mfedor - 17-10-2009, 20:19
" />Witam
Przegl±dam w³a¶nie allegro i znalaz³em... Link
Mo¿e kto¶ uratuje
topcio1 - 17-10-2009, 20:39
" />nawet papierów nie ma
mac1us - 17-10-2009, 20:46
" />Dwie aukcje temu jeszcze mia³a
Tomasz_SK - 17-10-2009, 20:51
" />Sprzedaj±cy chyba nie jest zainteresowany sprzeda¿±, poniewa¿ nie poda³ ¿adnego numeru kontaktowego (albo ja nie widzê), a na próbê kontaktu przez allegro nawet nie raczy³ odpowiedzieæ :/. A teraz trochê faktów: auto przez ostatnie pó³ roku mia³o chyba ze trzech w³a¶cicieli, by³o nawet w Katowicach i je ogl±da³em (po ma³ym po¶cigu hehe). Niby jest jakie¶ "sportowe" zawieszenie ale mi wygl±da³o na obciête sprê¿yny. Raczej nie polecam, stan baaardzo ¶redni ¿eby nie powiedzieæ marny.
mac1us - 17-10-2009, 22:40
" />Wystarczy zupe³nie lekko poszukac:
el - 0889 145 400
mail - >grzegorz-kodura@wp.pl
gadu gadu - 2871019 pod tym nr. jestem tylko wieczorem i zawsze NIEWIDOCZY
schab - 18-10-2009, 10:50
" />Tylko - gdzie on te 109KM znalaz³ ? To jest normalny silnik 1,6 DOHC na jednopunkcie - 90KM ! 109 mia³ wielopunkt !!!
Z racji zagazowania stawiam na agoniê silnika ... Gdyby jednak kto¶ chcia³ to auto ratowaæ - mam u siebie silnik pochodz±cy w³a¶nie z Delty gt- 109KM . Niestety z osprzêtu do niego osta³ siê tylko kolektor ss±cy pod wielopunkt . Opcjonalnie posiadam kompletny jednopunktowy wtrysk , lub dwugardzielowy ga¼nik .
Maro - 18-10-2009, 11:01
" />Ja bym nawet nie fatygowa³ siê go ogl±daæ dok³adnie, na pierwszy rzut oka widaæ ¿e to siep.
Nawet na dawce czê¶ci siê nie nada.
Oferta by³a by atrakcyjna je¶li cena wynosi³a by tak z 200 300 z³, to mo¿na by siê pokusiæ o kupno ale za 1000z³ to ju¿ mo¿na kupiæ uno na gazie ¿eby tylko je¼dziæ
topcio1 - 18-10-2009, 11:17
" />
"> za 1000z³ to ju¿ mo¿na kupiæ uno na gazie ¿eby tylko je¼dziæ
ale Uno to nie Delta
Ara - 18-10-2009, 17:22
" />Chcia³em j± kupiæ pó³ na pó³ (na dawcê, a co zostanie to dosztukowaæ i na KJS'ow± rajdówkê), ale w³a¶nie z tymi papierami jest problem... Pieni±dze ¶mieszne.
Schab, pierwszy raz s³yszê o delcie I na wielopunkcie. Do tej pory my¶la³em ¿e 109 (katalogowo) mia³a 1.6 SPI bez kata.
105KM: Ga¼nik
109KM: SPI
90KM: SPI z katalizatorem
mac1us - 18-10-2009, 20:42
" />Z tego co mi wiadomo to delty 1 nie by³o na wielopunkcie i taka te¿ by³a my¶l schaba. Tu raczej widac, ¿e jest to ga¼nik i to dwu gardzielowy, z tego co mi siê przynajmniej wydaje to widac po obudowie tego co kiedy¶ mo¿na by³o nazwac filtra powietrza.
W sumie to za 300-400 z³ to bym zabra³ a po kilku dniach r±bania zabra³ tam gdzie jest jej miejsce czyli z³om tymbardziej, ¿e jest bez papierów.
solarzmr - 18-10-2009, 23:13
" />By³y Delty I na wtrysku wielopunktowym. Modele 1.6 GTie o mocy 109 KM mia³y wielopunkt, oraz 1,6 HF Turbo te¿ mia³y wielopunkt. 1.6 SPI mia³y 90 KM, a 105 KM mia³y wersje GT z zasilaniem ga¼nikowym.
Tak wygl±da przyk³adowy silnik od GTie z wtryskiem wielopunktowym:
A tak wygl±da SPI:
schab - 19-10-2009, 07:52
" />
">105KM Ga¼nik ; 109KM SPI ;90KM SPI z katalizatorem
Przykro mi , ale siê mylisz ! Nie by³o wtryskowca bez kata . A ten jednopunkt to silnik ( 149 C2.000 ) pochodz±cy z Ritmo 90 sie / Tipo 1,6 DOHC .
Niedowiarków zapraszam na stronê : >http://auto-kraftfahrzeug.de/ - patrz Delta GT : silnik 831 B7.000 -wtrysk Weber / IAW ( nawiasem mówi±c - ten sam , co w Delcie HF Integrale - jednej z wersji )
A mac1us to niech idzie do gara¿u i zobaczy co je¼dzi³o najpierw w moim Ritmie , a potem w jego ... - Ga¼nikowiec mia³ puszkê filtra powietrza bezpo¶rednio na ga¼niku ( jak silnik Ritmo/Regata S100 )
Bandit - 19-10-2009, 08:37
" />
">Witam
Przegl±dam w³a¶nie allegro i znalaz³em... Link
Mo¿e kto¶ uratuje
£o bosze jaki paciak przeca to pincet nie jest warte
Ara - 19-10-2009, 11:50
" />Gratulujê! W³a¶nie zniszczyli¶cie mój ca³y ¶wiatopogl±d na temat w³oszki w której niegdy¶ siê zakocha³em!
My¶la³em ¿e o tym modelu wiem wiele, a tu taka gafa
To ¿e Hf turbo mia³a wielopunkt, to wiedzia³em, ale ¿eby wielopunktu u¿ywa³a te¿ wolnoss±ca wersja??? Szczerze mówi±c, nigdy jeszcze nie widzia³em delty (a widzia³em ich wiele) na wielopunkcie bez turbo. Sam mia³em (tak mi siê wydawa³o) Gt i.e. na monowtrysku i s±dzi³em ¿e od wersji któr± posiadam aktualnie, ró¿ni siê tylko wyposa¿eniem
Mogê siê tylko pocieszyæ i¿ cz³owiek uczy siê ca³e ¿ycie. Tak wiêc dziêki ch³opaki za nowe informacje
Jednak 20KM musi robiæ ró¿nicê. Jak spotkam taki motor, chêtnie zeswapujê
solarzmr - 19-10-2009, 12:22
" />
">Jednak 20KM musi robiæ ró¿nicê. Jak spotkam taki motor, chêtnie zeswapujê
Jak swapowaæ to na turbo, a nie jakie¶ pó³¶rodki. Wtedy poczujesz ró¿nicê
Ara - 19-10-2009, 23:55
" />
">Jednak 20KM musi robiæ ró¿nicê. Jak spotkam taki motor, chêtnie zeswapujê
Jak swapowaæ to na turbo, a nie jakie¶ pó³¶rodki. Wtedy poczujesz ró¿nicê
Racja! nie wiem co mi przysz³o do g³owy ¿eby napisaæ tak± g³upotê Po nocce wróci³em z roboty i nie ³apa³em wszystkich faktów.
Tak sobie teraz patrzê na zdjêcie tej pl±taniny drutów pod mask± tej padliny i zauwa¿y³em spawy na kielichach.