dabi - 23-08-2004, 11:36
" />witam!
zainteresowala mnie pewna oferta sprzedazy kappy z silnikiem 2.4 td, rocznik 1995, wersja rz±dowa
przejechalem 300 km zeby zobaczyc je na zywo - i sie rozczarowa³em :[
silnik chodzi fatalnie (jest zaje¿d¿ony, ma przedmuchy), nadaje siê do remontu (wg w³asciciela 165 tys. przebiegu), blacha nie ma ocynku i do tego zawieszenie "t³ucze siê" na ka¿dym wyboju na drodze
jest to pierwsza kappa z jak± mia³em do czynienia, chcia³bym wiêc wiedzieæ czy marny silnik, zawieszenie i nieocynkowana blacha to jest "standard" kappy czy mo¿e trafi³em tylko na feralny egzemplarz?
sanchez - 23-08-2004, 12:00
" />
">jest to pierwsza kappa z jak± mia³em do czynienia, chcia³bym wiêc wiedzieæ czy marny silnik, zawieszenie i nieocynkowana blacha to jest "standard" kappy czy mo¿e trafi³em tylko na feralny egzemplarz?
Marny silnik?, sam pisales ze jest zajezdzony :wink: , w kazdym samochodzie jak zakatujesz silnik to marnie chodzi, to standard dla zakatowanego samochodu, a nie lancii :roll: .
Nieocynowana blacha?, nie slyszalem chyba wszystkie powinny miec.
Zawieszenie, no to mozna powiedziec slaby punkt kappy (dosc ambitne rozwiazania), jak sie regularnie nie dba i nie wymienia uszkodzonych elementow to moze tluc.
Ale z opisu wynika ze samochod mocno zajezdzony, wiec nic nie powinno dziwic, a na marginesie to nie sa standardy lancii
Ps: Panowie i Panie to chyba 1000-ny post w dziale "Porady" :lol:
compablo - 23-08-2004, 12:14
" />Po prostu nieuczciwy sprzedaj±cy i tyle...., a niedbaæ, zaje¼dziæ i zapu¶ciæ samochód mo¿na ka¿dy - niezale¿nie od marki.
Najbardziej mnie ubawi³a "wersja rz±dowa". Czy kto¶ z was widzia³ Lanciê w dieslu w rz±dzie?
buhahaha......
sanchez - 23-08-2004, 12:16
" />
">Najbardziej mnie ubawi³a "wersja rz±dowa". Czy kto¶ z was widzia³ Lanciê w dieslu w rz±dzie?
buhahaha......
Ja nie :roll: , ale tak ostatnio myslalem ze to chyba chodzi o standard wyposazenia, "wersja rzadowa" -tak lepiej brzmi... :lol:
compablo - 23-08-2004, 12:19
" />Aha, no w sumie tak. Szkoda tylko, ¿e rz±dy w naszym kraju nie dorównuj± standardowi wyposa¿enia w naszych samochodach.
Arek - 23-08-2004, 12:24
" />Witam serdecznie kolejnego forumowca.
Po pierwsze - co to oznacza wersja rz±dowa?? nie ma czego¶ takiego. Lancia nie robi³a nic konkretnego na potrzeby rzadu. S± to normalne auta seryjne. Kiedy¶ by³y bowiem plotki ¿e samochody by³y wyposazane w szyby kuloodporne. Czysta bzdura.
Jesli jest to silnik 2.4 d to na 99% auto nie pochodzi z pañstwoej firmy. Bo tu kupuje sie g³ównie benzynowe. a to ze wzglêdu bezpieczeñstwa. przebieg to wg. mnie najmarniej ze 300 - 400 km, bo je¶li je¿dzi³ w instytucji to wg rocznika tyle gdzie powinien mieæ. No chyba ¿e sta³ rozwalony. Generalnie kupienie Lancii z "rz±du" z takim przebiegiem jak deklaruje go¶c to jest nieprawdopodobne, bowiem na przetargi wystawia siê autka o przebiegach ok 250 - 300 tys km.
Po drugie w "rzadzie" nie naprawia sie Lancii domowym sposobem, tylko wsio jest wymieniane na nowe. Co do blachy to ju¿ ca³kowita lewizna. U mnie w firmie je¿dz± lancie najstarsze z 1995 r i ca³kowity brak korozji !!!
Po ostatnie - daruj sobie tego klienta bo ma jak±¶ lew± bryke na sprzeda¿. Generalnie to nie marka auta (w tej klasie) jest do niczego tylko konkretny w³a¶ciciel auta.
tomek - 23-08-2004, 12:32
" />Chlopaki, jaka zgodnosc wypowiedzi. Coz bycie lancisti polonesi zobowiazuje
sanchez - 23-08-2004, 12:35
" />
">Coz bycie lancisti polonesi zobowiazuje
A pewnie! :wink:
tomek - 23-08-2004, 12:58
" />
">A pewnie! :wink:
Tez ciagle jestem zadowolony z auta, mimo, ze lacznik stabilizatora jest czescia niewymienna i trzeba kupowac stabilizator oraz ze takze w Kappie rolki od paskow ulegaja zuzyciu i trzeba wyieniac silentbloki.
:lol:
Ps. Cholera zapomnialem dodac, ze trzeba tez lac benzyne lub gaz
dabi - 24-08-2004, 12:05
" />
">Marny silnik?, sam pisales ze jest zajezdzony :wink: , w kazdym samochodzie jak zakatujesz silnik to marnie chodzi, to standard dla zakatowanego samochodu, a nie lancii :roll:
mo¿e troszke zle siê wyrazi³em, silnik wygl±da³ (i pracowa³) fatalnie i nie wiedzia³em czy wynika to z zaje¿d¿enia i zaniedbania czy z powodu niskiej jako¶ci silnika, dziêki za wyja¶nienie
">Nieocynowana blacha?, nie slyszalem chyba wszystkie powinny miec.
niestety ta kappa korodowa³a ju¿ na nadkolach, klapie baga¿nika i w paru tam miejscach jeszczê
sprzedawca przedstawi³ auto jako wersje rz±dow± - t± sam± wersje jaka jest produkowana dla rz±du, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisa³em bo i tak nie ma to znaczenia :roll:
tomek - 24-08-2004, 12:26
" />
">
sprzedawca przedstawi³ auto jako wersje rz±dow± - t± sam± wersje jaka jest produkowana dla rz±du, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisa³em bo i tak nie ma to znaczenia :roll:
Wszystkie to maja
W Kappie standard to 2xPP, ABS, kimatronic, welur, zaglowki itd.itp.
dabi - 24-08-2004, 12:39
" />
">
sprzedawca przedstawi³ auto jako wersje rz±dow± - t± sam± wersje jaka jest produkowana dla rz±du, chodzi zapewne o te ozdobne listwy, klamki itp. chyba to niepotrzebnie pisa³em bo i tak nie ma to znaczenia :roll:
Wszystkie to maja
W Kappie standard to 2xPP, ABS, kimatronic, welur, zaglowki itd.itp.
no to nie wiem :|
tutaj ( http://www.trader.pl/details,131,AB-G-6 ... 363RA6.asp ) tak¿e jest "wersja rz±dowa"
sanchez - 24-08-2004, 12:45
" />
">No to nie wiem :|
tutaj ( http://www.trader.pl/details,131,AB-G-6 ... 363RA6.asp ) tak¿e jest "wersja rz±dowa"
Jest tak jak napisal Arek, nie ma "specjalnych" wersji dla rz±du, piszac tak maja zapewne na mysli, standard wyposazenia, albo zeby "lepiej" wygl±da³o :roll:
tomek - 24-08-2004, 13:08
" />
"> albo zeby "lepiej" wygl±da³o :roll:
Raczej to. generalnie, jezeli bylaby to wersja odkupiona od URM to raczej w taka bym nie wchodzil. Przebiegi na pewno >300-400 tys. i mimo ze yly serwisowane to jest to juz duzo nawet jak na Kappe.
Arek - 24-08-2004, 14:23
" />Dok³adnie tak jest z tymi przebiegami. Zreszta z tego co wiem z URMu nie by³o przetargów na Lancie od 2001 r. Wersja rz±dowa to po prostu tani chwyt sprzedawcy. Wyposarzenie jest bowiem identyczne jak w "cywilnych" wersjach.
Co do korozji to ja jestem prawie pewien ¿e wszystkie kappy by³y cynkowane. problem chyba wynika z tego ze to autko by³o walone i schrzani³ sprawe lakiernik.
Co do kultury pracy 2.4 dieselek to nie wiem bo nie mia³em przyjemno¶ci. Mia³em za to kiedy¶ TIPO 1.9 tds. I na zimno klekota³ g³osno ale po rozgrzaniu chodzi³ jak z³oto - dynamiczny, oszczedny.
Opisywany przypadek to raczej wina poprzednich w³ascicieli