kustosz - 13-05-2010, 11:36
" />Witam,
Szukam elementów silnika: wał,korby,tłoki do 2.0 16T.Nie orientuje się ktoś czy istnieje firma specjalizująca się produkcją takich części ?? Z góry dzięki za odpowiedz.
Nat - 13-05-2010, 11:50
" />
">Witam,
Szukam elementów silnika: wał,korby,tłoki do 2.0 16T.Nie orientuje się ktoś czy istnieje firma specjalizująca się produkcją takich części ?? Z góry dzięki za odpowiedz.
Tak istnieją.
Np. wossner (kliknij tu).
lub tu
kustosz - 13-05-2010, 12:38
" />Wału nie mają ps. google używać umie ;p
Nat - 13-05-2010, 12:53
" />
">Wału nie mają ps. google używać umie ;p
Też się zdziwiłem, że pytasz o taki banał.
No ale jeśli pytasz - chciałem Ci pomóc.
Kosztów zakucia motoru (szczególnie właśnie wału) jesteś świadom?
Zapytaj o kuty wał tutaj: . Nawet jeśli nie mają w ofercie - zapewne dadzą radę zorganizowac.
P.S. uzupełnij swój profil użytkownika o nazwę miejscowości, z której piszesz. To wymóg na tym forum.
mac1us - 13-05-2010, 13:05
" />A jaką moc chcesz osiągnąć? Z tego co wiem to Fiat Ritmo mający moc ponad 500 km w ogóle nie jest zakuty i jakoś mu się udaje przeżyć.
Nat - 13-05-2010, 13:15
" />Ewentualnie rozważyłbym zakucie samych tłoków.
kustosz - 13-05-2010, 13:26
" />Ma być około 300KM i zamierzam zamontować w fiacie Tipo.
:nat same tłoki czy z korbami ??
solarzmr - 13-05-2010, 13:36
" />Seryjny wał powinien tyle spokojnie wytrzymać. Kiedyś czytałem o Integralce która się ściga na 1/4 mili w Grecji i ma 800 KM na seryjnym wale. Na youtubie są filmiki z tym samochodem.
mac1us - 13-05-2010, 13:39
" />Z taką mocą nie widze sensu "zbędnego" wydawania kasy, popytaj z tego forum użytkownika bryś, również kilka osób jest na forum Fiata Coupe ma wyższe moce, jak chcesz, wyrażam swoją opinię na ten temat.
Ogólnie to jest wytrzymały silnik, oczywiście jeśli oryginał jest zdrowy.
Nat - 13-05-2010, 13:44
" />
">Ma być około 300KM i zamierzam zamontować w fiacie Tipo.
:nat same tłoki czy z korbami ??
Nawet i bez korb.
DeviLL - 13-05-2010, 16:26
" />http://www.speedshop.ch/Delta_1.htm
ubek - 13-05-2010, 16:30
" />300 to na serii wyciągniesz - nie jedno auto już tak jeździ.
KGB - 13-05-2010, 16:48
" />odprez go delikatnie ,nawet sama uszczelka pod glowice i pompuj,
choc on i tak juz ma e = 8:1 ,wiec mozna kombinowac bez odprezania ,
nie ma sensu pakowac kasy w specjalny uklad korbowo-tlokowy dla tylu koni ,bo poprostu nie ma co isc w obroty ,
jak nie bedziesz przekraczal 6000rpm to mozesz w niego dmuchac sporo wiecej niz seryjnie dmucha ,
a tak na marginesie ,to jaki tam wal siedzi? odlewany ,czy kuty ? wiem ,ze fiat ma tendencję do odlewania, ale w czasach ,gdy ten silnik powstawal to kto wie ...
DeviLL - 13-05-2010, 19:46
" />2.0 chyba wszystkie sa kute ,tylko ze sa rozne rodzaje kutosci (materialow itp)
bryś - 24-10-2010, 21:50
" />Oryginał jest odlewany i azotowany, największy problem panewki ponad 300 koni zabija seryjne graty, wiec kuty wał tz. zrobiony jednego kawałka kutej stali
Wał razem z korbami ,panewkami i tłokami cały układ mogę ci sprowadzić za 3000 euro wszystko nowe i wytrzymuje według producenta ponad 1000 koni . Części zamawiam u Norberta Handy on przywozi je z włoch ( Rama-racing) a są produkcji USA ,trochę to skomplikowane ale taniej wychodzi niż zamówienie u producenta . On ma w swojej delcie ponad 600 koni i od 2 lat startów w wyścigach górskich silnik pracuje idealnie .
czas realizacji po wpłacie kasy 3-4 tygodnie.