mikaeltdi - 22-02-2007, 10:42
" /> Witajcie ....Jak pewnie zauwazyliście zaczynam ujezdżac ''Kapiszona''jak co niektórzy to auto nazywają,w związku z moimi pierwszymi ..kilometrami..mam pare spostrzezen i pytan czy to normalne dla tego modelu i silnika...
-do 2-2,5tyś obr.jedzie a od 2,5 -i dalej wariuje(czuć turbinę :lol: )pytanie czy zakres spokojnych obrotów jest tak wysoko ustawionyczy coś jest nie tak ...miałem pare innych aut i turbinkę było czuć od 1800 obrotów...
- są chwile gdy przy równomiernej jeżdzie 2000-2500obr. coś -hamuje silnik...czuć chwilowy brak mocy dosłownie sekundy ..czyżby wtryski lejące...czy pompa?
-co jakiś czas pokazuje niski poziom płynu w chłodnicy...brak widocznych wycieków,silnik pali z problemami ale tylko jak jest zimny(myślę ze to świece)nie ma żadnych przedmuchów jak to bywa z wywaloną uszczelką ...czy ten płyn się neutralizuje.. :lol: ..czy co?
Jak ktoś miał już takie doświadczenia z 2,4 td to poproszę o jakieś info...po co mam się uczyc na własnych błędach..
Pozdrawiam wszystkich śmigajacych Lancią!
[size=7px]IPN[/size]
Guliver - 22-02-2007, 10:50
" />Cześć Scyzoryku (20 lat mieszkalem na szydłówku) Mam też T.DSa i też u mnie dopiero od 2,5 tyś obrotów coś się zaczyna dziać.
mikaeltdi - 22-02-2007, 10:54
" />: yesyes : Dzięki za przenosiny ....ja też 20 pare lat mieszkałem na Szydłówku :lol: ...ale ten świat mały...czyli mam rozumieć że to norma ..kopniak przy 2500...OK a co z tą wodą ....płynem..
mikaeltdi - 22-02-2007, 11:05
" />:roll: Jeszcze jedno pytanko na pokrywie (obudowie)paska rozrządu jest nalepka 195000....czy to może być przebieg przy wymianie czy do wymiany...?wiem wiem dla własnego bezpieczeństwa wymienię ale tak pytam ..z ciekawości..
volf - 22-02-2007, 23:08
" />Cześć. Jeśli chodzi o poziom płynu, to ja w swojej kappie nie dolewałem jeszcze płynu,przejechałem prawie 20 tys.km i jest ok. Sprawdż, czy nie masz nigdzie przecieku. Niestety, w tych motorach zdarzają się problemy z głowicą, ale może to tylko przeciek z węży, chłodnicy lub nagrzewnicy.
EWCIA - 23-02-2007, 14:49
" />Tak tak -> przy 2500 obr. Kappunia dostaje kopa i wbija w fotel.. :wink: a co do płynu w chłodnicy..to fakt wycieków nie ma ..a płynu ubywa... :roll:
mikaeltdi - 25-02-2007, 14:53
" /> Dzięki ....mogę spac spokojniej ...ale tylko trochę...czy cięzko pracująca skrzynia ..(trzeba czasem mocno wbijać biegi)...to wynik pocenia się :roll: wysprzęglika ? bo coś mokro ma 8O ...czy to może tez przypadłoścć ....wybieram się do speca na wymiankę rozrządu to moze odrazu zaopatrzyc się w wysprzęglik...jak myślicie ...?
Pozdro dla Lancistów
mikaeltdi - 25-02-2007, 15:38
" />:lol: troszke sobie poczytałem ...i chyba kupię ten wysprzęglik ...ale jak by ktoś chciał coś napisać to nie widze problemu :wink: ...np jakies średnie ceny tego mechanizmu i czy fachowcy długo się z tym(z wymianą) bawią...
Pozdro
EWCIA - 25-02-2007, 19:24
" />wysprzęglik wymieniałam, bo też miałam kiedyś problem z zapadającym się pedałem sprzęgiełka...i wyciekiem płynu...Ile trwa.. :roll: ..w miarę szybko może ok 40 min razem z odpowietrzeniem sprzegła..(jak pomagasz mechaniorowi :wink: ) a cena..chyba ok 150 zł..nie pamiętam prawdę mówiąc...(ale teraz juz wożę DOT ze sobą... :wink: :wink: :wink: )
mikaeltdi - 25-02-2007, 19:51
" /> heika! mówisz o zapadaniu się pedału sprzegła ...hm u mnie nic takiego nie ma a mam wrażenie że brakuje ciśnienia do dokładnego wysprzęglenia i dlatego biegi ciężko wchodzą...pedał musze wypchnąć na zewnątrz żeby biegi właziły normalnie......zobaczymy czy wymianka wysprzeglika pomoże ...a zamierzam zalać silnik olejem Castrola Magnatec ...co mili użytkownicy na to...da radę ...kiedyś lałem to to do innych aut i było super...czy ktośma jakieś doświadczenia z tego typu olejem we włoskim dieslu...
Pozdro :wink:
Miniol - 25-02-2007, 21:54
" />to nie wazne czy wloski czy niemiecki czy tez francuski diesel - Castrol i tak da sobie rade. Swietny olej
Zygi - 26-02-2007, 13:38
" />Ja też dziś po wymianie filtrów i oleju. Też zalałem Castrola GTD Magnatec. Zobaczymy jak na tym będzie jeździł.