dzidzius - 29-09-2008, 14:31
" />witam,
w końcu przyszedł czas aby kupić jakaś włoską furkę, jeździłem fiatem bravo
z silnikiem 1.4 zraziłem się strasznie (co do silnika) ale jednak włoskie auta są najpiękniejsze zastanawiam się nad kupnem właśnie lancii kappy coupe albo fiata coupe, co do lancii widzę że są to motorki 2 litrowe
czy jest to ten sam silnik co w fiacie bravo hgt?? czyli 2.0 20V R5?? nie chce samochodu tylko na weekendy wiec dobrze by było jak by żłopał max 12 litrów w mieście ten silnik pewnie tyle pali a jak sie depnie to więcej bo nie uwierzę nigdy że dychę w mieście... jak z częściami do tego modelu, ogólnie
kapp jest mało coupe pewnie jeszcze mniej... czy coupe pod względem mech. to to samo co sedan tylko buda inna ?? wreszcie czy opłaca się iść w taki model i czy jest możliwe dostać taki samochód 10/11 letni w stanie dobrym za max 13 tysięcy?? z góry dzięki za odp
matias21 - 29-09-2008, 15:11
" />w kappie coupe najsłabszym silnikiem jest R5 2.4 20v vis jest to rozwinięcie silnika 2 litrowego o którym pisałeś wyżej, nastepnymi silnikami są silniki takie jak w fiacie coupe czyli R4 2.0 16v turbo i R5 2.0 20v turbo(w 16v padają panewki) no i topowy silnik V6 o mocy 204km, co do spalania to raczej nie liczyłbym, że któryś bedzie palił te 12 litrów no chyba, że turbo bedziesz jeździł do 2700 obr to może sie załapiesz, musisz też pamiętać, że jest to dosyć żadki samochód(wyprodukowana 3600 sztuk) co powoduje dosyć duże kłopoty z częściami blacharskimi, szczególnie tylnimi i napewno bedzie to auto bardziej kosztowne w utrzymaniu od cupety.
woytala - 20-09-2009, 19:13
" />Witam kolegów klubowiczów chodzi mi po głowie zakup kappy coupe może jakieś plusy i minusy koledzy by przedstawili.
Pozdrawiam
bomal23 - 20-09-2009, 19:33
" />
Minusem jest problem w znalezieniu części blacharskich. Plus jest ogromny - przepiękne auto w wersji coupe.
grzole - 21-09-2009, 00:36
" />Minus to ileś tam cm mniej na nogi pasażerów na tylnej kanapie. Długość sedana i coupe jest różna i dotyczy tego odcinka nadwozia. Inne elementy wnętrza i większość szyb to kolejny minus.
bomal23 - 21-09-2009, 10:01
" />Też myślę o zakupie coupetki. Tylko te kłopoty ze znalezieniem czarnego egzemplarza z jaśniutką skórą i zadbanego to jest sztuka. A z częściami potem kolejna droga przez mękę.
szerszen - 21-09-2009, 14:40
" />Minusy? Jakie minusy?! Panowie!!! Czapki z głów!!!
Kappa Coupe to nie samochód, to precyzyjny, ponadczasowy instrument. To cacko, które zawsze i wszędzie będzie wzbudzało zachwyt, emocje i zazdrość (tych, którzy mówią, że im się wcale nie podoba). Kappa Coupe pasuje do wszystkiego - od wypadu na dystyngowaną imprezę (we włoskim gajerze oczywiście), po przejażdżkę za miasto. I wszędzie, podkreślam WSZĘDZIE będzie TĄ, która się wyróżnia, spośród ogromu MC'pojazdów, kwadratowych, heblowanych taczek...
Że nie jest popularna? Cóż, nie każdy jest estetą...
woytala - 22-09-2009, 15:39
" /> a jak ma się sprawa z częściami do zawieszenia bo do silników to z normalnych kapiszonów pasują mam nadzieję
Boorek - 22-09-2009, 17:20
" />
">: witaj : a jak ma się sprawa z częściami do zawieszenia bo do silników to z normalnych kapiszonów pasują mam nadzieję
zawias jest też taki sam, przynajmniej ten z przodu a jeśli chodzi o części do silników to do 4.16T też może być problem z niektórymi- ja na przykład nie mogę znaleźć powrotu oleju z turbiny oryginalnego... co nie przeszkadza w stosowaniu zamienników Pozdrawiam i powodzenia w zakupie
sir-motorex - 07-10-2009, 01:58
" />Witam wszystkich...
Mam taki drobny problem.
Mam zamiar w najbliższym czasie powiekszyć grono swych lanci z szt.1 (obecnie jeżdżę Deltą 1.6 z 94) na szt.2 interesuje mnie model lancia Kappa Coupe... Z tego co wiem zostało ich wyprodukowanych okolo 3 tyś szt. więc spotkać taką no to trzeba mieć szczęście.
Czy może ktoś z was wie czy warto się zastanowić nad zakupem takiej bryczki, czy może lepiej sobie odpuścić ?
Nat - 07-10-2009, 10:44
" />Trudno odpowiedzieć na tak zadane pytanie.
Z puntu widzenia możliwości posiadania niedrogiego, pieknego, niespotykanego auta - na pewno warto.
Z punktu widzenia dostępnosci części blacharaskich (np. tylny błotnik) już mniej.
choć w sumie zawsze się dziwiłem - jak na trochę powyżej 3000 sztuk wyprodukowanych, to w Polsce jest ich naprawdę niemało.
Sam najbardziej lubię K coupe 2,0t 20V w błękitnym metaliku
Boorek - 07-10-2009, 11:55
" />Jeśli chcesz się wyróżniać w tłumie, mieć tanie* i szybkie auto (mówię o wersjach turbo) ale nie przeszkadza Ci mozolne szukanie części (nie tylko blacharskich ) to warto jeśli potrzebujesz tylko tanie* i szybkie to kup zwykła Kappę
*-nie do końca w eksploatacji i paliwie
sir-motorex - 08-10-2009, 01:30
" />Ja tam lubie stado koni pod maską...
ale jeśli chodzi o części blacharskie to się nie martwie bo chce kupić niebitą a nielubie rozbijać aut...
Konkretnie chodzi mi o awaryjność tego auta i jakie są ceny no i wreszcie z jakim silnikiem najlepiej i dlaczego =D
Nat - 08-10-2009, 09:15
" />Silniki i awaryjnośc identyczne jak w zwykłej kappie.
A na ten temat wylano morze atramentu na forum, wystarczy sobie poczytać.
Jakichś specyficznych dla siebie przypadłości K coupe nie mają.
FXX - 08-10-2009, 17:41
" />
">Jakichś specyficznych dla siebie przypadłości K coupe nie mają.
Może poza tym, że strasznie przyciągają wzrok na ulicy
Boorek - 08-10-2009, 19:59
" />
">Jakichś specyficznych dla siebie przypadłości K coupe nie mają.
a wlaśnie że mają podnosniki szyb, w zwykłych nic się nie dzieje z nimi a w coupe padają dość często- system jest na linki podobnie jak w lybrze...