeby zareklamować zakład, w którym pracujesz
argenta67 - 11-05-2010, 20:08
" />
">Znalezłem wątek na forum fso o opiniach auto gazu w Polsce i pomyślałem że można zamieścić liste dobrych warsztatów.
Jestem w trakcje poszukiwania zakładu oraz instalacji do mojej kappy i nie chce dać zarobic partaczom i dupkom. Zwłaszcza ze mam silnik z VIS, nie wiem co to oznacza za dobrze ale to juz chyba jakieś bajery których w polonezie sie nie znajdzie.
Czekam na adresy i konkretne uwagi
Adres
tel.
ew. adres www
jaka lancia byla gazowana wersja silnika
jaka instalka, która generacja.
cena
ew. uwagi, czy nie palą sie check engine i takie inne duperele
obsługa gwarancyjna i po gwarancyjna
PROSZE TAKŻE DOPISYWAĆ ZAKŁADY KTÓRYCH PRACUJĄ P A R T A C Z E !!!
Pozdrawiam
Leszek
A czy ktoś nie wie co sie stało z Larrym? Kręcę się blisko osiedla Derby czyli tam gdzie mieszkał ale go nie widzę, na forum też nie zagląda.
michal_1980 - 26-07-2010, 20:06
" />POZNAŃ
http://www.pitec.pl/
Sasin - 24-08-2010, 12:27
" />WARSZAWA
ENERGY GAZ POLSKA
Ostrobramska 38a
tel. 22 810 00 90
http://www.egp.pl
Nadal ich polecam, wczoraj byłem na przeglądzie mechanicznym, wymieniłem klocki,tarcze i sprzęgło! Polecam. Dobrzy fachowcy i nie zdzierają kasy.
kill649 - 16-09-2010, 22:19
" />CZAKRAM Jacek Okoński Sp. J.
Warszawa ul. Maciejki 12,
tel. (0-22) 868-48-99
warszawa.czakram.pl
Jeżeli chodzi o instalacje BRC mistrzostwo. Polecam poczytać i zasięgnąć opinie czemu własnie BRC
Pytałem się ile robią instalacji dziennie. I co usłyszałem? Sztuk jeden.
Bo można zrobić instalacje albo ja włożyć. Podoba mi się takie podejście.
Cala instalacja pięknie założona, nie było do czego się przyczepić. Pierwszy przegląd po 15 tyś.
SYSTEMY SEQUENT Light (wtryski zavolli)
Cena 2400 zł
Ps. Też chciałem chwalić EGP ale ceny mają ostro z kosmosu. Instalacja na Stagu to koszt 2600 zł na czerwonych Valtekach i na najtańszym reduktorze tomasetto. Do tego fuszerę w elektronice robią, że aż się załamałem jak mi niby naprawili w mondeo instalację. Dopiero jak głoś mi się uniósł to dało się to zrobić jak należy. Do tego sekretarka...lubię taki typ ale ten egzemplarz lotny zbyt nie jest.