ďťż
Kappa - problem z przyśpieszaniem



Krzys - 17-04-2008, 18:17
" />No i zostałem posiadaczem Kappy 2.0 V.I.S. na wtrysku gazu. Może z zewnątrz nie jest najlepiej utrzymana ale reszta jest w dobrym stanie. I mam takie pytanko czy Ona do 3000 to zawsze tak słabo przyśpiesza? Oraz reakcja na gaz przy wolnych obrotach jest tak powolna?




Króciak - 18-04-2008, 11:56
" />Zalezy co dla Ciebie znaczy "słabo". Powyzej 3k obrotow mozna odczuc mocniejsze przyspieszenie ale czy ponizej - jest tak zle?



aro - 18-04-2008, 12:18
" />To zależy czy na LPG, czy na PB tak słabo przyspiesza.



sam_go - 18-04-2008, 13:05
" />
">No i zostałem posiadaczem Kappy 2.0 V.I.S. na wtrysku gazu. Może z zewnątrz nie jest najlepiej utrzymana ale reszta jest w dobrym stanie. I mam takie pytanko czy Ona do 3000 to zawsze tak słabo przyśpiesza? Oraz reakcja na gaz przy wolnych obrotach jest tak powolna?

A kolega przesiadł się z lambo? Ja się przesiadłem z 3 poprzednich diesli i nie narzekam, no może tylko w związku z inną charakterystyką momentu obrotowego. Trza się przyzwyczaić, a potem już z górki. no niestety jest to silniczek wymagający wkręcania na obroty. Pociągnąć trochę wyżej na każdym biegu, a wrażenia są bezcenne, nawet na gazie.




Krzys - 18-04-2008, 14:11
" />Nie przesiadłem się z Espero 1.8 90KM, ale miało lepsze zebranie z wolnych obrotów. Tak się zastanawiałem czy to nie sprawka V.I.S. - a. Poza tym reakcja na dodanie gazu jest z opóźnieniem może to wina potencjometru przy przepustnicy?



Nat - 18-04-2008, 15:20
" />"Winą" wisu moze byc tylko uczucie, ze po 3000 obr zbiera sie lepiej.
Trudno dac ci rade, bo nie wiemy, czy to Twoje subiektywne odczucie, czy faktycznie cos jest na rzeczy. Kappa 2,0 20V powinna żwawo sie zbierac równiez na niższych obrotach.



Krzys - 18-04-2008, 16:39
" />Postaram się filmiki nakręcić. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to na maila wyślę. Już sam nie wiem, może to tak ma być. Wcześniej nie miałem styczności z Lancią. Pozdrawiam wszystkich.



radek79 - 18-04-2008, 17:04
" />z tego co pamiętam to w espero 1.8 90km jest ośmio zaworowa głowica czyli po 2 zawory na cylinder i dlatego lepiej przyśpiesza z dolnych obrotów a słabiej powyżej 3tyśkm odwrotnie jest w głowicy po 4 zawory na cylinder tak właśnie jest w lanci gdzie auto właśnie troszkę lepiej zbiera sie od 3 tyśkm i z tego powodu pewnie kolega ma takie odczucia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \