Smoke4 - 22-05-2010, 21:15
" />Witam
Czy wie ktoś jak wymienić rozrząd w kappie 3.0 v6
Gdzie są te znaki na kołach zębatych bo nie mogę ich znależć ?
I jaki gwint ma nakrętka na kole pasowym na wale lewy czy prawy ?
argenta67 - 23-05-2010, 08:52
" />
">Witam
Czy wie ktoś jak wymienić rozrząd w kappie 3.0 v6
Gdzie są te znaki na kołach zębatych bo nie mogę ich znależć ?
I jaki gwint ma nakrętka na kole pasowym na wale lewy czy prawy ?
Zależy od silnika bo są takie co nie posiadają znaków to po pierwsze a po drugie to robi się tak rzadko, że powinno się robić na blokadach i dlatego nie potrzebne są znaki. Gwint na wale normalny pod klucz 41.
Smoke4 - 23-05-2010, 20:51
" />No właśnie u mnie nigdzie nie ma znaków a przypadkiem przestawiłem rozrząd i nie wiem jak go teraz ustawić.
argenta67 - 23-05-2010, 21:06
" />
">No właśnie u mnie nigdzie nie ma znaków a przypadkiem przestawiłem rozrząd i nie wiem jak go teraz ustawić.
No to porażka, jedyny sposób to blokady
Smoke4 - 24-05-2010, 20:59
" />To co mam teraz zrobić ?
argenta67 - 24-05-2010, 21:12
" />
">To co mam teraz zrobić ?
Co masz zrobić, nic nie zrobisz bez blokad, trzeba zdjąć kolektor ssący, dekle, zamocować blokady, koła są na stożku i trzeba je poluzować aby dobrze pasek ustawić, inaczej się nie da
Smoke4 - 01-06-2010, 23:27
" />Może ktoś ma zdjęcie jak są ustawione wałki pod klawiaturą ?
Smoke4 - 22-06-2010, 11:44
" />3 wieczory na to straciłem ale wreszcie udało mi się ustawić ten rozrząd bez blokad ,
mam jeszcze pytanie czy te silniki tak mają że dopiero od 4 tys. obrotów zaczyna iść tak jak trzeba
wcześniej jeździłem amerykańskimi v6 to już praktycznie od 1 tys. obrotów miały jednakowy ciąg
pali mi się jeszcze kontrolka silnika ale to chyba dlatego że wyskakuje błąd zawieszenia
argenta67 - 22-06-2010, 12:13
" />
">3 wieczory na to straciłem ale wreszcie udało mi się ustawić ten rozrząd bez blokad ,
mam jeszcze pytanie czy te silniki tak mają że dopiero od 4 tys. obrotów zaczyna iść tak jak trzeba
wcześniej jeździłem amerykańskimi v6 to już praktycznie od 1 tys. obrotów miały jednakowy ciąg
pali mi się jeszcze kontrolka silnika ale to chyba dlatego że wyskakuje błąd zawieszenia
Nie ma możliwości aby ustawić ten rozrząd DOBRZE bez blokad, udało ci się ustawić po prostu tak, że może zawory się nie spotykają ale właściwej pracy i cyklu nie trafiłeś. Ja mam w automacie i 4 tyś to widzę jak chce dobrze pałować a tak normalnie to do 3 tyś to już zapi jak trzeba, normalna jazda 1,5-2 tyś. Kręcąc po 3 tyś to ze zbiornika ciurkiem paliwo znika. Zawieszenie nic nie ma do silnika.
kriswawbem - 22-06-2010, 16:50
" />lepiej podjedź do np.kolegi argenta67 bo inaczej to możesz mieć spoooooore wydatki przy tym silniku
Smoke4 - 22-06-2010, 22:14
" />Ale nie mam już innej możliwości ustawienia rozrządu bo przestawiając ząbek w jedną czy w drugą stronę to już silnikiem zaczyna rzucać i ma nierówną pracę, a w chwili obecnej silnik pracuje równo obroty około 700 i śmiga tak jak przed wymianą rozrządu a gdyby było coś nie tak to przecież po pracy silnika byłoby widać,
a że kopa dostaje od 4 tys. obr. to tak było już przed wymianą rozrządu i dlatego pytam się czy te silniki tak mają że dopiero przy wyższych obrotach się zbierają a może mam uszkodzony przepływomierz ?
czy komputer lancii wyświetli np. awarie przepływomierza czy np. czujnika temperatury bo akurat wentylator też mi się nie załącza ?