sashxxx - 13-01-2009, 16:28
" />witam. mam pytanko czy do silnika 2.0 146KM da sie zalozyc samemu V.I.S i jake beda potrzebne do tego klamoty aby zadzialalo. no i czy jest sens sie w to bawic (koszta) pozdrawiam
Egon - 13-01-2009, 17:06
" />ja jezdzilem kappami z vis i bez i szczerze róznic niewiedze
dudekken - 13-01-2009, 17:13
" />Jak ju¿ przyzwyczai³e¶ sie do tych 145KM, to nawet gdyby da³o siê w ³atwy sposób prze³o¿yæ VIS to i tak tego nie odczujesz.
bialy-murzyn - 13-01-2009, 17:50
" />VISa traktowa³bym jako kolejna ewentualna rzecz do popsucia : >
sashxxx - 13-01-2009, 17:54
" />no to widze ze ten caly VIS sie nadaje o kant d... myslalem ze jest sens sie troszke w to pobawic ale widze po opiniach ze chyba sobie ten temat odpuszcze.
mirek0p - 13-01-2009, 18:15
" />Co do VIS-u to nie macie racii ¿e nic nie daje, dodatkowe moc jest ³atwo wyczuwalna natomiast co do przek³adki-kolektor zawór podci¶nienia ,elektryka i chyba wylot z kolektora du¿o ¿e¼bienia
HERBINEK - 13-01-2009, 22:03
" />V.I.S za³±cza sie po przekroczeniu 3000obr/min. o ile dzia³a sprawnie. Przynajmniej u mnie po tym dostaje porz±dnego kopa dobrze odczuwalnego. Ale faktycznie ewentualna przek³adka mo¿e byæ kaso-czaso-ch³onna i nie potrzebna.
bialy-murzyn - 13-01-2009, 23:20
" />eee. przeciez ju¿ milion razy pisa³em, ¿e bez VISa taki sam kop jest od 3700 obr
a kop znaczy otworzenie siê w pe³ni baku paliwa : >
wiêc nietrujcie ju¿ wiêcej o tym czarodziejskim kopie: >
mirek0p - 14-01-2009, 01:19
" />
">ja jezdzilem kappami z vis i bez i szczerze róznic niewiedze
No to ja szczerze siê dziwiê ¿e nie czó³e¶ ró¿nicy chyba ¿e kappy mia³y inne skrzynie biegów.
matias21 - 14-01-2009, 01:56
" />kiedy¶ na zlocie ustawili¶my 2 bravo hgt jeden z visem drugi bez o dziwo wygra³ ten bez visa i to 3 razy, nie wiem jaka by³a tego przyczyna, ale ten bez visa mia³ wyciêtego kata i troche wiêksz± ¶rednice t³umików co mog³o przes±dziæ o jego wygranej.
bialy-murzyn - 14-01-2009, 07:34
" />nic nowego, zawsze biore kazdego VISa na trasie : >
mirek0p - 14-01-2009, 10:44
" />
">nic nowego, zawsze biore kazdego VISa na trasie : >
Kolega z cyklu "erotoman marzyciel"
Egon - 14-01-2009, 11:48
" />
">ja jezdzilem kappami z vis i bez i szczerze róznic niewiedze
No to ja szczerze siê dziwiê ¿e nie czó³e¶ ró¿nicy chyba ¿e kappy mia³y inne skrzynie biegów.
wszystkie power drive, poprostu tego nie czuæ bynajmniej w moim odczuciu wiecej zalezy pewno od stanu silnika ni¼ to czy ma vis czy nie ma
Marcin_D - 14-01-2009, 12:17
" />Akurat w 2,0 by³y skrzynie comfortdrive i poverdrive.
Najlepsze jest to, ¿e u mnie w Radomiu sta³a 2,4 20v w której na kielichu amorka po stronie kierowcy by³a naklejka comfortdrive.
Egon - 14-01-2009, 19:15
" />
">Akurat w 2,0 by³y skrzynie comfortdrive i poverdrive.
Najlepsze jest to, ¿e u mnie w Radomiu sta³a 2,4 20v w której na kielichu amorka po stronie kierowcy by³a naklejka comfortdrive.
bo w 2.4 nie by³o chyba power drive
HERBINEK - 14-01-2009, 19:44
" />Ja mia³em 2.4 z power drive i mnie to wpienia³o jak przy 100km/h mia³em ponad 3000obr/min. ma³o komfortowa jazda.
Teraz mam 2.0 20v z automatyczna skrzyni± która dzia³a jako power drive i comfort drive. w zale¿nosci co w danej chwili jest mi potrzebne.