DRoszi - 04-12-2006, 15:06
" />co o tym myslicie pasowalaby do kappy jest troche prostszej konstrukcji - moze lepiej ??
link na allegro http://moto.allegro.pl/item143819319_la ... ancia.html
Tomasz - 04-12-2006, 15:32
" />Poczytaj forum a na pewno znajdziesz odpowiedź
Przemo - 04-12-2006, 17:10
" />A nie lepiej kupic w Intercarsie dedykowany do Kappy?
DRoszi - 04-12-2006, 17:15
" />czytalem juz wczesniej ze tez intercarsu - OCAP to padają po 5000 km
to troche malo musialbym co 2 miesiące wymieniać
wszytkie posty i tematy chyba przeczytalem odnosnie różnych zamienników
i w gre wchodzi
od cromy
alfy 164
ocap do kappy
laguny
tempry
i sam juz nie wiem najlepiejby bylo żeby ten temat przykleic na stale z jakims rozsądnym i sprawdzonym rozwiązaniem najlepiej z fotami
bo ciezko wybarac dobrą opcje jeden cos spawa, ktos ucina czesc od laguny
czeski film troche
Przemo - 04-12-2006, 17:22
" />Osobiscie jzu wymieniałem końcówki stablizatora w LT w Łodzi i jedna do dnia dzisiejszego ok, natomiast druga po 3000 km zaczęła ponownie stukac :!: Teraz żałuje że nie kupiłem całego nowego, oryginalnego drażka w ASO bo przynjamniej miałbym święty spokój, a takto 400 zł + robota poszło w błoto.
Jeżeli masz zamiar dłużej jeżdzic tym autem to kup nowy drążek i bedzie spokój na kolejne 150 000 km czy więcej. :wink:
Tomasz - 04-12-2006, 18:30
" />no więc Tipo = Tempra = Croma = Thema = Alfa 164 itd
Ja osobiście mam coś takiego u siebie i jak na razie cisza. Przejechałem 20tyś
kulu - 04-12-2006, 20:28
" />Ja do swojej założyłem właśnie takiej konstrukcji jak podajesz w linku z tą tylko różnicą że od tipo są za krótkie. Pasują od fiata ulysse i cirtoena berlingo. Wymiary które powinny być zachowane to średnica otworu tulejki metalowo gumowej (10 mm) i odległość pomiedzy drążkiem stabilizatora a wachaczem (jeżeli dobrze pamiętam to 10 lub 12cm) i średnica prętapomiedzy tulejką a wachaczem (powimmabyć 10mm a jest 12mm ale otwór w wachaczu jest na tyle duży że wchodzi bez problemu). Przy montazu dobrze jest dać trochę kleju do metalu (poxilina) na tulejkę.
Na takiej konstrukcji zrobiłem już 10 000 km i wszystko jest OK.
POZDRO
_________________________________
obecnie: Lancia Kappa 20 20v 1995r
DRoszi - 05-12-2006, 10:55
" />dzieki bardzo zastanawialem sie jaka dokladnie funkcje pełni ten caly stabilizator nie zanam sie na zawieszeniach i ich pracy
i dlatego wole najpierw się upewnić
a co do kleju do metalu to lepiej urzywać produktów loctite f. henkel
są drogie ale naprawde skuteczne
poxilina się wykruszy
tak samo poxipol i inne tanie produkty tzw. do wszytkiego
dobry klej do metalu to tez Plastic Paddig metal cos tam żółte opakowanie
kulu - 05-12-2006, 16:02
" />Stabilizator jest głwnie od tego żeby buda samochodu była stabilna i nie wyginała sie na boki na zakrętach i wybojach. : yesyes :
_________________________
Lancia Kappa 2.0 20v
DRoszi - 05-12-2006, 16:27
" />cyzli ma wplyw na bezpieczenstwo jazdzy
bo fura lepiej w zakretach sie trzyma
ale dopuki jest calz i tylko stuka to chyba nie jest najgorzej__
kulu - 06-12-2006, 15:38
" />Wszystko zależy od tego jak duży jest już luz. Ale lepiej jest wymienić wcześniej bo jeżeli stuka dość mocno to niedługo może się rozpaść na dwie części.
___________________________
Lancia Kappa 2.0 20V