ďťż
Kappa - maglownica - jak ją wydrzeć?



Guliver - 24-07-2007, 22:14
" />Oczywiście padła mi maglownica. Regeneracja jej to koszt 480 zł tylko tyle że mam ją im przynieść wydartą z samochodu. Już wszystko wykręciliśmy z kolegami tylko nie wiemy za żadne skarby jak oddzielić ją od drążka kierowniczego??? Blagam pomóżcie bo mesia sprzedałem i rower mi tylko pozostał!!!




Guliver - 25-07-2007, 09:49
" />nikt nic nie wie.... a koledzy z LT ? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:



Guliver - 25-07-2007, 23:16
" />Ok, wydarta, Jest parę kruczków ale rozkminiliśmy. Odkręcić wszystkie śruby i węże i elektrykę od dołu i końcówki drążków. Nadkole zdjąć od strony pasażera. A teraz w środku bo o to najbardziej mi chodziło. Rozbebeszyć deskę z dołu żeby widzieć kolumnę kierownicy. Na dole jest plastik z 3 nakrętkami na klucz 10. Odkręcić je. Z tym był największy problem bo gwinty od śruby się kręciły razem z nimi i nie wiedziałem jak złapać te śruby z drugiej strony. No więc okazało się że tak ma być bo to sam gwint więc kręci się nakrętkę z nim dopóki nie wykręcicie. Zostaje nam ta osłona na kolumnie i trza się jej jakoś pozbyć. Już miałem drzeć pedały ale okazuje się że u góry w niewidocznym miejscu jest przecięta więc odchylamy i zdejmujemy ją z drążka. Jak ją zdejmiemy zostaje nam zawleczka plastikowa biała i śruba. Teraz parę silniejszych ruchów i jest nasza. Maglownice wyciągamy od strony pasażera. Tyle. Na drugi raz pójdzie łatwiej. Jak będę składał i nie zapomnę strzelę fotorelacje z prac składania. Regeneracja 480 zł. Warto przy okazji wymienić końcówki drążków i co tam jeszcze nam w zawieszeniu stuka bo mamy wszystko na wierzchu bo i tak jeszcze nas czeka ustawienie zbieżności. Ja jeszcze muszę przy okazji wymienić sworznie, tuleje wahacza i jeden przegub z marzetą. Może i przy przegubie strzelę fotostory. Pozdrawiam!



volf - 26-07-2007, 00:10
" />Witam, trochę odbiegnę ot meritum i zapytam jaki przebieg ma Twoja kappa? Pytam, bo zdaję się, że mnóstwo rzeczy się w niej sypie. Mam nadzieję że to tylko pech, bo na swoją nie mam na razie powodu do narzekań. Gdybyś mógł zamieścić zdjęcia z prac montażowych byłoby super. Pozdrawiam.




Miro - 26-07-2007, 07:03
" />Ja mialem niedawno robiona regeneracje maglownicy z tym ze nie w Kappie,a w Themie. Mechanik niezle sie wkurzal przy wyciaganiu, zajelo mu to 3h,a przy zakladaniu drugie tyle :x ale najwazniejsze ze sobie poradzil i wszystko chodzi jak nalezy
Przy okazji powymienialem sworznie,tuleje i końcówki drążków i na koniec musiałem zrobić zbieżność
U mnie koszt regeneracji maglownicy wyszedł 450zł



Guliver - 26-07-2007, 09:20
" />przebieg mojej szkappy to 220 tyś. mam nadzieję że wszystko co najgorsze już za mną bo jak nie to potnę i spalę Nic się nie działo bez przyczyny. Psuło się to co mialo się psuć. Maglownica w nowszych autach zawsze się sypie prędzej czy później. Pompa wtryskowa - no porysowana od syfu. Sprężarka klimy - też pada każdemu tylko kwestia czasu. U mnie niestety to wszystko na raz poleciało. Póki co jeszcze to dźwignę finansowo choć wczoraj się śmiałem z przyjaciółmi z klubu cytrynki i sierrafanu którzy mi pomagali jak zwykle , ze tęsknimy do czasów kiedy narzekaliśmy że trza wymienić pólosie w sierrce a to kosztuje 100 zł! teraz 100 zł mi starczy na jedną końcówkę drążka

Tak już jestem podirytowany że wczoraj oglądalem w salonach nowe auta! Tragedia



Marcin_D - 26-07-2007, 13:49
" />Przy tym wymianianiu przegubu tez możesz trochę pokląć.
W mojej wymianiał mechanik to klął jak szewc. Powiedział że sposób zapinania i zabezpieczania jest taki jak w Oplu, ale o ile w Oplu po zdjęciu zabezpieczenia półośka sam awychodzi z przegubu to w Kappie nicholery.
Maniek wyciągał cała półośkę z przegubem ze skrzyni i dopiero na stole zciągał przegub - podobno jest tak spasowany jakby był składany na zimno - jakby ośka była schładzan ai wkładana w przegub.
A ja jak kupiłem przegub (używany) to się dziwiłem z Mańkiem czemu gość mi przysłał z uciętą półośką - i Maniek po wymianie mi od razu wyjasnił, że go to teraz nie dziwi.



konrad77 - 26-07-2007, 21:03
" />Witajcie ja też mam pytanie z innej beczki, ile może kosztować regeneracja pompy wtryskowej w TDS, robił to ktoś z was?



Guliver - 26-07-2007, 23:59
" />ja robiłem i wyszlo mnie... 0 zł. Jesli się nie posypała sekcja a tylko korpus i kola są porysowane jedziesz kola na magnesówce a korpus pastą ścierną do zaworów. Dół korpusu ścierasz tym zeszlifowanym kolem. Ja zrobiłem patent i mocowanie na wiertarkę do niego i heyah. Po wyrównaniu koło jeszcze raz poszło na magnesa.



Windforce - 27-07-2007, 10:23
" />Miro a gdzie robiles ta maglownice

Bo jak 450 z robota i ze wszystkim to chyba sie skusze... cos mi juz ciezko kierownica wlasnie chodzi.

Byleby w okolicach krakowa

Aha i ilu mu to zajelo? 1 dzien czy wiecej?

Pozdrawiam



Miro - 30-07-2007, 23:51
" />
">Miro a gdzie robiles ta maglownice

Bo jak 450 z robota i ze wszystkim to chyba sie skusze... cos mi juz ciezko kierownica wlasnie chodzi.


Maglownice wyciagał i zakładał mi mój znajomy mechanik i za to mnie skasował 190zł,natomiast maglownice zawoziłem do Katowic i tam zapłaciłem 450zł,zrobili mi to w jeden dzień :D

Tu masz nr i adres do Katowic -->> 0322598132 ul.Warszawska 60
A tu Kraków -->> 0126239290
6371019 ul.Lindego z tym że tam zawołali troche więcej,już nie pamiętam dokładnie ile :roll:



Krzysiek - 02-08-2007, 07:38
" />szukaj
Opisywałem dokładnie jak demontowałem i składałem maglownicę w Kappie i jak ją regenerowałem.



Miro - 02-08-2007, 21:47
" />Zawsze możesz zaryzykować i kupić używke za jakieś 150-200zł mowa oczywiście do Themy bo do Kappy pewnie drożej :x
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \