szlemik3 - 04-04-2007, 19:04
" />Przy okazji wymiany klockow z tylu przyjdzie zapewne mi poprawic reczny,chodzi mi glownie o to gdzie jest regulacja naciagu.W alfach moglem regulowac przy dzwigni i patrzylem jak jest w Lancii ale nic tam nie dojrzalem,czy musze wywalac cala dolna konsole?
Lewutek - 04-04-2007, 20:39
" />Regulacja ręcznego jest przy dźwigni ręcznego (w środku tylnej części konsoli środkowej)... po zdjęciu oczywiście drewnopodobnego plastiku ze środkowej konsoli...klucz jak mnie pamięć nie myli 10mm
volf - 04-04-2007, 22:00
" />U siebie przy wymianie tylnych klocków nie regulowałem ręcznego, bo jest przecież samoregulacja. Na początku był nie za bardzo, ale po kilku dniach wszystko się ułożyło i wyregulowało. Pozdrawiam.
prezesjm - 04-04-2007, 22:59
" />
">Przy okazji wymiany klockow z tylu przyjdzie zapewne mi poprawic reczny,chodzi mi glownie o to gdzie jest regulacja naciagu.W alfach moglem regulowac przy dzwigni i patrzylem jak jest w Lancii ale nic tam nie dojrzalem,czy musze wywalac cala dolna konsole?
Jeżeli zacisk jest sprawny to po wymianie klocków nie trzeba regulować naciągu linki, trzeba to robić jak wymieniasz samą linkę. Śruba do regulacji jest jak w alfie pod dzwignią ręcznego tylko tu jest bardziej schowana pod osłoną tunelu. Nie trzeba zdejmować tunelu, potrzebny klucz długi i cienki 10, potocznie zwany "10 na kiju" :wink: . Poświeć sobie latarką pod dźwignie to z pewnością zobaczysz śrubę do regulacji. po wkręceniu tłoków i po wymianie klocków i złożeniu wszystkiego ponaciskaj nożny hamulec a jak już zacisk ustawi się w odpowiednim położeniu to ręczny będzie dokładnie w takim samym położeniu jak przed wymianą czyli korekta linki zwykle jest zbędna. W trakcie zużywania się klocków działają samoregulatory w zacisku i korekta linki też jest niepotrzebna.
szlemik3 - 28-04-2007, 20:07
" />czy jest jakas regulacja linek recznego na lewe i prawe kolo osobno.Wydaje mi sie ze lewy trzyma slabiej.Czy poprostu jedna z linek juz sie rozciagnela i nadaje sie do wymiany.
Lewutek - 29-04-2007, 12:18
" />jest tylko jedna regulacja dla obydwu kół ...w tunelu
kulu - 29-04-2007, 16:25
" />Wejdź pod samochód i sprzwdź czy dźwigienki od ręcznego przy zaciskach cofają się do końca po zwilnieniu hamulca ręcznego. Jeżeli nie to dane koło będzie słabiej "trzymać". Najczęstrza przyczyna nie cofającej się dźwigienki to uszkodzona linka.
_________________________
Lancia Kappa 2.0 20V+LPG