pleszew - 30-07-2009, 14:31
" />Witam,
może ktoś to przerabiał i pomoże co może być przyczyną takich objawów?
Lancia Kappa 2.4JTD.
Od 0 do 3 tyś obrotów/min autko ciągnie jak trzeba. Gdy przytrzymam np na trójce do 4 tys obr/min i wrzuce czwórke to traci moc. Wystarczy lekko popuścić gaz i od nowa idzie jak trzeba. Gdy np na trojce wcisnę od 2 tys obr/min i trzymam do 4 tys Lancia idzie jak powinna. Powyżej 140 km/h zaświeca się check ale auto idzie.
Łopatki się przycinają od turbo? Wystarczy samo czyszczenie? Regenerować? Czekać aż całkiem siądzie? Lancia ma 202 tyś.km oryginalnego na 100% przebiegu. Autkiem jeżdził 70 letni Pan doktor w Niemczech => możę to jest przyczyną => tzw PSJ => pizdowaty styl jazdy? Gdy Lancie sprowadziłem było gorzej. Mój styl jazdy to ciągle but i po miesiącu Lancia lepiej jedzie ale to i tak nie to co powinno być
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
dudekken - 30-07-2009, 16:47
" />Masakra... zamiast poszukać dobrego mechanika to lepiej "but"....
Butuj chłopie dalej aż coś się rozpadnie wtedy szybciej sie dowiesz co jest grane
skromny555 - 30-07-2009, 18:30
" />Jest u nas coś takiego co zwie się opcją Szukaj,niemniej jeśli chcesz sprawdż moje posty,a może coś znajdziesz.
pleszew - 31-07-2009, 22:26
" />Najwyżej się rozpadnie turbo. I tak po 200tys. km by się zapewne nadawało do regeneracji. A mnie interesują opinie ludzi ktorzy takie coś juz "przerabiali".
skyblu - 31-07-2009, 22:32
" />sądzę, że to nie turbo,
jak wróci "mój" mechanik z wakacji
sprawdzi ten temat, tzn jest ten sam objaw,
pozdro
Gość - 31-07-2009, 22:34
" />Ja proponuje porządnie przeczyścić wydech-tzw"but czemu nie" może wypier... cały syf z wydechu.Z objawów wynika zapchany wydech spowodowany "emerycką jazdą" 50km/h i podnoszenie diesla od 1000obr/min-czyste zabójstwo dla diesla.Turbina najbardziej dostaje po ... podczas schładzania-najlepiej zastosować turbo stop.Gdzieś ktos pisał o tym na forum,moim zdaniem słuszny pomysł,lecz ręczny musi być w nie nagannym stanie
skyblu - 31-07-2009, 23:15
" />
">Ja proponuje porządnie przeczyścić wydech-tzw"but czemu nie" może wypier... cały syf z wydechu.Z objawów wynika zapchany wydech spowodowany "emerycką jazdą" 50km/h i podnoszenie diesla od 1000obr/min-czyste zabójstwo dla diesla.Turbina najbardziej dostaje po ... podczas schładzania-najlepiej zastosować turbo stop.Gdzieś ktos pisał o tym na forum,moim zdaniem słuszny pomysł,lecz ręczny musi być w nie nagannym stanie
prawda, wydech kiedyś wypuscił mi kłąb dymu gdy nagromadzony olej
po padnięciu turbo nie został przez mech. oczyszczony, wymyty benz,
może jeszcze jest i to powoduje te, a nie inne objawy
pozdro
Gość - 31-07-2009, 23:20
" />prawda, wydech kiedyś wypuscił mi kłąb dymu gdy nagromadzony olej
po padnięciu turbo nie został przez mech. oczyszczony, wymyty benz,
może jeszcze jest i to powoduje te, a nie inne objawy
pozdro [/quote]
Nigdy ,żaden mechanik nie jest w stanie wyczyscic wydechu potym jak puści "muszla" na wydechu.
pleszew - 08-08-2009, 14:29
" />Skyblu a powiedz mi czy na luzie mozesz krecic do prawie 5tyś obrotow/min bez jakichkolwiek dziwnych objawow?
Jan123456 a Ty masz zregenerowaną tubine i tez masz takie objawy?