ďťż
Kappa - Xenon HID a błędy oświetlenia.



HERBINEK - 29-08-2009, 10:24
" />Witam założyłem Xenony HID, dostałem od kumpla gratis wiec czemu nie. Światła świeca rewelacyjnie. Pojawia sie typowy problem w Kappie ze zmianą rezystancji w instalacji co komputer odczytuje jako spalona żarówka lub jakaś przerwa. W poprzedniej kappie miałem tylko błąd przedniego oswietlenia a w tej co mam w tej chwili wyskakują mi wszystkie komunikaty związane z oswietleniem nawet tylnej części. Dodam ze wszystkie światła działaja prawidłowo. Teraz pytanie czy jest mozliwosc usunięcia tych komunikatów ? Czy moze jest to nie usuwalny problem.




Alan - 29-08-2009, 14:16
" />ja do swojej wsadziłem hid'y i nie pokazuje żadnych błędów, może odpięcie aku na kilka minut poprawi? ale nie jestem pewien



Tomzik - 01-09-2009, 20:51
" />Ja do swojej wsadziłem ksenony oryginały z innej Kappy i żadnego problemu ni ma.

W zasadzie przednie światła i tak nie są "monitorowane" przez infocenter, zatem coś musiało się grubo pokiełbasić..



Aras - 01-09-2009, 21:29
" />miałem w kappie hidy i nie było problemów




HERBINEK - 02-09-2009, 12:50
" />kurcze no to faktycznie jest to troche dziwne musze to koniecznie sprawdzic ponownie.



kapral - 20-09-2009, 10:53
" />no i ja mam podobny problem co herbinek, 2 tygodnie temu założyłem xenony i po dwóch dniach się zaczęło, komunikat o awarii przednich pozycji i faktycznie jedna nie świeciła, a żarówka dobra, odłączyłem akumulator na chwilę i pomogło też na chwilę do włączenia świateł, ale tym razem były wszystkie komunikaty na przemian pozycyjne, stop, przeciwmgłowe, tablicy, wszystko, że awaria a wszystko świeci. Ostatnio zgasły mi pozycje z tyłu. Założyłem przekaźniki tak że xenony biorą prąd bezpośrednio z akumulatora ale nie pomogło. Moje xenony kupiłem w internecie kosztowały 50 euro, wczoraj byłem w sklepie z akcesoriami i xenonami i gadałem z gościem, który zakłada je na miejscu, powiedział mi, że moje centralki są jeszcze starszego typu i zajarzenie światła jest wolniejsze i w kappie powoduje to błąd bo kapy mają dużo elektroniki. Pokazał mi inny komplet xenonów ostatnia generację jakie wyszły i faktycznie centralki są wyraźnie mniejsze i twierdzi że szybsze ale kosztują 120 euro, do tego miał jeszcze filtry anty zakłóceniowe które on stosuje jak jest problemowe auto. Te filtry kupiłem (kolejne 26 euro) z nadzieją poprawy, ale lipa dalej błędy, doradził mi jeszcze żeby centralki odizolować lub owinąć czymś np. gumą bo zdarza się, że mają przebicie jak na świecach. A jak już to nie pomoże kupno nowszej generacji, a te co mam mogą śmiało chodzić np. w Y . Idę teraz spróbuje z tą izolacją i dam znać czy pomogło.



kapral - 14-03-2010, 21:27
" />No założyłem te moje błędne xenonki do Y żonki i tam jest ok, ja pojeździłem troszkę na żarówkach aż kupiłem kolejny komplet tym razem ten droższy z cienkimi przetwornicami (ok 1cm grubości) i efekt jest super, święcą bardzo dobrze a i komputerek mi żadnych komunikatów już nie wyświetla. Zrobiłem już tak 3 tys km i nadal ok, więc warto zwrócić uwagę co kupujemy do naszych lucynek bo są wymagające



goldixll - 15-03-2010, 18:18
" />
">No założyłem te moje błędne xenonki do Y żonki i tam jest ok, ja pojeździłem troszkę na żarówkach aż kupiłem kolejny komplet tym razem ten droższy z cienkimi przetwornicami (ok 1cm grubości) i efekt jest super, święcą bardzo dobrze a i komputerek mi żadnych komunikatów już nie wyświetla. Zrobiłem już tak 3 tys km i nadal ok, więc warto zwrócić uwagę co kupujemy do naszych lucynek bo są wymagające

A tak wogóle to jak świecą takie xenony w oryginalnych lampach kappy ?? Zakładam że co przegląd demontujesz i montujesz seryjne H7 ??

