voy - 15-11-2006, 20:15
" />Witam, czy spotkaliscie sie z sytuacja, ze pedal sprzegla jest w pozycji spoczynkowej jakby do polowy wcisniety (mozna go podniesc reka do gory, wtedy odskakuje na sprezynie). Przy okazji pedal chodzi dosc twardo. Wysprzeglik byl sprawdzany i nie cieknie, biegi chodza bez zgrzytow i wlaczaja sie lekko. Co to moze byc?
Miro - 16-11-2006, 00:11
" />Witam, jesli juz piszesz posta to pamietaj ze warto nalezy wpisac jaki posiadasz model Lancii
Ale podejrzewam ze chodzi o Theme
grzole - 16-11-2006, 00:29
" />Kolega ma Kapiszona ale jeszcze niewpisa³ tego w profilu. Wojtek, proszê uzupe³nij dane aby nie by³o w±tpliwo¶ci.
voy - 16-11-2006, 00:43
" />Uaktualnilem, mam nadzieje, ze bedzie to juz widoczne.
Co do uszkodzenia to problem z pedalem sprzegla chyba sie poglebil gdyz wpadl on tearz calkowicie w podloge i niestety nie da sie juz jezdzic. Sprawdzilem czy nie wycieka gdzies plyn ale ani kolo pedalu ani tez kolo wysprzeglika jest sucho. Problem wyraznie zaczal mnie przerastac.....
voy - 16-11-2006, 00:46
" />no niestety wciaz nie widac informacji o modelu pomimo wpisania w profil. Jest to lancia kappa 2,4 JTD
M³ody - 16-11-2006, 00:50
" />Widaæ, tylko ¿eby zobaczyæ trzeba wej¶æ w Twój profil..!
Pozdro!
voy - 16-11-2006, 01:29
" />swieta prawda
tomek - 16-11-2006, 08:56
" />
">no niestety wciaz nie widac informacji o modelu pomimo wpisania w profil. Jest to lancia kappa 2,4 JTD
Dodalem Ci ta informacje do podpisu, model auta widac dopiero po wejsciu w profil, prosciej jest wiec na stale dodac do podpisu!
prezesjm - 16-11-2006, 08:57
" />Mo¿e p³ynu w zbiorniczku nie ma ?
voy - 16-11-2006, 10:17
" />czy to jest ten sam plyn co w ukladzie hamulcowym? Bo jesli tak to hamulce dzialaja normalnie a plyn w zbiorniczku ukladu hamulcowego jest ....
darkobo - 16-11-2006, 10:27
" />Przynajmniej w 2,0 jest to ten sam zbiorniczek, tyle, ¿e p³ynu musi byc w nim niemal pod korek.
Zbiorniczek ten sam, ale uk³ady ró¿ne. Mog³o siê zdarzyæ, ¿e uk³ad sprzêg³a jest zapowietrzony (przeszukaj w±tki dotycz±ce sprzêg³a), choæ zastanawiam siê, czy mia³bys wtedy objaw nie wracania peda³u w górne po³o¿enie. Mo¿e ? Choæ jednak przy zapowietzronym uk³adzie chyba powiniene¶ mieæ problemy ze zmiana biegów.
tomek - 16-11-2006, 11:26
" />
"> Choæ jednak przy zapowietzronym uk³adzie chyba powiniene¶ mieæ problemy ze zmiana biegów.
1.problem z wrzucaniem biegow.
2.rzeczywiscie pedal nie odbijal jak mialem zapoiwtrzony uklad a pozniej to okazalo sie, ze padl silownik (bylo to w ostra zime)
voy - 16-11-2006, 20:17
" />Problem zostal wytropiony Oska ktora wychodzi z pedalu sprzegla ma duzo mniejsza srednice niz oczko na popychaczu pompy sprzegla. Pomiedzy nimi jest bodajze element plastikowy (tak zakladam gdyz u mnie niestety jzu go nie znalazlem). Brak zabezpieczenia (spinki)spowodowal wypadniecie elementu ktory unieruchamial plastikowy element - to w ten sposob powstal luz i czesciowe zapadniecie pedalu sprzegla. Gdy oczko pompy wypadlo z oski na pedale pedal wpadl calkowice w podloge. Ot i cala filozofia....
darkobo - 16-11-2006, 20:44
" />: brawa :
Miro - 17-11-2006, 00:10
" />
">Problem zostal wytropiony Oska ktora wychodzi z pedalu sprzegla ma duzo mniejsza srednice niz oczko na popychaczu pompy sprzegla. Pomiedzy nimi jest bodajze element plastikowy (tak zakladam gdyz u mnie niestety jzu go nie znalazlem). Brak zabezpieczenia (spinki)spowodowal wypadniecie elementu ktory unieruchamial plastikowy element - to w ten sposob powstal luz i czesciowe zapadniecie pedalu sprzegla. Gdy oczko pompy wypadlo z oski na pedale pedal wpadl calkowice w podloge. Ot i cala filozofia....
I problem z glowy : yesyes :