Lancia Thema 2.0 turbo



Cossi86 - 04-05-2008, 14:24
" />Witam !!

Poszukujê informacji na temat tego silnika. Jak z jego awaryjno¶cia ??
Czy te¿ tak jak w kappie jest to jednostka 5 cylindrowa ??
Czy pasek rozrz±du sypie sie tak jak w zwyk³ej 2.0 16v ??
Czy da sie zamontowaæ LPG ??

Pozatym jak wygl±da wyg³uszenie Themy wzgledem Kappy. I czy bardzo odczuje spadek komfortu po przesiadce z Kappy ??

Aha i od którego roku wsadzali t± now± kierownice z airbagiem ?? I czy w tych ostatnich modelach co¶ zmieniono ??

Pozdrawiam




pew - 04-05-2008, 22:13
" />po pierwsze to by³y dwa silniki - 8v i 16v - i zdaje siê ¿e by³ ³añcuch a nie pasek oba by³y 4 cylindrowe. Jako ciekawostka - 16v turbo z Themy zosta³ potem wstawiony do Integralki (a nie odwrotnie). LPG da siê zamontowaæ ale sporo kosztuje no i moralnie jest to w±tpliwe :wink: .
Thema jest d³u¿sza nawet ni¿ Kappa tylko troszkê wê¿sza, miejsca ma równie du¿o i w ¶rodku i w baga¿niku.
A je¶li chcesz turbo burbo to nie bardzo rozumiem pytanie o wyciszenie silnika :wink:
No i s± a¿ trzy modele Themy. Im nowsze tym wiêcej w standardzie ...



bry¶ - 04-05-2008, 22:17
" />widzia³e¶ ten silnik 8O jaki ³añcuch ?



pew - 05-05-2008, 20:07
" />nikt mi nie da³ na razie wsadziæ nosa do integralki :-( w mojej by³ pasek, w³a¶nie Grzesiek ja Ci go odda³em (zapas) bo ju¿ nie pamiêtam? zbieram graty do sprzedania na allegro i nie wiem czy mam go szukaæ :lol:




lancia1969 - 05-05-2008, 21:33
" />
">nikt mi nie da³ na razie wsadziæ nosa do integralki :-( w mojej by³ pasek, w³a¶nie Grzesiek ja Ci go odda³em (zapas) bo ju¿ nie pamiêtam? zbieram graty do sprzedania na allegro i nie wiem czy mam go szukaæ :lol:
Pew
Nie da³es ale nie chce : niee : ale na zlocie :pub2: tylko ¿e nic juz po pijaku nie kupuje :mrgreen:

Cossi86 ³aæucha tam nie ma jak Pew mówi, silnik na bazie popularnego dwuwa³ka Fiata stosowany od 50 lat , awaryjno¶æ przyzwoita ale usterki sie zdarzaj± - turbo kusi a w³asciwie wa¿na jest regulacja i stan osprzêtu - ¿yc sie da - u mnie ,a lekkiej nogi nie mam, wytrzymuje ko³o 100 000 km potem wymiana turbiny i je¿dze - przepraszam teraz posz³a uszczelka pod g³owic± ( moja wina jecha³em bez wody :roll: ) tak to tylko olej i paliwo
16-stki - jak wie¶ gminna niesie maj± tendencje do urywania zaworów ( nie sprawdzi³em - d³ubie ósemki) ,czesciej wymagaja wymiany paska ( taki sam jak W ósemce) czyli wymiana co 30 ty¶ km , ale ludzie je¿dz± i nie narzekaj± - uwa¿am ¿e fajny tani w cze¶ciach ( ale pali ko³o 12 i up) silnik .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \