Krzys - 20-04-2008, 17:34
" />To moje cudo, trzeba trochê pracy w³o¿yæ ale bêdzie chodzi³ jak w zegarku
http://images26.fotosik.pl/199/042e6668d7cfeb64m.jpg[/img] http://images31.fotosik.pl/224/53101db50560f9aem.jpg[/img] http://images30.fotosik.pl/199/943694176af691a2m.jpg[/img]
Pozdrowienia dla wszystkich
[size=7px]Zmieni³em tytu³ i za³adowa³em fotki. Taz[/size]
bogdan - 20-04-2008, 19:26
" />Nie¼le wyglada, miliona kilometrów
Pozdrawiam.
aro - 20-04-2008, 22:20
" />Kappa w bardzo fajnym kolorku :wink: Jak siê sprawuje na LPG?
Krzys - 20-04-2008, 22:28
" />Z gazem ma niewielki problem, szarpie mi podczas ostrego przy¶pieszania. Ale w maju siê tym zajmê.
skyblu - 20-04-2008, 23:08
" />witam,fajne, ³adne, wszystko w tych naszych autkach
nie wiem czy to siê przyda,
gdy mia³em escorta, dostawa³ kangura przy przy¶pieszaniu, okaza³o siê
to cewka/ nie dawa³a-nierówno na jeden z cylindrów pr±d/
pozdro, do spotu
Krzys - 21-04-2008, 07:25
" />
">witam,fajne, ³adne, wszystko w tych naszych autkach
nie wiem czy to siê przyda,
gdy mia³em escorta, dostawa³ kangura przy przy¶pieszaniu, okaza³o siê
to cewka/ nie dawa³a-nierówno na jeden z cylindrów pr±d/
pozdro, do spotu
To nie to. Tak siê dzieje tylko na gazie. Muszê filtr gazu wymieniæ to siê oka¿e co i jak.
larry123 - 21-04-2008, 08:39
" />takiego burde..lu z lpg pod maska dawno nie widzia³em,
jak to bêdzie dzia³aæ ok to ja jestem ¶w. Walenty
szarkiz - 21-04-2008, 09:09
" />
">Z gazem ma niewielki problem, szarpie mi podczas ostrego przy¶pieszania. Ale w maju siê tym zajmê.
Czy przy butli zatankowanej do pe³na szarpie tak samo mocno ? Jesli zauwa¿ysz poprawe znaczy ze spada cisnienie na reduktorze i to drastycznie.. prawie do poziomu prze³±czenia na benzyne.
Duch-Dziadka - 21-04-2008, 09:32
" />Wiadomo KAPPA RULEZ : yesyes :
Krzys - 21-04-2008, 09:36
" />
">takiego burde..lu z lpg pod maska dawno nie widzia³em,
jak to bêdzie dzia³aæ ok to ja jestem ¶w. Walenty
No ju¿ nied³ugo, tylko aureolê sk±d we¼miesz.
Krzys - 21-04-2008, 09:41
" />Instalacja jest ca³kiem niez³a, tylko gazownicy siê nie popisali. Bêdzie dzia³a³o jak odwiedzê mojego gazownika.
http://www.agcentrum.com.pl/?d=28&PHPSE ... b793436f34
larry123 - 21-04-2008, 10:07
" />mo¿na powiedzieæ ¿e jestem jak intelektualista z rejsu,
" ... pomimo tego ¿e nie znam pañstwa to po twarzach jestem w stanie odczytaæ pañstwa problemy i przeszlo¶æ "
pomimo ¿e nie znam tej instalacji to po monta¿u jestem w stanie odczytaæ bol±czki ... tej biednej lancii.
ja widzê 4 wady tej instalacji. ciekawe czy gazownikowi bêdzie chcia³o podj±æ ten temat.
aby d¼wign±æ tê instalacje trzeba strzykn±æ co¶ oko³o 1500 z³ materia³y i robocizna.
700 - 800 z³ na nowe czêsci, reszta robocizna.
PS. Lancia jest bardzo ³adna i podoba mi sie kolor granatowy na który choruje ..
http://www.rejs.art.pl/foto/rejs034.jpg[/img]
http://www.rejs.art.pl/vid/krytyka.avi
aby d¼wign±æ tê instalacje trzeba strzykn±æ co¶ oko³o 1500 z³ materia³y i robocizna.
Krzys - 21-04-2008, 10:34
" />larry123, Mo¿e co¶ wiêcej jestem otwarty na ka¿de spostrze¿enia!!!!
fazi - 21-04-2008, 13:44
" />: witaj : kolor w³a¶ciwy rz±dowy,bezstresowej eksploatacji.Pozdrawiam.
Krzys - 21-04-2008, 18:51
" />Przyjrza³em siê dzisiaj mojej instalacji LPG. Jest to Zenit czyli:
Listwa wtryskowa Valtek 3om
Jednostopniowy reduktor SILVER oczywi¶cie KME
Centrala steruj±ca Autronic
I stwierdzam po przeczytaniu kilku forów ¿e nie jest zbyt dobra konfiguracja. W najbli¿szym czasie zastanowiê siê nad wymian± listwy na inn±.
szarkiz - 22-04-2008, 08:58
" />Mam identyczny zestaw u siebie i podobne jak Ty szarpniecia podczas ostrego przyspieszania. Znalaz³em jakiegos speca od gazu firma ktora to zak³ada³a nie potrafi nic z tym zrobic.
Po podpiêciu do kompa wykaza³o duze spadki cisnienia do wartosci okolo 1.1 - 1.3 bara w reduktorze w okolicach 4tys obr/min. O dziwo dzieje sie tak tylko w sytuacji, gdy w butli jest ma³o gazu. Na pelnej butli idzie bez problemu.
Podobnie jak larry123 wskaza³ na kilka niedoróbek podczas monta¿u. Miedzy innymi rózne odleglosci wtryskiwaczy od cylidnrów, co moze skutkowac niewielkimi opoznieniami w dozowaniu gazu, roznymi cisnieniami w cylindrach i takie tam.
Poniewaz w maju bedzie dysponowal jakims tam urz±dzeniem do pomiaru mocy na ko³ach, powiedzial ze potrafilby to ustawic tak by chodzilo lepiej niz na benzynie. Oczywiscie nie za darmo.. koszty okolo 600-700 pln za kompleksow± poprawe instalki.
Nie potwierdzil natomiast Twojego zdania na temat kiepskiego dobrania elementów instalacji. Zestaw jak zestaw, tak jakich setki.. stag-ow, brc... 90% problemow z instalacja gazow± wynika ze sposobu montazu i regulacji, a nie dobranych elementów. Niestety w zak³adach gazuj±cych nie pracuj± najlepsi w fachu i to widac podczas uzytkowania naszych kuchenek.
pozdr.
Przemek.
Krzys - 22-04-2008, 11:35
" />szarkiz. Bêdziesz z tym co¶ robi³. Ja mam butlê 80 jako¶ nie u¶miecha mi siê je¼dziæ ca³y czas z pe³n±. Jeszcze zobaczê co powie mój gazownik.
szarkiz - 22-04-2008, 14:57
" />Nikt nie powiedzial ze trzeba jezdzic z pelna butl±, to raczej malo wygodne.
Skoro na prawie pustej szarpie a na pelnej nie to musi byc taki punkt pomiedzy zbiornikiem pelnym i pustym, w którm te szarpniecia zaczynaj± wystêpowaæ.
Ale nie chodzilo mi bynajmniej zeby tego punktu szukac czy tez tankowac tuz przed jego osi±gnieciem. Instalka bez wzgledu na wypelnienie zbiornika powinna podawac gaz rownomiernie, wobec tego cos jest z ni± nie tak. Poniewaz firma ktora zak³ada³a nie potrafi³a znalezc przyczyny szarpnieæ, nie bardzo mogli cos poprawiac. Moze cos wykombinuja, gdy powiem w czym problem.
PS.
W³asnie jestem po rozmowie z gazownikiem z firmy, ktora instalke zak³ada³a. Poki co podejrzenia padaj± na nie do konca sprawny reduktor. Niestety Lucyna ma spore problemy z odpaleniem na zimno i dodatkowo wci±ga olej jak ¶winia trufle i nie mam jak podjechac. Czekam wiec na wymiane rozrz±du, pompy wody i zdiagnozowanie ubytku oleju. Potem zajme sie gazem.
larry123 - 22-04-2008, 15:30
" />rano ¼le zapala i chodzi na cztery gary z piêciu to b³±d FRA.
b³±d autoadaptacji sterownika benzyny.
szarkiz - 22-04-2008, 15:40
" />
">rano ¼le zapala i chodzi na cztery gary z piêciu to b³±d FRA.
b³±d autoadaptacji sterownika benzyny.
a cos wiecej ?.. jakies przypuszczalne miejsca uszkodzen ?
uszkodzony komputer ?
sonda lambda ?
jesli mozna tego typu komunikat logiczne tlumaczyc oznacza to ni mniej ni wiecej tylko problemy z dostosowaniem pracy do panujacych warunkow.
O warunkach komputer wie tyle, ile dostanie z czujnikow, a wiec czy sam komp jest uszkodzony zle interpretujac to co dostaje, czy otrzymuje niepoprawne dane z uszkodzonych czujnikow ?
Diagnostyka komputerowa z serwisu Fiata nie wskazala nic. Kompletnie. Wszystkie odczyty w normie.
Mechanior tez sie podpi±³ sprawdzil sklad mieszanki, cisnienie w cylindrach i wszystko tez gra. A silnik faktycznie jakby pali³ nie na wszystkie gary. Trzepie , dusi sie .. na ssaniu nie da rady jechac. Musi pochodzic 2 - 3 minuty. Potem usterka nei wystepuje, dlatego byc moze trudne do zdiagnozowania. Mozna odpalac ile sie chce i nie zdusi sie ani razu. Chociaz z dnia na dzien bylo coraz gorzej.
No i ten znaczny ubytek oleju. okolo 8tys km zuzycie oleju w normie.. nic nie dolewane i poziom powyzej polowy miedzy min/max. Przez ostatnie 2kkm Lucyna wci±gnela prawie wszystko ... bagnet suchy.
Krzys - 25-04-2008, 22:30
" />Faktycznie dzisiaj zala³em na BP do pe³na i jest dobrze. Ciekawe ile przejadê jak siê zacznie szarpanie.