Guliver - 02-05-2007, 23:16
" />Na szczê¶cie kopci przy wysokich obrotach no ale dym jest konkretny My¶lê ¿e jest to przez to ¿e ¼le ustawiony jest k±t wtrysku a nastawnik w pompie wtryskowej nie dzia³a. Ile mo¿e taki nastawnik ewentualnie regeneracja pompy kosztowaæ?
volf - 03-05-2007, 00:36
" />Kolego, przecie¿ ta pompa jest sterowana elektronicznie, wiêc gdyby polecia³ nastawnik to nie by³oby ¿adnej jazdy. Co do kopcenia-tds to nie comonrail i jak siê depnie to faktycznie nie¿le zakopci, tak przynajmniej jest u mnie. Je¶li k±t wtrysku by³by ¿le ustawiony to ciê¿ko auto by zapala³o. Je¶li nic nie by³o robione przy rozrz±dzie to sam siê ten k±t raczej nie przestawi.
Pozdrawiam.
Guliver - 03-05-2007, 06:57
" />Robione co¶ by³o. Rozrz±d jest ustawiony nie na znakach. Jak chcieli¶my wrociæ do ustawieñ na znaki to by³a kolizja. Pomp± rusza³em do siebie i od siebie i nic siê nie dzieje. Chyba ¿e inaczej siê ustawia???
Guliver - 03-05-2007, 14:07
" />No to mo¿e kto¶ mi wyja¶niæ jak siê ustawia k±t wtrysku na pompie kappy? Bo mo¿e co¶ ¼le robiê z mechanikiem? 2,4 T.DS
viruskill - 03-05-2007, 14:54
" />tak jak pisales ustwienie polega na przekreceniu albo przod lub tyl do silnika a kopcenie to moga juz wtryski lac albo zaduze cisnienie na nich ustawione lub zamale.