czerwik73 - 03-12-2007, 21:28
" />Chcia³bym Was prosiæ o opiniê na temat KME Diego do Kappy 2.0. Czy to mog³by byæ dobry wybór, czy kto¶ mia³ ju¿ z tym do czynienia i czy jest to lepsze rozwi±zanie od np: STAGa 300 który jest w tej samej cenie.
larry123 - 03-12-2007, 22:28
" />tak naprawdê to jeden chu..
czy kme czy stag
je¿eli kme to dobrze ci zamontuj± na Lipowej w Zgierzu.
chocia¿ ja polecam z do¶wiadczenia PRINSA zamontowanego w dobrym zak³adzie, chocia¿ te¿ nie jest instalacja bez wad, s± niestey do niej dro¿sze wtryski, filtry itp.
listwa 6 wtrysków kosztuje ok. 2000 zl, je¿eli sie popsuje.
dla porównania wtryski magic jest kosztuj± po 30 zl za szukê a potrzeba 5 sztuk
jakby co to wal na priva.
Egon - 07-12-2007, 17:49
" />w zgierzu ju¿ chyba ju¿ niema tam zak³adu
larry123 - 07-12-2007, 18:44
" />jest na ulicy Lipowej.
Kabar - 07-12-2007, 19:19
" />Te¿ mia³em wra¿enie ¿e przenie¶li siê do £odzi, gdzie¶ na Teresy.
Mo¿e tylko firma i produkcja..
larry123 - 11-12-2007, 11:35
" />na Teresy maj± biuro na Lipowej zak³ad
jednak¿e sk³aniam sie ku instalacji PRINSA, z któr± jak widaæ na forum nie ma problemu !!!
[size=18px]Uczcie siê na cudzych b³êdach !!! [/size]
Kabar - 11-12-2007, 11:56
" />Wydaje mi siê ¿e zale¿y to bardziej od tego kto i jak to montuje ni¿ od samej instalacji.
larry123 - 11-12-2007, 13:36
" />wydaje mi sie ¿e nie jest to regu³a.
twardo stawiam na prinsa, co do kme mam juz wyrobione zdanie ¿e nie jest to szokuj±ca instalacja, jednak dzia³a i to jest plus.
Dla przyk³adu dodam ¿e moja piêkna mapa LPG po trzech miesi±cach nie by³a ju¿ taka piêkna, na ka¿dym odcinku by³o za bogato, kme sie t³umaczy³o tym ¿e "wtryski sie u³o¿y³y", b³±d sondy lambda znowu zawita³ i a¿ tak do kolejnej regulacji, która wykona³em sam . KME nie ma programu, który sie mo¿e siê dostosowaæ do innych warunków kaloryczno¶ci lpg (np zimowy lpg), temperatury powietrza itp.
Nie wiem jak jest z prinsem ale mam nadzieje ze lepiej i regulacje odbywaj± sie tylko na przegl±dach i okresowej wymianie filtrów.
vinci - 11-12-2007, 17:44
" />To mo¿e dodam co¶ od siebie:kuzyn ma KME w 20V turbo.Je¿dzi³em troche tym autem i za rewelacyjnie ta instalka sie nie sprawuje a mianowicie dostaje czkawki miedzy 3500 a 4500rpm przy wdepnietym pedale w dechê, powy¿ej 4500 ci±gnie super nawet do 7000rpm.Byæ mo¿e to kwestia regulacji,no ale ju¿ pierwsz± regulacje mia³a robion± no i...no i jakby troche lepiej ale wci±¿ NIE TO spalanie w cyklu mieszanym ok.13 litrów
larry123 - 11-12-2007, 19:34
" />pewnie jak znam ¿ycie to hulaj± w tej instalacji wtryski valtek - dno - dna
je¿eli kme to to tylko z wtryskami MAGIC JET szybkie wydaje i dok³adne.
trzeba pokombinowaæ z wystawieniami i mo¿e byæ dobrze.
vinci - 11-12-2007, 19:59
" />I tu cie Laryy zaskocze sa wla¶nie "magic-jety" 6 sztuk,jeden wolny oczywiscie.Byæ mo¿e, ¿e to kwestia regulacji a czy przypadkiem parownik nie jest za ma³o wydajny??I jeszcze jedno:pomimo wlania do pustej butli ok.8-9 litrów gazu przy ostrym zaznaczam ostrym przyspieszaniu prze³±cza siê na benzyne
larry123 - 11-12-2007, 20:04
" />ni chu chu nie mog± byc magic jety poniewa¿ nie ma magic jetów na listwie i nie wystêpuje wolne miejsce .
http://www.pitec.pl/_var/gfx/00e738ab8c ... b77c4f.jpg[/img]
a co do przyspieszania to pode¶le ci link do mojej strony
http://lpg-wrzosowa-legionowo.com/index ... akonczenie
bolek - 11-12-2007, 20:30
" />
">pewnie jak znam ¿ycie to hulaj± w tej instalacji wtryski valtek - dno - dna
jestes fachowcem w tej dziedzinie, czy opinie opierasz na przyk³adzie swoich niemi³ych do¶wiadczeñ w jednym samochodzie?
my¶le ¿e valek byæ mo¿e nie jest topowym wtyskiwaczem, jednak ma sporo zalet, miêdzy innymi mo¿liwo¶c kalibracji w przypadku rozrzutu wydajno¶ci w poszczególnych sekcjach, przy odpowiedniej kalibracji sterownika i wtryskiwacza, odpowiednio dobranych dyszach auta naprawdê dobrze je¿d¿±. nie do pominiêcia jest te¿ niska cena cewek i zestawów serwisowych.
vinci - 11-12-2007, 21:13
" />
">ni chu chu nie mog± byc magic jety poniewa¿ nie ma magic jetów na listwie i nie wystêpuje wolne miejsce .
http://www.pitec.pl/_var/gfx/00e738ab8c ... b77c4f.jpg[/img]
a co do przyspieszania to pode¶le ci link do mojej strony
http://lpg-wrzosowa-legionowo.com/index ... akonczenie Hmmm na 99% wydaje mi siê,¿e to 'magic-jety",ale sprawdze jutro dla pewno¶ci :roll: Co do przyspieszania przy niskim stanie lpg to podbne objawy,znakiem tego spier : cenzura : mota¿ :?W takim razie musze u¶wiadomiæ kuzyna w temacie i niech myka swoj± turbiank± do tego zak³adu co mu instalke zak³adali:!:
larry123 - 11-12-2007, 22:17
" />z tym przyspieszeniem to nie jest w 100 % pewne, najlepiej zajrzeæ do ty³u do butli gdzie jest wskaznik poziomu lpg, jezeli jest skierowany "twarz±" do ty³u to ¼le powinien byæ odwrotnie.
w pracy mam zdjêcie zle i dobrze zamontowanego zaworu, jutro postaram sie to zamie¶ciæ na forum
larry123 - 12-12-2007, 09:42
" />zamieszczam zdjêcia zaworu przed popraw±
http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/zawor_przed.jpg[/img]
zdjêcie po poprawce
http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/zawor_po.jpg[/img]
vinci - 12-12-2007, 15:56
" />No i sprawdza³em wtryski s± MAGIC-JET(nie mia³em nic pod rek± ¿eby fotke zrobiæ) a butla jest cylindryczna,za fotelami :roll:
Egon - 14-12-2007, 23:38
" />co za roznica w któr± strone butla zamontowana ?? mia³em kilkanascie aut na LPG nigdy z tym problemu nieby³o
bolek - 14-12-2007, 23:45
" />w po³o¿eniu jak na zdjêciu nr 1 rurka wielozaworu siêga dna zbiornika w jego przedniej czê¶ci.
Przy du¿ym zapotrzebowaniu na gaz podczas przyspiesznia a zw³aszcza podczas mniejszej ilo¶ci gazu, gaz "przelewa sie" do ty³u zbiornika, a rurka zamiast zamiast gazu p³ynnego pobiera pary gazu, a co za tym idzie auto przestaje przyspieszaæ, przy sekwencji mo¿e wracaæ na benzynê, co na pewno jest dyskomfortem, a w szczególnych przypadkach mo¿e byæ niebezpieczne
Egon - 15-12-2007, 10:10
" />a je¶li odwrócimy zaworem do ty³u to chyba wtedy takie samo zjawisko bêdzie podczas mocniejszego hamowania (tylko podczas hamowania chyba jest odciêcie) bo z boku zawór znów by sie nie sprawdza³ w zakretach :?
bolek - 15-12-2007, 11:31
" />no tak, tylko podczas gwa³townego hamowania zapotrzebowanie na gaz jest nieporównywalnie mniejsze ni¿ w czasie ostrego przyspieszania i nawet je¶li wielozawór zaci±gnie pary nic siê nie dzieje.
piotriix - 01-01-2008, 11:05
" />jak masz wybor to wybierz staga 300, kme ma taki dziwny kniw ze przy pelnym obciazeniu /wtryski otwarte caly czas/ chroni wtryskiwacze gazowe i wywala jak odcinke.a makarony maja krotkie czasy pracy wtryskiwaczy i jest z tym problem.pokazane na zdjeciu magic jety to b.dobre wtryski wydajne i moga pracowac z czasami nawet 2ms ,podobnej jakosci sa czarne matrixy.valteki maja jedna wade sa glosnie a tak spoko choc rewelacji nie ma
larry123 - 01-01-2008, 15:00
" />takiej bzdury o kme dawno nie s³ysza³em
: hahaha : : hahaha : : hahaha : : hahaha : : jump :
piotriix - 01-01-2008, 15:52
" />naprawde??czyzbys byl specem od kme?jak tak to gratuluje udanego produktu
larry123 - 01-01-2008, 16:47
" />nie rozumiem gratulacji jestem tylko u¿ytkownikiem KME, nie producentem, w sprawie gratulacji proszê pisaæ na
kme@kme.com.pl
a co do otwarcia wtrysków to jecha³em na A2 lusk± 220 km/h i nic nie wywala³o ¿e wtryski s± otwarte, je¿eli pojawia siê taki b³±d w lancii jest najczê¶ciej spowodowany ma³ymi dyszami lub ma³o wydajny reduktorem. A twierdzenie ¿e odcina zap³on, to tylko tak siê wydaje kiedy przy górnym zakresie obrotów wypadaj± zap³ony poniewa¿ jest za du¿o powietrza z za ma³o gazu na cykl.
zeppelin - 01-02-2008, 07:42
" />Od dwóch lat je¿d¿ê na istalacji KME/Valtec, bez zastrze¿eñ.
By³o ju¿ o tym pisane, je¶li siê pojawiaj± problemy, to na 90% wina monta¿u, niezale¿nie od rodzaju instalacji.