ďťż
Kappa - Nie działa prędkościomierz i obrotomierz



maciek - 26-06-2008, 23:15
" />Od paru dni mam problem z elektryka. Na około 2sekundy zgasły mi światła i po chwili gdy już było wszystko ok problem się powtórzył. Do tego moje zegary tj. prędkościomierz oraz obrotomierz nie działają. Wskazówki opadły w dół kiedy odpalam auto , a jak zgaszę i wyciągnę kluczyk wskazówka pokazuje 220km\h a obrotomierz 6tys\obr. Co może być przyczyną?




grzole - 26-06-2008, 23:26
" />Dla ułatwienia odpowiadającym podaj rocznik i model auta.



stabraf - 27-06-2008, 09:13
" />Sprawdż aku-w mojej kappie było podobnie i okazało się że aku do wymiany.



maciek - 27-06-2008, 09:39
" />
">Sprawdż aku-w mojej kappie było podobnie i okazało się że aku do wymiany.

Aku jest dobry. Kreci pięknie, wskaźnik naładowania jest wychylony na prawą stronę. Zresztą jak kupiłem auto to przy aku jest kartka GWARANCYJNA-W NIEMCZECH:( Więc może sprawdzę masę na przewodach.




Nat - 27-06-2008, 10:21
" />Ale Macku, o jakie auto chodzi? O trabanta?



maciek - 27-06-2008, 10:39
" />
">Ale Macku, o jakie auto chodzi? O trabanta?

Sroki już uzupełniam LANCIA KAPPA 2.0 VIS sedan 1997



Marcin_D - 27-06-2008, 14:11
" />Sprawdź masę idącą na deskę rozdzielczą.
Jak miałem Tipo to miałem podobnie (tylko tam jest mechaniczny prędkościomierz) i okazało się że masa "gdzieś się zgubiła".



maciek - 27-06-2008, 14:29
" />
">Sprawdź masę idącą na deskę rozdzielczą.
Jak miałem Tipo to miałem podobnie (tylko tam jest mechaniczny prędkościomierz) i okazało się że masa "gdzieś się zgubiła".


Tylko gdzie jest ten kabel masowy od licznika , pewnie musze demontować zegary? W kappie nie rozkręcałem jeszcze zegarów , trudno jest sie tam dostać? pamiętam ze w oplu musiałem zrobić pewien myk żeby wydostać zegary z za kierownicy, która była blisko deski rozdzielczej.



Marcin_D - 27-06-2008, 14:50
" />Z wyjęciem zegarów nie ma najmniejszego problemu - opuszczasz kierownice na sam dół, wujmujesz dwie zaslepki na dole obudowy zegaów odkręasz śrubki imbusem, na górze sa 3 śrubki i wyjmujesz zegary do siebie. Najlepiej jest zdjąc obudowe kierownicy to łatwiej wyjąć. Są 3 kostki z okablowaniem do zegarów - masa idzie chyba w każdej z kostek.

ŻEBY CIĘ NIE PODKUSIŁO NA WYJĘTEJ DESCE PRZEKRĘCIĆ KLUCZYK NA ZAPŁON - MUROWANY BŁAD AIRBAGU.

Zrob taki myk - jak będziesz mial wyjętą deskę to zdejmij ten biały plastik z tyłu żebyś widział płytkę drukowaną, podepnij spowrotem w samochodzie i weż jakiegoś przewodu i dotknij do którejś ze śrubek od prędkościomierza a potem do golej blachy na aucie (może być zawias drzwi). Najlepiej to jest do tego typu eksperymentow wyjąc same zegary z obudowy bo jest więcej miejsca. Ten kabel to najlepiej jakby mial jakieś krokodylki na końcach, żebyś mógł go zaczepić do tych elementów. Zapalisz auto i będziesz widział czy jest OK.



tadi - 28-09-2010, 13:41
" />Panowie proszę o pomoc , a mianowicie zwariowały mi zegary zapaliła mi się kontrolka temperatury silnika ,przy zimnym silniku i świeci się cały czas nie gaśnie ,przestał działać obrotomierz i prędkościomierz,pokazuje mi full paliwa a najlepsze jest to że zresetowały się wszystkie kilometry nie nic jak by dopiero z fabryki wyjechała lancia kappa 2,4 benzyna 175 k proszę o odpowiedz pozdrawiam



krzysiek2 - 28-09-2010, 17:49
" />miałem taki problem walczyłem z nim 2 tygodnie i nic
dopiero gdy dobrze naładowałem baterie wszystko naprawiło się samo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \