SORIAN - 07-01-2009, 22:08
" />Rozpoczynam nowy temat. Nie wiem czy rozmawialiście już o tym kiedyś ale tak czy inaczej mam taki właśnie problem. Po odpaleniu auta, gdy dodaje delikatnie gazu auto dusi sie i obroty spadają. Po chwili wracają na jakieś 1100 obr/min. Dodam ze nie mam gazu w aucie, a słychać delikatne puknięcia w kolektor przy delikatnym dodaniu gazu. Kiedy wciskam gaz energiczniej wchodzi ładnie na obroty. Jestem po wymianie świec na nowe NGK. Help
Krzys - 07-01-2009, 22:10
" />Poszukaj już było to poruszane.
SORIAN - 07-01-2009, 22:22
" />Zgadza się krzysiu ale temat nie został rozwiązany więc robię małą reaktywację Tak wiec jeśli macie jakieś pomysły piszcie.
Taz - 07-01-2009, 22:31
" />No to jeszcze wyłącz caps lock jak piszesz
alan0104 - 07-01-2009, 23:22
" />
">Rozpoczynam nowy temat. Nie wiem czy rozmawialiście już o tym kiedyś ale tak czy inaczej mam taki właśnie problem. Po odpaleniu auta, gdy dodaje delikatnie gazu auto dusi sie i obroty spadają. Po chwili wracają na jakieś 1100 obr/min. Dodam ze nie mam gazu w aucie, a słychać delikatne puknięcia w kolektor przy delikatnym dodaniu gazu. Kiedy wciskam gaz energiczniej wchodzi ładnie na obroty. Jestem po wymianie świec na nowe NGK. Help :nono:
jaki masz motor ?
SORIAN - 08-01-2009, 12:57
" />2.0 20V V.I.S.
mike_d - 08-01-2009, 18:46
" />Nie wiem ile masz paliwa w baku ale wyjeździj ją, zatankuj na dobrej stacji i za 18 zeta dokup sobie taki srodek STP do wtryskiwaczy. Na stacja BP to maja. stp www
Ja kupiłem tę czarna do wtrysków. Zalalem i auto normalnie odpaliło. Objawy miałem takie same.
pozdrawiam
Krzys - 08-01-2009, 19:28
" />U mnie także były brudne wtryski, niestety dodatek do paliwa nie pomógł. Najczęściej winny jest gaz LPG. Mechanik mnie pocieszył że czeka mnie czyszczenie średnio raz na pół roku.
mike_d - 08-01-2009, 21:58
" />
">U mnie także były brudne wtryski, niestety dodatek do paliwa nie pomógł. Najczęściej winny jest gaz LPG. Mechanik mnie pocieszył że czeka mnie czyszczenie średnio raz na pół roku.
Pamietam ten wątek, ale tutaj problem dotyczył rozruchu, czyli pracy na benzynie.
Krzys - 08-01-2009, 22:24
" />Chodzi ci o ten temat?
SORIAN - 08-01-2009, 23:17
" />Mi nie chodzi generalnie o przepływomierze i takie tam różne rzeczy bo myśle ze może któraś cewka ma może jakiś błąd lub może ma gdzieś nieszczelność. Poprostu dodaje gazu na zimnym obroty mi spadają jakby miał zgasnąć. pochodzi troche, rozgrzeje sie problemu nie ma. Ale strzela w kolektor na zimnym i mam wrażenie jakby nie chodził na jeden cylinder. Mało tego podczas zmiany świec zobaczyłem wode w jednym z kanałów świec. Osuszyłem go i dopiero włożyłem świece. Nie wiem skad ta woda się tam wzieła wogole.
sam_go - 09-01-2009, 08:49
" />To była woda, czy może olej? Bo jeśli olej, to walnięta uszczelka pod pokrywą klawiatury. Każde gniazdo świecy ma osobną uszczeleczkę.
Marcin_D - 12-01-2009, 14:57
" />Sorian, weż posprawdzaj czy gdzieś na dolocie nie masz nieszczelności.
Jak w moim była nieszczelność to było identycznie, dopóki się nie rozgrzał to wariował, potem było OK.
SORIAN - 16-01-2009, 16:11
" />No i wróciłem z ASO i okazało sie moi drodzy przyjaciele, że był to przepływomierz. Koszt przepływ. BOSH 360 zł + podłączenie pod kompa 100 zł. Razem 460 zł. Lancia śmiga rewelacyjnie teraz. Odpalam na zimnym i silnik chodzi jak szwajcarski zegarek. Przepływomierz jak jest uszkodzony tez daje takie objawy. Po delikatnym dodaniu gazu obroty spadają a duzo ludzi zwala wine na lpg. Jak bedzie chodził dobrze na benz to i na gazie tez powinien. Pozdrawiam i zamykam temat. Dziękuje wszystkim którzy chcieli mi pomóc.
mike_d - 16-01-2009, 19:56
" />No to super, każdy rozwiązany problem w kappach to sukces zwłaszcza gdy są takie ciężkie do zdiagnozowania.
Krzys - 16-01-2009, 19:58
" />Problemem jest odpowiedni skład mieszanki paliwowej, tylko różne przyczyny.