nerolancia2 - 23-01-2010, 19:29
" />Witam wszystkich
mam pro¶bê do kolegów: czy mo¿e kto¶ z forum nie posiada dokumentacji dotycz±cej zmian w wersji rajdowej ???
prosi³bym o jakie¶ info lub ewentualnie móg³bym odkupiæ takie materia³y gr.A ....
pozdrawiam
bry¶ - 24-01-2010, 10:29
" />kup sobie homologacjê jest w PZM w 3 wersjach A ,N, E1 przewija³a mi siê przez rêce ale nie kopiowa³em da³em komu¶ kto skopiowa³ ale nie pamiêtam komu ? Skleroza
nerolancia2 - 24-01-2010, 13:12
" />Wielkie dziêki , tak w³a¶nie zrobiê...pozdrawiam
Pepto - 24-01-2010, 14:01
" />
Tutaj jest kilkaset skanowanych homologacji z podzia³em na grupy, niesetny czê¶æ zbiorów z listy ju¿ nie dzia³a
nerolancia2 - 24-01-2010, 15:06
" />Dziêkiujê.. tylko siê uda³o ¶ci±gn±æ wersjê 4wd i to niekompletny... ale i tak bardzo pomog³e¶...
Pepto - 26-01-2010, 00:37
" />O a Kolega siê nie chwali³ ze takimi rartaskami siê zajmuje
ALLEGRO
Proszê opisz co¶ wiêcej, na temat przygotowanych przez Cibie silników, (ewentualne ceny mog± byæ na PW):
Interesuje mnie kika spraw je¶li móg³ by¶ podzieliæ siê teori±, jak to jest z tymi szerszymi paskami (wymagana zmiana kó³ek?), czy po wywa¿eniu dynamicznym ca³ego uk³adu korbowego, mo¿a spokojnie pozbyæ siê pasków balansowych (jaki wtedy bezpieczny max RPM), jakie sprzêg³o podchodzi max na standardowe ko³o zamachowe (Fiaty Coupe 20vT plus mia³y 240mm da siê zamontowaæ plug&paly), jak maj± siê przep³ywy na du¿ych zaworach 8v w porównaniu do orginalnych 16v przy podobnych wzniosach.
Ogólnie mia³ bym sporo pytañ, mo¿e jaki¶ praktyczny poradnik o przygotowaniu bebechów na "grube" dmuchanie