przemas81 - 28-12-2008, 21:04
" />z racji wymiany uszkodzonego nadkola z przodu z prawej strony-od strony rozrządu-zauważyłem dwie dziwne rzeczy zaraz nad zbiornikiem od płynu do spryskiwaczy
są to dwie plastykowe puszki jedna mniejsza druga już dosyc spora do jednej i do drugiej wchodzą po dwa wężyki gumowe jakaś wtyczka dwupinowa-od czego to jest bo nawet nie wiedziałem że coś takiego tam jest-nie jestem pewien ale czy nie jest to coś od VIS-u???? dwas wężyki miałem wyczepione więc je wczepiłem to coś się tam wymienia czy co si z tym robi i po diabła to jest????
szkoda że nie machnąłem fotek ale sądziłem że w eperze to znajde co mi się nie udało-może za słabo szukałem
Sixt - 28-12-2008, 21:14
" />Krajowa czy import ?
prezesjm - 28-12-2008, 21:40
" />To mniejsze - akumulator podciśnienia do Vis`u, to większe - separator oparów paliwa, filtr węglowy i zaworki od sterowania.
tomas - 29-12-2008, 22:10
" />Witam
Podłączę się pod temat.
http://img149.imageshack.us/img149/638/ ... vn7gi6.jpg[/img]
Czy łącze które przedstawia zdjęcie jest od filtra węglowego, czy od VIS-u.
Pytam ponieważ w moim pojeździe jest odłączone, a króciec z kolektora jest zaślepiony żeby silnik nie brał lewego powietrza, a wężyk widoczny z tyłu ten niebieski też ma zaślepkę.
Pozdrawiam
mirek0p - 30-12-2008, 19:52
" />Widzę że kolega ma fioletowe wtryski ,jak się sprawuje instalka,jakie spalanie ,jakie wrażenia z jazdy na LPG a PB
tomas - 30-12-2008, 23:57
" />
">Widzę że kolega ma fioletowe wtryski ,jak się sprawuje instalka,jakie spalanie ,jakie wrażenia z jazdy na LPG a PB
A witam kolegę âźmirek0pâ
Nie mogę narzekać. Moja instalacja jest fabrycznie montowana, mam nawet papiery na tą instalację firmowane znakiem Lancii a nie Vialle, więc nie jest to rzemiosło pana Kazia za rogu, dlatego pewnie chodzi do dzisiaj bezawaryjnie. Ja kupiłem auto z zatartą pompą gazu bo ktoś nie przeprowadził serwisu instalacji w odpowiednim czasie lub w dziadoskim serwisie. To że pompa się zatarła spowodowało uszkodzenie falownika tejże pompy, a wystarczyło w porę wymienić olej w pompie i nie było tematu. Przez to auto kupiłem za psie pieniądze, a naprawa falownika sprowadziła się do wymiany tranzystorów mocy. Od tego czasu z instalacją nie miałem żadnych problemów. Autko moje używane jest głównie w mieście, 80% trasy, częste rozruchy i postoje więc czasami nawet wskazówka temperatury dopiero zaczyna się dźwigać, a ja już wysiadam. Pomimo tego spalanie to 11,1l/100km. Prowadzę od roku mały arkusz kalkulacyjny który liczy mi średnie spalanie, więc wynik najprawdziwszy. Co do odczuć czy na Lpg czy Pb, to jestem za Lpg. Wydaje mi się że na gazie auto lepiej chodzi, jest żwawsze trochę jakby bardziej nerwowe. Na Pb wszystko Ok, ale gdzieś znika mi dynamika towarzysząca na Lpg. Jest to na tyle wyczuwalne że jestem w stanie to rozpoznać.
Pozdrawiam
mirek0p - 31-12-2008, 12:43
" />Olej sam wymieniasz,u mnie czuję pierwsze jak to ktoś napisał na forum klapnięcie w kuper tak około 3200 obrotów to VIS i póżniej 3800 drugie to Lpi ,niewiem jaką masz skrzynię ,ja mam power drive ,wkręca się na obroty niesamowicie.Pompę sam "serwisuję"
tomas - 31-12-2008, 22:41
" />Cześć.
Ja też sam serwisuję Lpi. Mam nawet program diagnostyczny który udało mi się po wielkich podchodach zdobyć. Posiadam schematy elektryczne do wszystkich wersji Lpi, jak kiedyś będziesz potrzebował to wal śmiało. Skrzynię też mam PowerDrive, i to co piszesz to faktycznie ma miejsce. Niejednokrotnie pokazałem kolesiom dresiarzom że z Lancią trzeba się liczyć.
Pozdrawiam
i życzę wszystkiego lanciastego w nowym roku.
przemas81 - 01-01-2009, 20:34
" />
">To mniejsze - akumulator podciśnienia do Vis`u, to większe - separator oparów paliwa, filtr węglowy i zaworki od sterowania.
Dzięki chopie za te info dzięki nim uzdrowiłem kapiszona : yesyes : : yesyes : : yesyes : sadzi na benzynie jak wariat i chyba nawet vis mi działa-te przewody były powyczepiane i na benzynie raz chodził a raz pierdział jakby mu paliwa brakowało-nawet podejrzewałem pompe i wnet ją wymieniałem ale teraz jest miodzio
wielkie dzięki