ďťż
Kappa turbo kombi - Włocławek - obejrzana/sprawdzona



tgp - 13-07-2010, 21:02
" />Witam,

Czy ktokolwiek z szanownych klubowiczów wie coś więcej o tej kappie?
Liczę na jakieś uwagi i wskazówki. Może ktoś ją oglądał?
Zakładając, że jej stan jest zgodny z opisem - ile może być warta? Poza tym, że tyle ile ktoś jest w stanie zapłacić

Pozdrawiam,
G.




Rafako - 13-07-2010, 21:24
" />
">Witam,

Czy ktokolwiek z szanownych klubowiczów wie coś więcej o tej kappie?
Liczę na jakieś uwagi i wskazówki. Może ktoś ją oglądał?
Zakładając, że jej stan jest zgodny z opisem - ile może być warta? Poza tym, że tyle ile ktoś jest w stanie zapłacić

Pozdrawiam,
G.

Z tymi zaciskami , że niby od Lancera i niestandardowymi felgami alu, to trochę tego mistrza wyobraźnia poniosła...
Co nie zmienia faktu, że turbo + kombi to rzadka wersja, więc obejrzeć na pewno warto.
Serdecznie pozdrawiam.



Przemo - 14-07-2010, 00:05
" />Nikogo wyobraźnia nie poniosła bo taka jest prawda, są to hamulce z EVO V, co do felg podobnie bo 15-nastek tam nie wsadzisz a w Kappie były tylko dwa wzory 16-nastek oryginalnych.



mike_d - 14-07-2010, 00:40
" />Racja. 4 tłoczkowe BREMBO nawet na oko ciężko z czymś pomylić




jakubg - 14-07-2010, 05:30
" />Zgadza się i te 16tki muszą być troszku inne od normalnych. Tomzik miał problemy z 16 od turbo bo nie dało się założyć.
Bardzo fajna sztuka.



Rafako - 14-07-2010, 08:08
" />
">Nikogo wyobraźnia nie poniosła bo taka jest prawda, są to hamulce z EVO V, co do felg podobnie bo 15-nastek tam nie wsadzisz a w Kappie były tylko dwa wzory 16-nastek oryginalnych.
W Kappie SW był jeden wzór 16" oryginalnych, także pisanie, że to jakiś super wystrzał, jest mocno przesadzone...
Co do 4-tłoczkowych brembo, to nie jest to jakiś 8 cud świata, bo w wielu samochodach takie hamulce były i jeszcze raz powtórzę, że to, że w Lancerze również były 4 tłoczkowe brembo, wcale nie jest równoznaczne z tym, że to ten sam zacisk (co uwidacznia się w analizie katalogów części)...
Jeśli chodzi np. o klocki hamulcowe od w/w wersji Lancera, to pojawiają się one również w aucie Dodge i Citroen ale nie w Kappie. Ta sama sytuacja jest z tarczami. Zacisk z tego co widzę również jest wizualnie minimalnie inny.
Co nie zmienia faktu, że skuteczność takich hamulców jest bardzo wysoka, nie inaczej było np. W BMW E23 745iA (wersja specjalna) z np. 1985 roku, który posiadał również podobne 4-tłoczkowe hamulce brembo (sam je kiedyś rozbierałem).
Serdecznie pozdrawiam.



tgp - 14-07-2010, 09:56
" />Ok, temat hamulców i felg mamy rozpracowany
Ponieważ miejsce pobytu tej Kappy jest stosunkowo daleko ode mnie, chciałbym nieśmiało spytać, czy jest jakiś forumowicz/klubowicz, który mógłby rzucić mniej lub bardziej fachowym okiem? Zupełnie niezobowiązująco. Wiadomo, że na zdjęciach większość aut wygląda ładnie...

Pozdrawiam,
G.



jakubg - 14-07-2010, 10:13
" />Możliwe, że ja będę pod Włocławkiem w ten weekend.



yamakashi1 - 14-07-2010, 13:38
" />jeśli chcesz to obejrze ją jutro bo dziś niebardzo moge:D jak cos to 507110136



tgp - 14-07-2010, 13:43
" />
">jeśli chcesz to obejrze ją jutro bo dziś niebardzo moge:D jak cos to 507110136
Byłoby bardzo miło



Kozi - 14-07-2010, 19:47
" />
">Co nie zmienia faktu, że turbo + kombi to rzadka wersja, więc obejrzeć na pewno warto.


Zwłaszcza pięciocylindrowa.



yamakashi1 - 15-07-2010, 13:35
" />umówiony jestem dzis o 19-20 na oglądanie ,ale z tego co zdążyłem dopytać to autko stoi ponad rok od czasu do czasu odpalane ,gościowi się nie śpieszy i cena minimalna jaką ustawił 5900 chciałby pomnożyć,więc będzie czekał do końca aukcji. Wróce to zdam relacje bo sam dziś wybieram się na zakup <upss> Kangura



jakubg - 15-07-2010, 13:49
" />Czyli ustawił 5900 minimum?



Rafako - 15-07-2010, 13:55
" />5900 zł to śmiesznie mało. Jeśli dobry stan, to tylko brać.
Serdecznie pozdrawiam.



jakubg - 15-07-2010, 14:03
" />
">5900 zł to śmiesznie mało. Jeśli dobry stan, to tylko brać.
Serdecznie pozdrawiam.


Właśnie o tym myślę.



lulu85 - 15-07-2010, 15:45
" />Wątpie czy tak sprzeda za te 5.900 jeżeli kolega napisał :

">(...) cena minimalna jaką ustawił 5900 chciałby pomnożyć (...)



tgp - 15-07-2010, 15:48
" />
">5900 zł to śmiesznie mało. Jeśli dobry stan, to tylko brać.
Serdecznie pozdrawiam.


Właśnie o tym myślę.
Ja byłem pierwszy



jakubg - 15-07-2010, 15:56
" />To bierz i dbaj!



Nat - 15-07-2010, 16:45
" />
">Wątpie czy tak sprzeda za te 5.900 jeżeli kolega napisał :
(...) cena minimalna jaką ustawił 5900 chciałby pomnożyć (...)

Chcieć a móc...
Choć jeśli auto faktycznie w dobrym stanie mechanicznym, to z pewnością uda się osiągnąć wyższą cenę.



yamakashi1 - 15-07-2010, 21:34
" />Jestem po oględzinach auta, nie robiłem zdjęć bo po prostu nie miałem czym ale postaram się napisać coś niecoś
Silnik żwawy i zasuwa aż oczy mi z tyłu głowy wyszły..
Ładnie utrzymana ,delikatnie mechaci się siedzenie kierowcy ale to normalne przy przebiegu 150tyś
wnętrze ładnie utrzymane , zawieszenie pompowane i sprawne jak należy. Niedawno zrobiony przegląd nowy i amortyzatory przód 63% a tył ok 54% wiec nie trzeba się martwić o wymianę. Gość dba o autko jak należy i jeździ nim tylko w weekendy dla przyjemności:D a w tygodniu ma służbowego klekota od citroena:)
Nawigacja oryginał z płytą,działające wszystko i jupitery (żaróweczki wewnątrz) wszelkie działają jak należy:Di oczywiście żadnych problemów komputer nie zgłasza. Brak oryginalnej zmieniarki ale to chyba nie problem. Klima działa wyśmienicie , aż nie chciało mi się wychodzić....
Auto bezwypadkowe i naprawdę nie mogłem w to uwierzyć.Wszystko proste ,nic niespawane itd... Po prostu oryginalne wszystko ,wraz z pastami które kryją łączenie blach. Alu oryginały 16cali, a co do zacisków to na pewno brembo bo aż napis bije po oczach wydaje mi się że widziałem takie w fiacie coupe i pewnej gralce ...czyli 4 tłoczkowe
Silnik niepluje olejem ani niekopci , nic też nie bulgota w zbiorniczku wyrównawczym..
Lusterka boczne składają się jak należy żeby nam nikt na parkingu nie zrobił kuku..
Lusterko samo-ściemniające się ale nie mogłem sprawdzić bo był dzień
Siedzenia działają jak należy,wszystko się podnosi itd.każdy guziczek sprawny

Teraz minusy..
- obicia parkingowe ale niema tragedii
-wymieniany przedni zderzak bo zahaczył ktoś na parkingu ( zdjęcia z tego fatalnego dnia podobno są ale nie miał przy sobie) zmieniony i wylakierowany w ASO FIATa..
-spryskiwacze przednich lamp nie działają trza by sprawdzić silniczek, działa po podłączeniu na krótko ale inaczej nie chce więc pewnie gdzieś przerwane połączenie.
-tłumik do wymiany będzie za kilka miesięcy bo coś mi tam bzykało:D
-łożysko oporowe na skrzyni do wymiany
-coś słychać przy rozrządzie i wydaję mi się że to pompa wody do wymiany.
-poci się pod pokrywy zaworów
-przednia szyba z 99 roku ale oryginał Lancii, ale koleś nie wie dlaczego wymieniona nie widzę spawanych słupków ani nic wiec może kamyk???? Reszta oryginał

Ogólnie bardzo uczciwy gość i wyłożył kawę na ławe , nie zależy mu na szybkim sprzedaniu więc niema co dzwonić i proponować np 9tyś i biorę bo nie sprzeda. Ja z byłem bardzo zachwycony tym autkiem i skoro nie kupiłem kangura to oferowałem 6tyś. na miejscu i umowę kupna też miałem ale nie dał...to podniosłem i dałem 8 tyś. to mi gość wypalił .." To by było nieuczciwie wobec wszystkich licytujących jak bym sprzedał Panu teraz to autko ale zapraszam do licytacji.." No to ja pod nosem ..KU ... i trudno:D pożegnaliśmy się przyjacielsko i mam nadzieje że znajdzie to autko właściciela z konkretnym portfelem ..bo gość na to chyba liczy. Ktoś go uświadomił bo chciał go do komisu dać a że nikt nie chciał to na złom by poszedł ..ale pojechał po coś do ASO i tam go uświadomili żeby wystawił na Allegro..i tak oto mamy rodzynka

Sorki za błędy ort,interpunkcyjne itd ale jestem zmęczony:D w razie czego mogę podjechać jeszcze raz i obejrzeć

Jak sobie przypomnę więcej to napisze a chwilowo tyle:D
Pozdrawiam



Heathen - 15-07-2010, 21:54
" />Obstawiam ze za 11k sie aukcja zakonczy:)
Jak mam lybre to mazy mi sie kappa, mialbym kappe mazylaby mi sie lybra...ehh%%



tgp - 15-07-2010, 22:13
" />
">Jestem po oględzinach auta,nierobiłem zdjęć bo poprostu niemiałem czym ale postaram się napisać coś niecoś
...
Jak sobie przypomnę więcej to napisze a chwilowo tyle:D
Pozdrawiam

Dziękuję za opis.
Po takim wstępie można pojechać i obejrzeć osobiście. Co prawda nie mam wielkiego doświadczenia w oglądaniu aut, ale chociaż na własne oczy zobaczę



Kozi - 15-07-2010, 22:39
" />Kupując nawet taki egzemplarz mimo wszystko trzeba liczyć się z wydatkami. A taki stan zobowiązuje moim zdaniem do tego aby przy ewentualnych naprawach zawieszenia nie okaleczać auta i iść w półśrodki typu dorabiane łączniki stabilizatora, amortyzatory tylne od sedana itd. Mój egzemplarz też był (i jest) "wydmuchany wychuchany". Pomimo tego pewne naprawy w zawieszeniu trzeba było zrobić. Nie szkoda było mi pieniędzy na oryginalny stabilizator z łącznikami czy nowe Nivo (jeden amorek wypluł olej). I uważam że tylko takie podejście daje pełną satysfakcję z posiadanego tego auta. Z opisu który przedstawił kolega wynika że warto to auto nabyć bo jest to rodzynek zwłaszcza w tej wersji silnikowej. Dobrze żeby poszedł w "dobre" ręce a przyszły właściciel nie żałował kasy na jego utrzymanie.



lulu85 - 15-07-2010, 23:55
" />No i nie żałujcie $ na podpięcia pod jakiś komputer/tester żeby zobaczyć działanie turbo i silnika, koszt śmieszny w stosunku do regeneracji/kupna nowego turbo



tgp - 16-07-2010, 11:57
" />
">Kupując nawet taki egzemplarz mimo wszystko trzeba liczyć się z wydatkami. A taki stan zobowiązuje moim zdaniem do tego aby przy ewentualnych naprawach zawieszenia nie okaleczać auta i iść w półśrodki typu dorabiane łączniki stabilizatora, amortyzatory tylne od sedana itd. Mój egzemplarz też był (i jest) "wydmuchany wychuchany". Pomimo tego pewne naprawy w zawieszeniu trzeba było zrobić. Nie szkoda było mi pieniędzy na oryginalny stabilizator z łącznikami czy nowe Nivo (jeden amorek wypluł olej). I uważam że tylko takie podejście daje pełną satysfakcję z posiadanego tego auta. Z opisu który przedstawił kolega wynika że warto to auto nabyć bo jest to rodzynek zwłaszcza w tej wersji silnikowej. Dobrze żeby poszedł w "dobre" ręce a przyszły właściciel nie żałował kasy na jego utrzymanie.
Chyba trochę przesadzacie kolego z tym, że to auto jest w "takim stanie".
Sprzęgło do zrobienia, słabe amortyzatory, wydech do wymiany, "coś" hałasuje w okolicach rozrządu. Jeśli to jest "perełka/rodzynek/wydmuchany_wychuchany" w Kappach to zaczynam się bać.
A tak serio to pewnie na rozruch potrzeba włożyć kilka kpln. Wtedy może będzie to perełka (a może mam inne standardy?). Co wcale nie dyskriminuje tego auta. Wszystko zależy od ceny.

Pozdrawiam,
G.



vanisch - 16-07-2010, 15:44
" />Nie masz innych standardów, amortyzatory poniżej 60 % nadają się raczej do wymiany



Rafako - 16-07-2010, 20:03
" />
">Nie masz innych standardów, amortyzatory poniżej 60 % nadają się raczej do wymiany
Owszem tak, masz co najmniej 60% racji, ale...
...akurat nivomatów nie sprawdza się na schocktesterze, bo on się po prostu do tego nie nadaje W skrajnych przypadkach nowe nivo założone do K SW będą miały na testerze np. 30% a będą całkowicie sprawne. Dodatkowo cały temat komplikuje fakt, że alfowsko-kappowe nivo nie są typowe, brak zbiornika hydrauliki, węży, zasilania itp. Nawet wprawny mechanik jak nie wie, to się nie pozna a co dopiero diagnosta na SKP Także reasumując: tyłu w K SW się w ten sposób nie weryfikuje. Miarą sprawności tylnych amorów jest przede wszystkim brak wycieków i brak stukania/walenia przy pokonywaniu nierówności.
Serdecznie pozdrawiam.



Kozi - 16-07-2010, 20:23
" />Nic to nie trzeba robić tylko w nowym samochodzie. (Choć to nie reguła). Śledzę rynek Kappy od ponad półtora roku i pomimo że swoją kupiłem już rok temu to i tak przeglądam oferty i opinie forumowiczów o konkretnych egzemplarzach do kupienia. Uważam, że dawno nie było takiego egzemplarza jeszcze w takiej wersji dlatego patrząc na podaż Kappy i ten konkretny egzemplarz obstaje przy swoim że to rodzynek.



oswald - 16-07-2010, 22:05
" />
">Nic to nie trzeba robić tylko w nowym samochodzie. (Choć to nie reguła). Śledzę rynek Kappy od ponad półtora roku i pomimo że swoją kupiłem już rok temu to i tak przeglądam oferty i opinie forumowiczów o konkretnych egzemplarzach do kupienia. Uważam, że dawno nie było takiego egzemplarza jeszcze w takiej wersji dlatego patrząc na podaż Kappy i ten konkretny egzemplarz obstaje przy swoim że to rodzynek.
Zgadzam się z Kozim, mnie też się podoba, ten silnik w tym nadwoziu to moje marzenie, jeśli chodzi o utrzymanie, to trzeba się liczyć z kosztami w aucie tej klasy, sam w swoją wpompowałem już ładnych parę tysięcy plnów mimo, że była w naprawdę dobrym stanie, ale jeżdżę nią codziennie do pracy po "pięknych" polskich drogach i muszę o nią dbać, to dla mnie naturalne.
Gdyby nie generalny remont mieszkania, chętnie bym przygarnął tą czarnulkę i ją dopieścił ...a jeszcze jak ten silnik byłby w coupe ...



Boorek - 16-07-2010, 23:01
" />hmm.... A czy ja mógłbym prosić któregoś z modków o zmianę nazwy tematu (i tego poniżej) wg słownika języka polskiego powinno być obejrzana a nie oglądnięta- strasznie mnie to razi... Pozdro



tgp - 17-07-2010, 09:45
" />
">Nic to nie trzeba robić tylko w nowym samochodzie. (Choć to nie reguła). Śledzę rynek Kappy od ponad półtora roku i pomimo że swoją kupiłem już rok temu to i tak przeglądam oferty i opinie forumowiczów o konkretnych egzemplarzach do kupienia. Uważam, że dawno nie było takiego egzemplarza jeszcze w takiej wersji dlatego patrząc na podaż Kappy i ten konkretny egzemplarz obstaje przy swoim że to rodzynek.

Może i jest to rodzynek w sensie "bo 2.0 turbo kombi i nie zarżnięte", ale ja ustosunkowuję się do stanu_technicznego_auta_w_momencie_zakupu. Jeśli ktoś pisze o doskonałym stanie auta a w kontekście jakichkolwiek istniejących usterek mówi, że to przecież nie nowe auto, to uważam to za - być może podświadome - mijanie się z prawdą. Albo coś jest w stanie doskonałym, albo nie, niezależnie od wieku przedmiotu. Ja też śledzę mniej lub bardziej uważnie rynek tych aut i zdaję sobie sprawę jak on wygląda. Faktycznie, na tle wielu ofert, ta jest interesująca. To dlatego poprosiłem o obejrzenie. Wyniki mnie satysfakcjonują, jak już napisałem - dla mnie jest do zaakceptowania ze świadomością jednak, że wymaga wkładu finansowego już w momencie kupna.
Tak więc, niech będzie że to rodzynek, ale wymagający wkładu finansowego, żeby stać się zupełnie sprawnym technicznie rodzynkiem.

Pozdrawiam,
G.



vanisch - 17-07-2010, 10:13
" />
">Nie masz innych standardów, amortyzatory poniżej 60 % nadają się raczej do wymiany
Owszem tak, masz co najmniej 60% racji, ale...
...akurat nivomatów nie sprawdza się na schocktesterze, bo on się po prostu do tego nie nadaje W skrajnych przypadkach nowe nivo założone do K SW będą miały na testerze np. 30% a będą całkowicie sprawne. Dodatkowo cały temat komplikuje fakt, że alfowsko-kappowe nivo nie są typowe, brak zbiornika hydrauliki, węży, zasilania itp. Nawet wprawny mechanik jak nie wie, to się nie pozna a co dopiero diagnosta na SKP Także reasumując: tyłu w K SW się w ten sposób nie weryfikuje. Miarą sprawności tylnych amorów jest przede wszystkim brak wycieków i brak stukania/walenia przy pokonywaniu nierówności.
Serdecznie pozdrawiam.

Dobrze wiedzieć



Kozi - 17-07-2010, 10:49
" />
">Tak więc, niech będzie że to rodzynek, ale wymagający wkładu finansowego, żeby stać się zupełnie sprawnym technicznie rodzynkiem.

Pozdrawiam,
G.


Podpisuję się pod tym obiema rękoma



FXX - 17-07-2010, 12:03
" />
">hmm.... A czy ja mógłbym prosić któregoś z modków o zmianę nazwy tematu (i tego poniżej) wg słownika języka polskiego powinno być obejrzana a nie oglądnięta- strasznie mnie to razi... Pozdro

Poprawione



yamakashi1 - 17-07-2010, 18:33
" />Przepraszam Was najmocniej ale tak mysłałem ze zapomniałem czegoś napisać Bardzo Was przepraszam... ale zapomniałem chyba o najważniejszym..
-Wyskakująca 2 i wchodząca 4 ze zgrzytem więc do wymiany są synchronizatory:(

JEszcze raz sorki ale za dużo mam na głowie i zapomniałem



jakubg - 18-07-2010, 08:09
" />no to chyba jednak rozmawiamy o max 5900zł



gros - 18-07-2010, 21:47
" />
">no to chyba jednak rozmawiamy o max 5900zł
5900kpina posiadacz chce 9000 tysi na dzień dzisiejszy ale na allegro chcętnych brak takie cacko hihihihihi może też po rozgrzaniu okaże się że nie ma cisnienia



yamakashi1 - 20-07-2010, 19:05
" />gość to typowy laluś, nawet wymiane oleju robił w ASO, pompa wyła jak niewiem od wody a powiedzieli mu że to łożysko oporowe...
Więc ciekawe jakie to aso będzie. Za 9 tyś. to niech sobie wsadzi



Wolek - 25-07-2010, 11:02
" />Panowie, ja powiem jedno. Po co w ogóle jechać oglądać kappę 20v turbo za 5,9 tyś?? Przecież to chyba oczywiste, że samochód jest w stanie adekwatnym do ceny czyli słabym. Za tą cenę nie ma opcji kupić dobrego 16vt z 95 roku więc nie róbmy sobie żartów . A przebiegu 150 tyś podczas, gdy amortyzatory są do wymiany, a biegi zgrzytają i wyskakują nie będę komentował

P.S. Kiedyś jeździłem ze znajomym za alfą 166 2.4 JTD. Chciał kupić takie auto najlepiej z 2000 roku, w pełnej opcji i w bdb stanie za 17 tyś . Naturalnie denerwował się na wszystkich sprzedawców, ponieważ samochody były w średnim stanie. A cena dobrego egzemplarza wtedy wynosiła około 20 tys. Koniec końców kupił audi a4 tdi kombi 2000 rok i dał 23,5 tyś. "bo jak już kupować za takie pieniądze to audi bo przynajmniej nic się nie zepsuje". W wyniku tego kretyńskiego rozumowania robił już turbo, wymienił sprzęgło, a teraz zapowiada się wymiana całego przedniego zawieszenia (tak tak, tego słynnego wielowahaczowego super zawieszenia). Wniosek z tego taki: nie ma tanich, dobrych samochodów, a i drogie auto może okazać się niezbyt dobre .



tgp - 25-07-2010, 16:37
" />
">Panowie, ja powiem jedno. Po co w ogóle jechać oglądać kappę 20v turbo za 5,9 tyś?? Przecież to chyba oczywiste, że samochód jest w stanie adekwatnym do ceny czyli słabym. Za tą cenę nie ma opcji kupić dobrego 16vt z 95 roku więc nie róbmy sobie żartów . A przebiegu 150 tyś podczas, gdy amortyzatory są do wymiany, a biegi zgrzytają i wyskakują nie będę komentował

Na początku nie była znana cena ani stan. Obejrzeć było warto, dzięki temu wiadomo mniej więcej co to za auto - no i poznaliśmy cenę minimalną. Widać, że niektórym taki stan pasuje, bo licytacja trwa.



Rafako - 25-07-2010, 18:11
" />
"> Widać, że niektórym taki stan pasuje, bo licytacja trwa.
I w sumie nie ma w tym nic dziwnego, bo 6 tysięcy to nieduże pieniądze a samochód jest ciekawy i po dołożeniu ok. 4 tysięcy powinien być niepokonaną ofertą w tym roczniku (a jak wszyscy wiemy Turbo 220 w SW to cud, miód i unikacik ). Za 20 lat taki samochód będzie wart furę pieniędzy a i dziś może dać niemałą przyjemność z jazdy. Zresztą w mojej opinii egzemplarze za 10-15 tysięcy zazwyczaj wcale nie mają mniej bolączek od tej z Włocławka
Serdecznie pozdrawiam.



tgp - 25-07-2010, 20:59
" />
"> Widać, że niektórym taki stan pasuje, bo licytacja trwa.
I w sumie nie ma w tym nic dziwnego, bo 6 tysięcy to nieduże pieniądze a samochód jest ciekawy i po dołożeniu ok. 4 tysięcy powinien być niepokonaną ofertą w tym roczniku (a jak wszyscy wiemy Turbo 220 w SW to cud, miód i unikacik ). Za 20 lat taki samochód będzie wart furę pieniędzy a i dziś może dać niemałą przyjemność z jazdy. Zresztą w mojej opinii egzemplarze za 10-15 tysięcy zazwyczaj wcale nie mają mniej bolączek od tej z Włocławka
Serdecznie pozdrawiam.
Bardzo podobną opinię zamieściłem w tym wątku. Gdybym miał więcej czasu, to sam bym licytował, wziął i ją pieścił



Wolek - 25-07-2010, 22:07
" />Ja również, drogie nie znaczy dobre. Ale tanie tym bardziej nie znaczy dobre Zobaczymy jaką cenę osiągnie. Na allegro jest też druga kappa 20vt kombi, tyle, że cena wysoka. No ale wygląda bardzo ładnie:



jakubg - 25-07-2010, 22:24
" />Pamiętajmy, że nie mówimy o nowych autach tylko o używanych często 10-15 letnich...



Kaczmar - 26-07-2010, 20:14
" />Z racji posiadania identycznej.Po pierwsze stan tylnych amortyzatorów zamiennik nie wystepuje,koszt nowych 1800 zł,wiem,bo wmieniałem.Uszczelka pod głowica obowiązkwo do sprawdzenia stan i konsystencja oleju.Jak stoi długo to na pewno układ chlodzenia,zastany lubi korodowac,woda robi się brazowa ciezko szlam usunąc.smarowanie turbiny,przewody doprowadzające olej do turbo,rozebrac kolektor przy przepustnicy,sprawdzic czy stoi w nim olej,jak jest nie duzo to ok.Powyzej 200 tys km moga sie odezwac szklanki zaworów jesli ma faktyczny przebieg to bedzie cisza.Przewody elastyczne przednich hamulców obowiązkowo sprawdzic.Moga sie wybic swoznie i tuleje przednich wahaczy.Termostat, klima i reszta co w kazdym aucie,jesli cos pominalem to prosze dopiac jak cos przypomne to dopisze w wątku pozdawiam,



Krechu - 27-07-2010, 10:54
" />Co do tylnych amorów to zamiennik ok 1500 za komplet (2 amory + 2 sprężyny) albo jeden nivomat za 1500-1800, z tym, że nivomaty można wymieniać pojedynczo. W porównaniu do innych aut tej klasy to nie tak chyba strasznie pomijając chińskie zamienniki, z którymi strach jeździć.

Pozdrawiam



Rafako - 27-07-2010, 11:41
" />
">Co do tylnych amorów to zamiennik ok 1500 za komplet (2 amory + 2 sprężyny) albo jeden nivomat za 1500-1800, z tym, że nivomaty można wymieniać pojedynczo. W porównaniu do innych aut tej klasy to nie tak chyba strasznie pomijając chińskie zamienniki, z którymi strach jeździć.

Pozdrawiam

Po dobrym rabacie (np. u Tanifiat z Suwałk), nowy oryginalny niwomat wychodzi 1300 zł brutto, zaś te wszystkie przeróbki i zamienniki są w mojej opinii o kant d... potłuc. Przynajmniej moja SW po przeróbce jeździła gorzej niż na oryginalnych nivomatach. Drugi raz bym tego błędu nie popełnił, tylko odżałował 1000 zł więcej.
Serdecznie pozdrawiam.



Kozi - 27-07-2010, 16:46
" />Ja u siebie w Poz zmieniałem dwa po 1400.



lukasz_lodz - 31-07-2010, 02:49
" />Witam wszystkich, To ja kupiłem tą Lancię !! Trzeba włożyć w autko trochę czasu i pieniędzy ale myślę że warto, na początek pójdzie nowa skrzynia( tak jak ktoś napisał dwójka wypada, trójka zgrzyta), łożysko oporowe ( pewnie kompletne sprzęgło kupie) jedna tuleja w zawieszeniu, klocki i tarcze z przodu. Lakier do polerki i się okażę co to będzie.
Pozdrawiam



gros - 31-07-2010, 08:12
" />
">Witam wszystkich, To ja kupiłem tą Lancię !! Trzeba włożyć w autko trochę czasu i pieniędzy ale myślę że warto, na początek pójdzie nowa skrzynia( tak jak ktoś napisał dwójka wypada, trójka zgrzyta), łożysko oporowe ( pewnie kompletne sprzęgło kupie) jedna tuleja w zawieszeniu, klocki i tarcze z przodu. Lakier do polerki i się okażę co to będzie.
Pozdrawiam

powodzonka i szerokiej drogi



FXX - 31-07-2010, 15:08
" />Gratulacje i pochwal się nią w dziale Nasze Lancie

Temat zamykam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \