ďťż
Kappa - nadaje się do sportu ?



hardwired - 24-09-2005, 19:03
" />http://otomoto.pl/photos/original/C5/C5 ... 9804_4.jpg[/img]
LOL

dedra4wd powinien sie wypowiedziec bo to z jego ogloszenia fotka




bogdan - 25-09-2005, 14:46
" />AAAAAAle auto.!!! Czy to ma fabryczny napęd??? z wyglądu ma atomowy
Pozdrawiam.



Prezes - 27-09-2005, 21:19
" />z tego co wiem to jest 3.0 V6 z turbodoładowaniem. Musi niezle zapier....................



Miro - 27-09-2005, 21:50
" />Hehe... :lol: Takiej kappy jeszcze nie widzialem ale calkiem fajna.
Musi niezle smigac
Tak przynajmniej wyglada




Marcin_D - 02-11-2005, 16:43
" />A mnie się nie podoba, Kappa to Kappa, to limuzyna a nie samochód sportowy. Jeżdzi na pewno fajnie, ale lepiej wyglada w swoim oryginalnym wydaniu. Spoilery to do niej pasują jak pięść do nosa. To moje zdanie i nikt sie musi z nim zgadzać, prawdziwa sportowa Lancia to Stratos albo Delta HP.



Wujek_2000 - 03-11-2005, 14:20
" />No ja piernicze co za mega szit 8O nadaje sie do wiejskiego tuningu :lol: nie wiem co ma pod maska ale wygląda jak rzeźba ze szpachli i blachy ala picasso : hahaha : Wątpie żeby ten płóg śnieżny z rączka od żelazka na klapie bagaznika zapindalał lepiej dzięki swojemu wyglądowi : bredzisz :



Blash - 03-11-2005, 22:55
" />http://www.nyssaracing.com/k_2005.php a jednak



romlen - 03-11-2005, 23:00
" />
">A mnie się nie podoba, Kappa to Kappa, to limuzyna a nie samochód sportowy. Jeżdzi na pewno fajnie, ale lepiej wyglada w swoim oryginalnym wydaniu. Spoilery to do niej pasują jak pięść do nosa. To moje zdanie i nikt sie musi z nim zgadzać, prawdziwa sportowa Lancia to Stratos albo Delta HP.
Dokładnie! Nie dopiszę tu nic - napisałeś dokładnie jak myśle. A zdjęcie już widziałem buszując w necie jakieś kilka miesięcy temu.



Anonymous - 04-11-2005, 00:22
" />Kappa i nowsze modele Lancii nie nadaja się do tuningu zewnetrznego, można cos porobić w silniku, zawieszeniu lub jak Torell w środku auta, ten egzemplarz jest typowym autem zrobionym na wyścigi, gdzie blachy, plastiki nie mają żadnego znaczenia dla użytkowników, może ktoś kupił tą kappe gdzieś na szrocie, wystarczy spojrzeć na tylny zderzak jest w opłakanym stanie :wink:



hardwired - 04-11-2005, 00:36
" />uwazam ze przerabianie akurat kappy do wyscigow na torze jest pomyslem lekko poronionym (np. dlugosc auta)



Anonymous - 04-11-2005, 00:47
" />+ długość tłumika



Wujek_2000 - 04-11-2005, 01:13
" />jeżeli chodzi o rasowanie silnika, układu dolotowego i wydechowego to mam jednego speca z, którym planuję troszkę dłubnąć mojego przyszłego kapciuszka ale narazie to tylko plany a co będzie to czas pokarze :wink:



Krzysiek - 04-11-2005, 14:58
" />
">No ja piernicze co za mega szit 8O nadaje sie do wiejskiego tuningu :lol: nie wiem co ma pod maska ale wygląda jak rzeźba ze szpachli i blachy ala picasso : hahaha : Wątpie żeby ten płóg śnieżny z rączka od żelazka na klapie bagaznika zapindalał lepiej dzięki swojemu wyglądowi : bredzisz :


">A mnie się nie podoba, Kappa to Kappa, to limuzyna a nie samochód sportowy. Jeżdzi na pewno fajnie, ale lepiej wyglada w swoim oryginalnym wydaniu. Spoilery to do niej pasują jak pięść do nosa. To moje zdanie i nikt sie musi z nim zgadzać, prawdziwa sportowa Lancia to Stratos albo Delta HP.

To nie jest wiejski tuning tylko auto wyścigowe! A spojlery mają być skuteczne, a nie ładne. Nie wiem co to za formuła, ale wcale nie uważam żeby profesjonalnie zrobiona kappa miała nie radzić sobie na torze. A ta jest zrobiona profesjonalnie, wystarczy zobaczyć inne zdjęcia. Kappa jest stosunkowo lekka, po wybebuszeniu jak ta powinna zejść poniżej tony. Silnik seryjnie ma 210 KM po przeróbkach znacznie więcej, nawet seryjna wiskoza powinna sobie dobrze radzić. Proszę zobaczyć inne porównywalne samochody wyścigowe (choćby Volvo 850).

ps.
A co to jest Delta HP? Hewlett Packard?



Wujek_2000 - 04-11-2005, 15:02
" />Od kiedy Kappa ma seryjnie 210 KM ? Wersja 3 litrowa ma 204 KM a 2 litrowe turbo ma 205 KM.



tomek - 04-11-2005, 15:52
" />
">Od kiedy Kappa ma seryjnie 210 KM ? Wersja 3 litrowa ma 204 KM a 2 litrowe turbo ma 205 KM.
2.0 20V Turbo -220KM
Wystarczy poczytac:
Historia Kappy



Blash - 04-11-2005, 17:01
" />
">No ja piernicze co za mega szit 8O nadaje sie do wiejskiego tuningu :lol: nie wiem co ma pod maska ale wygląda jak rzeźba ze szpachli i blachy ala picasso : hahaha : Wątpie żeby ten płóg śnieżny z rączka od żelazka na klapie bagaznika zapindalał lepiej dzięki swojemu wyglądowi : bredzisz :


">A mnie się nie podoba, Kappa to Kappa, to limuzyna a nie samochód sportowy. Jeżdzi na pewno fajnie, ale lepiej wyglada w swoim oryginalnym wydaniu. Spoilery to do niej pasują jak pięść do nosa. To moje zdanie i nikt sie musi z nim zgadzać, prawdziwa sportowa Lancia to Stratos albo Delta HP.

To nie jest wiejski tuning tylko auto wyścigowe! A spojlery mają być skuteczne, a nie ładne. Nie wiem co to za formuła, ale wcale nie uważam żeby profesjonalnie zrobiona kappa miała nie radzić sobie na torze. A ta jest zrobiona profesjonalnie, wystarczy zobaczyć inne zdjęcia. Kappa jest stosunkowo lekka, po wybebuszeniu jak ta powinna zejść poniżej tony. Silnik seryjnie ma 210 KM po przeróbkach znacznie więcej, nawet seryjna wiskoza powinna sobie dobrze radzić. Proszę zobaczyć inne porównywalne samochody wyścigowe (choćby Volvo 850).

ps.
A co to jest Delta HP? Hewlett Packard?

brawo w końcu ktoś oglada strony wnikliwie



Wujek_2000 - 05-11-2005, 03:19
" />http://www.lancia-kappa.com/index1.php
Według tej strony jest nieco inaczej...



Miro - 05-11-2005, 15:33
" />
">http://www.lancia-kappa.com/index1.php
Według tej strony jest nieco inaczej...


Fajna stronka o Kappie, a o Themie takiej podobnej nie masz :?:



tomek - 08-11-2005, 09:10
" />
">http://www.lancia-kappa.com/index1.php
Według tej strony jest nieco inaczej...

Tomek nie zamiescil informacji o tym ostatnim silniku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \