Blash - 22-02-2006, 13:09
" />po raz 2 byłem w serwisie Bosch w Czewie za 1 razem pan nie połaczył sie z kompem i stwierdził ze może to zrobic na krótko ale musi miec czas i zaprosił na dzis własnie , międzyczasie byłem w Łodzi gdzie udało sie skomunikowac z kompem , więc dzis powiedziałem panu z serwisu że komunikacja jest i faktycznie udało mu sie połączyc , wizyty moje w tymże serwisie spowodowane były zbyt dużym wg mnie spalaniem , ale kontynuując, parametry takie jak dawka wtrysku oraz kąt początkowy były idealne , i miesciły sie na nagrzanym silniku 3-4 mg i ok 1,5 przy tolerancji kąta 0,8 do 3,5 , temperatura silnika w normie wentylatory z wyłączoną klimą załączają sie przy 105* błędów nie było oprócz błedu egr który mam zaślepiony , wiec pan mechanik stwierdził że wszystko ok i nic nie trzeba ruszac , mozna było by zwiekszyc minimalnie kąt ale to zalecane jest przy wymianie rozrzadu
pozostały wtryski , jak wiadomo mogą one nie rozpylac paliwa przez co spalanie moze byc wieksze, po wykręceniu i sprawdzeniu na przyżądzie okazało sie ze są bardzo dobre , pan właścicie l pokiwał głową i stwierdził że nie ma sie do czego przyczepic , zasugerował że w domu moge sobie zdemontowac intercooler i zalac pare razy benzyną w celu przeczyszczenia, i nie cisnąc zbytnio na pedał gazu
koszt operacji 200
prezesjm - 22-02-2006, 14:00
" />TTTM : hahaha :
Blash - 22-02-2006, 14:08
" />
">TTTM : hahaha :
prezesjm - 22-02-2006, 14:16
" />
">TTTM : hahaha :
Ten Typ Tak Ma
Blash - 22-02-2006, 14:30
" />no tak na to wychodzi a już sie wystraszyłem że coś znowu sprawdze jednak ten cooler
Luckyy - 22-02-2006, 17:29
" />no wyglada ze chyba jednak zmienic autoi zeby miniej palilo ;-)
btw. kiedys mialem w TDI problem z intercoolerem, byl nieszczelny - efekr, brak mozy i duze spalanie. ZADEN serwis (ASO VW rzeszow i Tarnow, oraz seat w Mielcu) ani mechanik nie wymyslil tego. Wyszlo przypadkiem jak sie pojawily wycieki oleju w okolicy iuntercoolera.
LM