goldixll - 26-10-2009, 08:21
" />Witam,
Czy może któś miał podobny problem ? Sprawa dotyczy drzwi kierowcy, kluczyk wchodzi do połowy i dalej ani drgnie. Czy wogóle zamek jest na tyle rozbieralny żeby dostać się do jego bebechów ? Bo nie wiem czy jest sens rozbierać drzwi jak i tak nie będę w stanie rozebrać zamka Centralny działa normalnie tj. od strony pasażera otwiera i zamyka wszystkie drzwi.
Wszelkie sugestie mile widziane
Pozdrawiam
dudekken - 26-10-2009, 09:06
" />Możesz mieć tam po prostu kupę syfu, jedyny sposób na pozbycie się tego to demontaż wkładki i moczenie w nafcie (lub czymś innym co rozpuszcza syf) i wydłubywanie drucikiem brudu z dna, aż do skutku.
szymon_delta - 26-10-2009, 10:02
" />Oczywiście wkładka jest do wymontowania, przykręcona do kasety klamki na 2 śruby od wewnątrz. Można ją rozłożyć na czynniki pierwsze. Problem włożeniem kluczyka może być spowodowany próbą otwarcia zamka przez osoby nieuprawnione do tego . Moja wkładka do spotkaniu z łamakiem była zmielona całkowicie.
goldixll - 26-10-2009, 11:46
" />
">Oczywiście wkładka jest do wymontowania, przykręcona do kasety klamki na 2 śruby od wewnątrz. Można ją rozłożyć na czynniki pierwsze. Problem włożeniem kluczyka może być spowodowany próbą otwarcia zamka przez osoby nieuprawnione do tego . Moja wkładka do spotkaniu z łamakiem była zmielona całkowicie.
A byłbyś tak miły i naprowadził mnie jak wogóle wyjąć kasetę z zamkiem ?? Są jakieś trudności przy tej operacji ??
stabraf - 26-10-2009, 13:46
" />Kolego- musisz ściągnąć boczek drzwi ,odkleić folię aluminiową w lewym górnym rogu , ściągnąć cięgno plastikowe łączące wkładkę w klamce z zamkiem. Potem już bodajże trzy nakrętki na kluczyk 8 mm najlepiej nasadówką coby nie pogubić nakrętek w drzwiach i masz bebechy na zewnątrz
goldixll - 26-10-2009, 13:55
" />
">Kolego- musisz ściągnąć boczek drzwi ,odkleić folię aluminiową w lewym górnym rogu , ściągnąć cięgno plastikowe łączące wkładkę w klamce z zamkiem. Potem już bodajże trzy nakrętki na kluczyk 8 mm najlepiej nasadówką coby nie pogubić nakrętek w drzwiach i masz bebechy na zewnątrz
Podziękował
Zubrania - 26-10-2009, 16:42
" />Jerzeli rozumiesz po rosyjsku to masz tego linka >http://www.alfa-lancia.com/smf/index.ph ... #msg261373 sa tam zdjecia i wszystko mozna zrozumiec' nie wiedzac rosyjskiego.
Pozrdawiam
stabraf - 26-10-2009, 16:44
" />Fajna ta radziecka strona ale tam chodzi o stacyjkę a nie zamek drzwi
solarzmr - 26-10-2009, 18:08
" />A próbowałeś nasmarować ten zamek od zewnątrz np. WD40? Może się okazać że wystarczy porządnie psiknąć do środka wkładki i rozpuści syf w środku. U mojej żony w seicento też nie można było kluczyka wsadzić do zamka drzwi, po nasmarowaniu WD40 wszystko chodziło jak nowe. Wszystko przez to że zamek był nieużywany, samochód zawsze otwierany z pilota
goldixll - 26-10-2009, 22:51
" />
">Jerzeli rozumiesz po rosyjsku to masz tego linka >http://www.alfa-lancia.com/smf/index.ph ... #msg261373 sa tam zdjecia i wszystko mozna zrozumiec' nie wiedzac rosyjskiego.
Pozrdawiam
No właśnie wszystko super tylko że mnie interesuje zamek drzwi... ja osobiście rosyjskiego niet gawari, więc jeśli kolega rozumie coś to prosiłbym o linka do rozbierania zamka drzwi (jeśli taki oczywiście istnieje)
-- 27 Paź 2009, 10:05 --
">A próbowałeś nasmarować ten zamek od zewnątrz np. WD40? Może się okazać że wystarczy porządnie psiknąć do środka wkładki i rozpuści syf w środku. U mojej żony w seicento też nie można było kluczyka wsadzić do zamka drzwi, po nasmarowaniu WD40 wszystko chodziło jak nowe. Wszystko przez to że zamek był nieużywany, samochód zawsze otwierany z pilota
No niestety nie da rady, chyba jednak coś jest wyłamane. Ale tak przemyślałem temat i chyba założę sobie alarm z pilotem i będę otwierał/zamykał auto z pilota.
stabraf - 27-10-2009, 11:33
" />ewentualnie jeśli da radę to pozamieniaj wkładki między drzwiami i będziesz sobie otwierał z kluczyka od kierowcy
goldixll - 27-10-2009, 11:58
" />
">ewentualnie jeśli da radę to pozamieniaj wkładki między drzwiami i będziesz sobie otwierał z kluczyka od kierowcy
jeśli gościu od montażu alarmu krzyknie dużą kwotę - to twoja rada jest strzałem w 10
Zubrania - 25-01-2010, 22:28
" />
">Fajna ta radziecka strona ale tam chodzi o stacyjkę a nie zamek drzwi
Nie jest ta strona radziecka - tylko Bialoruska
Zubrania - 25-01-2010, 22:31
" />
">Jerzeli rozumiesz po rosyjsku to masz tego linka >http://www.alfa-lancia.com/smf/index.ph ... #msg261373 sa tam zdjecia i wszystko mozna zrozumiec' nie wiedzac rosyjskiego.
Przepraszam ze zle zrozumialem ze chodzilo o zamek drzwi. Jenzyk polski jest dla mnie obcym dlz tego jeszcze raz przepraszam
stabraf - 26-01-2010, 10:40
" />
">Przepraszam ze zle zrozumialem ze chodzilo o zamek drzwi. Jenzyk polski jest dla mnie obcym dlz tego jeszcze raz przepraszam
Spokojnie kolego nic się nie dzieje loozik i dzięki za stronkę którą podesłałeś
Marcin_D - 26-01-2010, 15:37
" />W mojej wkładce też nie można było włożyć kluczyka do końca - już wieszałem ku.. i chu... na jakiemś debilu co mi coś do zamka włożył.
Jednak podkusiło mnie żeby rozebrać drzwi i wyjąć kasetę klamki z drzwi. Po wyjęciu bębenka z kasety i rozebraniu (można go na czynniki pierwsze rozłożyć) okazało się że jedna z zapadek po prostu ze starości pękła i zablokowała drogę dla klucza.
Przy obecnych mrozach nie bardzo bym się za to brał (no chyba że garaż bym miał ogrzewany), ale w normalnej temperaturze to jest roboty na 1 godzinkę (od podejścia do zdejmowania tapicerki po złożenie wszystkiego do kupy). Robota prosta - tylko założenie cięgien na klamkę trochę może wkurzyć dopóki sięnie dojdzie co i jak.