larry123 - 09-09-2005, 18:26
" />Nagrzałem sie jak komornik na szafe na te v6 na arkuszowej ale szukałem zamienników do tych amorków i *** !!! zaden producent nic takiego nie robi , orginały na powsinskiej kosztuja po 400 zl za sztukę zwykłe, samopozycjonujacych nie mają.
Jedni mowia 3000 zl sztuka drudzy 5000 !!
Jak bym wyje.... 20 000 na amorki to juz bym nic nie powiedział tylko poszedł z torbami.
Oczywscie wstawienie zwykłych jest super ale wiąze sie z wywaleniem całego usładu comfort/sport. Na koniecpolskiej powiedzieli ze raczej mi tego nie zrobią
może to sie jakoś prosto odłącza jakims kabelkiem.
PS. Gośc na arkuszowej juz mi mówił ze nie znajde lepszej kappy i ze reszta to zjezdzone gruchty po dzwonach i przygodach, zapuszczone przez ignorantów i debili.
Chyba miał racje.
hardwired - 09-09-2005, 19:13
" />daj sobie z tym spokuj. albo kup sprawna w 100% albo 2,4 bez takich wynalazkow. ja bym tak zrobil.
Luckyy - 09-09-2005, 19:26
" />na www podaja ze ta kappa jest 1998/1999 - ale zderzaki sa z czarnym paskiem i wnetrze tez wspazuje na rocznik przed 1998 !!
Anonymous - 12-09-2005, 11:07
" />amory (samopoziomujace?) hydrauliczno-pneumatyczne kosztuja 2000-2500 za sztuke. mam 2.0 T z takimi wlasnie i zastanawiam sie wlasnie nad wymiana amorkow na zwykle.
larry123 - 12-09-2005, 11:13
" />to *** nie kasa jak mi mowili ze są po 5000 zl za sztukę
to juz sporo a 2000 zł to cóz chce sie wozic dupe fajnie to trzeba płacic.
jezeli chesz zmienic je na zwykłe to zacytuje to co powiedzili mi na koniecpolskiej
- a jak bym chcial wywalić ten system samopozycjonowania
- jescze nigdy tego nie robilismy i na pewno by sie nie skonczyli na przecieciu kabelków od amorków, tylko trzeba by wyrzucic cały system.
- dlaczego
gosc cos nawijał o jakiejs pompie niby ze to moze bedzie chcialo dopompowac amorek i jak nie bedzie mial jak dopomopwac to bedzie bląd w kompie. a jak zacznie pompa dzialac bez obciazenia to silnik mi nagle bedzie chcial wyrównac moment obrotowy i jak zasugerowal mechanik samochód moze sam przyspieszyc 8O
hmm nie wiem co mam sądzic o tym ale to dla mnie szok
Anonymous - 12-09-2005, 11:17
" />dokladnie... ale ja jedna wymieniam na zwykle. twarde zawieszenie nie jest na nasze drogi ale musze przyznac ze auto ciekawie sie prowadzilo dopuki nie zaczely sie problemy z amorami...
KJ - 12-09-2005, 11:20
" />Podaruj sobie tą regulację zawieszenia. Miałem okazję sprawdzić to w 3.0 i nie jest to żadna rewelacja, a już na pewno nia ma sensu płacić za to po 2,5k sztuka....
Anonymous - 12-09-2005, 11:25
" />z pompą pompujaca zawieszenie to bzdura!!!!!!! nie ma tam rzadnej pompy!!! w amortyzatorze jest gaz ktory pod wplywem impulsu elektrycznego zmienia zwoja gestosc... to wszystko!!! problem tylko z komputerem i komunikatem suspension system failer ale moj elektryk to zrobi! popawi sie opornikami i bedzie ok. pozdrawiam
prezesjm - 12-09-2005, 11:59
" />Trochę mieszacie nie jestem pewien 100% jak w Kappie ale są dwa rodzaje zawieszenia samopoziomujące tzw Nivomat często w kombi i tam jest pompa przynajmniej w Themie to ta sama co do serwa kierownicy, i zawieszenie regulowane Auto Sport i to jest sterowane tylko elektrycznie. Widziałem przeróbki i działa to normalnie, dajesz st. amorki w przypadku nivo inne spręzyny i musi działać. Co do elektroniki w przypadku Auto Sport to nie ma sygnału zwrotnego to jak niby komp ma wykryć awarię ? Może trzeba tylko walnąć opory jak ma on samodiagnostykę i tego w kappie nie jestem pewien.
BirdMan - 17-09-2005, 11:55
" />Czy moze wiecie jakie amortyzatory są w Kappie Coupe V6? Chcę kupić takową i zawieszenie wymaga naprawy...