Masz może zdjęcie jak rozkłada się granica światło-cień przy reflektorach kappy ??



kapral - 18-03-2010, 21:51
" />Jak dla mnie to jest super, wiadomo że lekka różnica jest ale mała. Jak założyłem pojechałem do włoskiej stacji diagnostycznej sprawdzić na przyrządzie do regulacji i było ok zgodne z liniami przyrządu. Diagnosta też mi powiedział, że gdyby miał mi robić przegląd to do świateł nie ma zastrzeżeń. A jeśli chodzi przegląd to ani myślę ściągać, w Y już zrobiłem a w kapie dopiero w lipcu będę robił. Rozmawiałem z diagnostą i wspominał że powinna być homologacja ale przecież nie będzie mi demontował auta i sprawdzał bo przetwornice są schowane, a oni wiedzą że się ściąga a potem zakłada z powrotem itp...
Ogólnie jeździ się bardzo dobrze z bardzo daleka znaki odblaskowe widać i mokrą nawierzchnię, przy dobrze ustawionej wysokości świateł nie razi aut z naprzeciwka ( sprawdzałem i nikt mi też nie mruga).
Mam zdjęcia zrobione na murze, pierwsze jest na żarówkach boscha o zwiększonej ilości światła:


a to po założeniu xenonów




goldixll - 18-03-2010, 23:46
" />
">Jak dla mnie to jest super, wiadomo że lekka różnica jest ale mała. Jak założyłem pojechałem do włoskiej stacji diagnostycznej sprawdzić na przyrządzie do regulacji i było ok zgodne z liniami przyrządu. Diagnosta też mi powiedział, że gdyby miał mi robić przegląd to do świateł nie ma zastrzeżeń. A jeśli chodzi przegląd to ani myślę ściągać, w Y już zrobiłem a w kapie dopiero w lipcu będę robił. Rozmawiałem z diagnostą i wspominał że powinna być homologacja ale przecież nie będzie mi demontował auta i sprawdzał bo przetwornice są schowane, a oni wiedzą że się ściąga a potem zakłada z powrotem itp...
Ogólnie jeździ się bardzo dobrze z bardzo daleka znaki odblaskowe widać i mokrą nawierzchnię, przy dobrze ustawionej wysokości świateł nie razi aut z naprzeciwka ( sprawdzałem i nikt mi też nie mruga).


O dziwo bardzo ładnie to wygląda Jaka temp. światła tych xenonów ??

U mnie póki co lampki bardzo ładnie świecą i nie widzę potrzeby... no chyba że w przyszłości



Ozarek - 19-03-2010, 00:14
" />
">Jak dla mnie to jest super, wiadomo że lekka różnica jest ale mała. Jak założyłem pojechałem do włoskiej stacji diagnostycznej sprawdzić na przyrządzie do regulacji i było ok zgodne z liniami przyrządu. Diagnosta też mi powiedział, że gdyby miał mi robić przegląd to do świateł nie ma zastrzeżeń. A jeśli chodzi przegląd to ani myślę ściągać, w Y już zrobiłem a w kapie dopiero w lipcu będę robił. Rozmawiałem z diagnostą i wspominał że powinna być homologacja ale przecież nie będzie mi demontował auta i sprawdzał bo przetwornice są schowane, a oni wiedzą że się ściąga a potem zakłada z powrotem itp...
Ogólnie jeździ się bardzo dobrze z bardzo daleka znaki odblaskowe widać i mokrą nawierzchnię, przy dobrze ustawionej wysokości świateł nie razi aut z naprzeciwka ( sprawdzałem i nikt mi też nie mruga).
Mam zdjęcia zrobione na murze, pierwsze jest na żarówkach boscha o zwiększonej ilości światła:

a to po założeniu xenonów


bzdury kolego wypisujesz niestety... już na tych zdjęciach, które wkleiłeś widać jak bardzo siejesz światłem poza snop skupienia reflektora.
To, że Ci z daleka odbijają znaki tylko to potwierdza, a ludzie przestali na tą głupotę zwracać uwagę, na całe szczęście policja zaczyna
Przyrząd mimo soczewki, z odległości w jakiej jest od klosza nie oddaje siania światłem na boki.

Dla porównania postaw sobie obok auta z HIDem drugą kappe z fabrycznym xenonem i zobacz jak wygląda granica światło/cień.



kapral - 19-03-2010, 21:19
" />temp. 6500 k

">Jak dla mnie to jest super, wiadomo że lekka różnica jest ale mała. Jak założyłem pojechałem do włoskiej stacji diagnostycznej sprawdzić na przyrządzie do regulacji i było ok zgodne z liniami przyrządu. Diagnosta też mi powiedział, że gdyby miał mi robić przegląd to do świateł nie ma zastrzeżeń. A jeśli chodzi przegląd to ani myślę ściągać, w Y już zrobiłem a w kapie dopiero w lipcu będę robił. Rozmawiałem z diagnostą i wspominał że powinna być homologacja ale przecież nie będzie mi demontował auta i sprawdzał bo przetwornice są schowane, a oni wiedzą że się ściąga a potem zakłada z powrotem itp...
Ogólnie jeździ się bardzo dobrze z bardzo daleka znaki odblaskowe widać i mokrą nawierzchnię, przy dobrze ustawionej wysokości świateł nie razi aut z naprzeciwka ( sprawdzałem i nikt mi też nie mruga).
Mam zdjęcia zrobione na murze, pierwsze jest na żarówkach boscha o zwiększonej ilości światła:

a to po założeniu xenonów


bzdury kolego wypisujesz niestety... już na tych zdjęciach, które wkleiłeś widać jak bardzo siejesz światłem poza snop skupienia reflektora.
To, że Ci z daleka odbijają znaki tylko to potwierdza, a ludzie przestali na tą głupotę zwracać uwagę, na całe szczęście policja zaczyna
Przyrząd mimo soczewki, z odległości w jakiej jest od klosza nie oddaje siania światłem na boki.

Dla porównania postaw sobie obok auta z HIDem drugą kappe z fabrycznym xenonem i zobacz jak wygląda granica światło/cień.
Jakie bzdury i o co ci chodzi? Przecież nie napisałem że jest idealnie jak orginał, zdjęcia są po to żeby pokazać że są różnice, ale światła nie świecą w niebo czy nie wiadomo gdzie. Opis jest jak ja to sprawdzałem i jak mi się tym jeździ, jak jest w orginale to wiem ale temat jest o nie orginalnych xenonach. Jeśli to dla ciebie głupota to twoja sprawa i cie uszczęśliwia że policja zaczyna zwracać na to uwagę, może pracujesz w drogówce Orginały niestety na alegro zaczynają się od tysiąca za relektor. Pozdrawiam.



Ozarek - 19-03-2010, 22:41
" />
">przy dobrze ustawionej wysokości świateł nie razi aut z naprzeciwka ( sprawdzałem i nikt mi też nie mruga).


">Jakie bzdury i o co ci chodzi? Przecież nie napisałem że jest idealnie jak orginał, zdjęcia są po to żeby pokazać że są różnice, ale światła nie świecą w niebo czy nie wiadomo gdzie. Opis jest jak ja to sprawdzałem i jak mi się tym jeździ, jak jest w orginale to wiem ale temat jest o nie orginalnych xenonach. Jeśli to dla ciebie głupota to twoja sprawa i cie uszczęśliwia że policja zaczyna zwracać na to uwagę, może pracujesz w drogówce Orginały niestety na alegro zaczynają się od tysiąca za relektor. Pozdrawiam.

Owszem, napisałeś że nie oślepiasz co jest czystą bzdurą przy HID'zie w zwykłej lampie halogenowej.

Nie pracuje w drogówce, tylko nie lubię partactwa, dziadostwa i pseudo tuningu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \