Drakman - 08-10-2007, 15:50
" />Może ktoś z was się spotkał z takim błędem wyświetlanym na infocenter?
Trzy dni wcześniej sprawdzałem autodiagnozę i było wszystko OK. Około dwa tygodnie wcześniej byłem na resecie błędów w L.T. Komputer zarejestrował tylko błąd p.t. "za niskie lub za wysokie napięcie"- wywołane prawdopodobnie złym stanem akumulatora około rok temu.
Ale do rzeczy, jadę sobie po mieście i nagle widzę opadające wskazówki zegarów i silnik gaśnie na około 5-7 sekund, po czym wstaje jakby nigdy nic i jadę dalej. Za niespełna minutę to samo i znowu wstaje, poszarpując przy tym. Infocenter nic nie wyświetla w tym czasie jak się te wariacje dzieją. Jak trzeci raz wszystko opadło to już była kaplica. Lucyna zdechła i ani myśli odpalić! Próbuję kilkakrotnie i nic, wciskam autodignostic i wywaliło mi błąd -C0-. Sprawdziłem wszystkie możliwe bezpieczniki ale wszystkie całe. Po kilku godzinach od incydentu idę do niej, próbuję odpalić i ku mojemu zaskoczeniu zapaliła za pierwszym razem . Pracowała około 1 minuty równiutko i ładnie i przełączyła się na gaz (Vialle V gen.) pracowała jeszcze chwilę i po dodaniu gazu znów zgasła i już nie było szans jej odpalić . Podczas holowania jej na parking pod dom włączyłem IV bieg w celu utrzymywania naciągu linki i możliwości skręcania (brak wspomagania przy wył. silniku) i dopiero zaczęła się dyskoteka na infocenter Raz po raz pokazywała ENGINE SYSTEM CONTROL FAILURE a za chwilę DEFECTIVE ELECRTICAL CONNECTION.
Nie wiem czy ten błąd (-C0-) ma jakiś wpływ na to że nie odpala, bo po odpięciu wszystkich możliwych wtyczek od silnika, popsikaniu ich kontaflonem i zapięciu silnik normalnie zaczął palić, błąd jednak dalej się wyświetla. Może ktoś wie co to jest?
Torell007 - 08-10-2007, 15:53
" />klania sie LPG masz slabych magikow od gazu swoja droga temat byl walkowany na forum
Drakman - 08-10-2007, 16:33
" />Wiem, że temat był wałkowany jako taki ale chodzi mi głównie o to, co to jest za błąd.
P.S. Gaz gazem ale na benzynie też nie chciała palić i nie wiem czy ten błąd dotyczy silnika czy czegoś innego, a o to mi najbardziej chodziło.
wujek - 08-10-2007, 19:45
" />Witam,
Dokładnie "obadaj", a najlepiej wymień klemę + przy akumulatorze.
Opisane przez Ciebie objawy wystąpią przy wadliwym połączeniu cieńszego, czerwonego przewodu z klemą. Takie przypadki się zdarzają, nie tylko w Lanciach.
Pozdrawiam
PS
Instalatorzy mogli też coś sknocić w połączeniu akumulator - ECU.
Drakman - 08-10-2007, 20:04
" />Z tego co wcześniej wyczytałem na forach obadałem już połączenia z klemy + i oglądałem połączenia do kompa, ale wszystko wygląda na bardzo profesjonalną robotę (zresztą nie naszych paproków). Przypomnę, że jest to piąta generacja LPI, i nie wymaga szczególnej opieki ani ustawiania.
Nie sugerujcie się za bardzo tym, że zgasła na gazie, bo to był czysty przypadek. Na benzynie zrobiłoby się to samo po dodaniu gazu. Chciałem dodać sprostowanie, że to co wyświetla infocenter to nie -C0- tylko -00- z brakującą jedną linią, którą się dzisiaj dopatrzyłem. Po prostu padła mi jedna linia wyświetlacza, czego się dzisiaj dopatrzyłem. Martwię się tylko tym, że może się to powtórzyć, jeśli np. była to wina nadłamanego kabelka od jakiegoś czujnika. Pozdro dla wszystkich.
Marcin_D - 09-10-2007, 14:33
" />w tym poście masz tłumaczenie kodów z AUTODIAGNOSTIC. -00- to jest kod, że nie ma żadnego błędu.
Boorek - 09-10-2007, 21:10
" />
">w tym poście masz tłumaczenie kodów z AUTODIAGNOSTIC. -00- to jest kod, że nie ma żadnego błędu. ....błędu w układzie klimatyzacji. Autodiagnostic jest tylko do kontroli układu klimy, kody błędów z tego postu są uniwersalne, widoczzne po podpięciu do kompa diagnostycznego. Pozdrawiam