swiety82 - 12-10-2007, 12:57
" />Witam, już wkrótce stanę się dumnym włascicielem Kappy 3.0, na pełnym wyposażeniu, sekwencyjny wtrysk gazu itd... Mam pytanie, jak w tytule, czy ktoś próbował zakładać sportowy tłumik do tego silnika? Uprzedzam że nie chodzi mi o "dresiarski" buczący odgłos basu, tylko delikatne podkreślenie pięknego pomruku tego auta. Lancią tą przejeździłem już dosyć duzo kilometrów (należy do dobrego kolegi), mechanicznie igiełka, będzie moja jeszcze w tym roku, Ktoś przerabiał już zmianę tłumika? Myślałem też o podwójnym wydechu po obu stronach, ale nie wiem jak to wpłynie na silnik i oczywiście piekny wygląd tego autka, szkoda popsuć taką linię ...
Marcin_D - 12-10-2007, 13:10
" />Poszukaj na forum, kóryś z kolegów już założył do swojej Kappy wydech z dwóch stron i ktoś zakładał taki właśnie "mrukliwy".
Wiem żę taki dwustronny to zakładali do Coupe w LT - na forum jest post na ten temat.
swiety82 - 12-10-2007, 13:29
" />Widziałem na youtube filmik z Kappą, chodziła jakoś delikatnie głośniej, tak sportowo......no i wypatrzyłem z tyłu 2 końcówki dlatego rozważam ten temat
maki - 12-10-2007, 13:38
" />trzeba tylko ladnie poszukac :wink:
:link: przegladnij temat...
ja mam juz powyginane rurki teraz tylko musze sie wspawac w odpowiednie miejsce... i bedzie to przed tlumikiem koncowym...
pozdrawiam
swiety82 - 12-10-2007, 14:34
" />maki sam wyginałes rurki czy dopasowałes z czegoś innego? nie jestem pewny, ale waga samego tłumika końcowego przez dodatkową rurkę trochę wzrośnie? Jakieś dodatkowe zaczepy czy wszystko oryginał+"przedłużka" ?
Marcin_D - 12-10-2007, 14:46
" />Dokładnie o ten post mi chodziło - i powiem tak:
jeśli już takie coś robić to napewno tak jak jest w Coupe z LT Damiana - wygląda super.
Szlemika wygląda fajnie - ale od spodu to już widać, żę to prowizorka. Jeśli ma być z dwóch stron to rozejście robi się przed końcowym tłumikiem i daje sie drugi końcowy po drugiej stronie - więcej zabawy, ale spełnia to wtedy swoje zadanie (a nie tylko wygląda).
maki - 12-10-2007, 14:49
" />wyginalem, no nie sam bo wyginarki nie mam, ale nie jest spawana z kilku czesci. oczywiscie zaczepy beda, rura przeciez w powietrzu dlugo nie powisi... dospawam kilka haczykow, mysle ze dwa wystarcza, gdzies w podwoziu do tego takie gumowe "cos" (nie wiem jak to sie nazywa), co amortyzuje drgania silnika... tylko zastanawiam sie o ile cala instalacja bedzie glosniejsza :? i tu wlasnie mam problem, bo zaraz za zderzakiem, tzn. juz za tlumikiem koncowym. raczej nie zmieszcze rury, jak u szlemika...
ja chce to zrobic tak
http://i23.tinypic.com/s5cn7a.jpg[/img]
pozdrawiam
[/url]
norbiwolow - 12-10-2007, 17:45
" />to troszkę będzie głośno z tej drugiej rury - zrób z jednej strony i będzie git - ja tez myślę aby jakoś ładnie zakończyć przepalone koniki - szukam chromowanej końcówki a'la audi 3.0 tdi
norbiwolow - 12-10-2007, 17:46
" />p.s. witam kolejna V6 !!!!!!!!!
maki - 12-10-2007, 19:10
" />
">to troszkę będzie głośno z tej drugiej rury - zrób z jednej strony i będzie git - ja tez myślę aby jakoś ładnie zakończyć przepalone koniki - szukam chromowanej końcówki a'la audi 3.0 tdi
pytalem sie goscia, ktory wymienia tlumiki wlasnie o halas, czy bedzie w normi,itd. mowil ze jesli rura bedzie odpowiednio dobrze powyginana, tzn. nie bedzie w niej zalaman, to ona jesli bedzie dluga, a bedzie miala prawie 120 cm to powinna ladnie to wygluszyc... jak bedzie za glosno to wytne ja i "zalepie" to z powrotem... nie bede pakowal pieniedzy w drugi tlumik, tak oczywiscie byloby najlepiej, ale...