LukaszN - 14-10-2006, 14:47
" />Pytanie techniczne, czy wymiana wspomnianej uszczelki jest do samodzielnego zrobienia, czy potrzebne sa dodatkowo jakies kleje, i jakim momentem (Nm) siê powinno dokrecac> Czy kolejnosc dokrecania jest wazna (jezeli tak to jak) czy wystarczy po przekatnej..
Troche sie slimaczy spod pokrywy..
Czy jest jakis zamiennik, czy moze nie warto bo tylko orygina³ zapewni poprawne uszczelnianie?
Ha to tyle...
Wciaz nik nie chce Kappy 3.0? Za ile znajdzie sie kupiec?
wujek - 14-10-2006, 23:15
" />Witam,
Je¿eli to pierwsza po d³u¿szym przebiegu wymiana uszczelki to nie wystarczy sama uszczelka - ka¿dy "¶wiecodó³" jest uszczelniony profilowanym, gumowym pier¶cieniem. Guma ta twardnieje - za³o¿enie ponownie starych pier¶cieni zaowocuje przeciekiem oleju do "¶wiecodo³u". Ponadto potrzebny bêdzie przyzwoitej jako¶ci klucz torksowy - oryginalne klucze FL troszeczkê ró¿ni± siê od popularnych i s± do¶æ drogie (50-80PLN) za sztukê. I przyda siê trochê siliconu bezoctowego.
Warto mieæ przygotowan± strzykawkê, aby odessaæ olej z g³owicy (pod wa³kami), poniewa¿ z pochylonej g³owicy (a silnik w Kappie jest pochylony) olej bêdzie siê rozlewa³ po krawêdzi g³owicy i uniemo¿liwi poprawne uszczelnienie pokrywy.
Pozdrawiam
PS
Ta trzylitrówka jest "na polskich blachach"?
LukaszN - 15-10-2006, 00:28
" />Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz, widze ze bedzie robota dla mechanika...
P.S
Kappa 3.0 jest wciaz we Francji z takimiz to blachami
norbiwolow - 21-11-2006, 21:32
" />3.0 nied³ugo na polskich blachach )