hary171 - 26-08-2010, 21:41
" />Witam nie dawno oglądałem tą kappe
Opis z tego co widziały moje oczy i co odczułem
Wizualnie:
-autko ma kilka drobnych rys
-bagażnik lakier jakieś wybielenie
-niewielki fragment nadkola amatorsko zrobiony zamalowany jakimś podobnym kolorem
Wnętrze:
- fotel kierowcy lekkie przetarcie
- infocenter ma martwe piksele i wyświetlał jakiś błąd w języku włoskim treści nie pamiętam
Stan techniczny:
- szyba kierowcy ciężko się podnosiła
- klima słabo chłodziła podobno do nabicia
- piszczy pasek
- zawieszenie z tyłu pracowało bardzo głośno do wymiany napewno łączniki stabilizatora (przestawały się odzywać jak dostały WD-40 słowa właściciela)
- ruszanie z miejsca przy skręconych kołach odzywały się chyba przeguby
- sprzęgło chodzi ciężko trochę siły trzeba
Właściciel miał dedre której nie mógł sprzedać dlatego wymienił właśnie na tą kappe. Po starych tablicach wiadomo że przyjechała z Dębicy.
Więcej grzechów nie pamiętam:)
Dawka - 27-08-2010, 16:55
" />Hmmm co do zawieszenie to łącznika stabilizatora w tym roczniku jeszcze nie było, tak przynajmniej kojarzę, więc to chyba nie będzie to, sprzęgło zauważyłem że w różnych kappach różnie pracuje, u mnie dość ciężko wciska się pedał od sprzęgła, u teścia znowu leciutko, u znajomego też ciężko jak u mnie a u mojego wujka znowu lekko, w żadnym z tych aut sprzęgło się nie ślizga i nie ma żadnych objawów padającego sprzęgła, a kappa wizualnie po zdjęciach wygląda na zmęczoną.
fazi - 29-08-2010, 19:51
" />Łączniki stabilizatora są w każdej kappie,druga rzecz co byś kolego chciał za takie grosze ,do tego z instalacją gazową wartą połowe ceny tego ,jak nie lepiej auta
Krechu - 29-08-2010, 20:24
" />Z doświadczenia wiem, że ciężko chodzące sprzęgło jest w pewnym sensie oznaką jego padania nie wiem którego elementu ale i tak zazwyczaj wymienia się komplet. Przy jeździe po dużym mieście w korkach takie sprzęgło wytrzymuje jeszcze jakieś 20 kkm. Mówię o takim ciężkim chodzeniu, że po przejeździe 10 km po mieście niewprawionego boli noga.
Pzdr
Rafako - 29-08-2010, 20:49
" />
">Łączniki stabilizatora są w każdej kappie,druga rzecz co byś kolego chciał za takie grosze ,do tego z instalacją gazową wartą połowe ceny tego ,jak nie lepiej auta
Popieram.
volf - 29-08-2010, 20:50
" />
">Łączniki stabilizatora są w każdej kappie, ...
Z tyłu-nie w każdej, w tych najstarszych drążek jest bezpośrednio przykręcony do wahaczy.
hary171 - 29-08-2010, 21:49
" />
">Łączniki stabilizatora są w każdej kappie,druga rzecz co byś kolego chciał za takie grosze ,do tego z instalacją gazową wartą połowe ceny tego ,jak nie lepiej auta
Ogólnie mówi się że włoskie auta są tanie bo niby wadliwe tak naprawdę żeby kupić zadbaną kappe trzeba trochę wyłożyć. Często przeglądam oferty z allegro a to że aktualnie często pracuję w Ostrowi to obejrzałem i postarałem się opisać co zobaczyłem zawsze jakiś pogląd zostanie a skoro stworzony taki dział a i okazję miałem to czemu nie:)
Dawka - 31-08-2010, 19:55
" />Fazi, czytaj dokładnie to co napisałem na temat łączników, mowa była o tylnych łącznikach, kappy wcześniejsze, te przed liftem nie miały łącznika stabilizatora na tylnej osi, stabilizator był przykręcony do wahacza.
fazi - 31-08-2010, 21:12
" />Wybacz kolego miałem kappe z 96 roku przed liftem i miałem łaczniki stabilizatora,moze te z z pierwszych wydań nie miały,nie bede sie sprzeczał na maxa ,ja bynajmniej miałem i tyle,wiem bo ciagle to badziewie wymieniałem zwłaszcza z tyłu ,średnio po mieście do 10 tys km max,prawdziwe ustrojstwo