Carlsson - 30-04-2009, 10:26
" />Witam Panowie czy ktoś miał kiedyś taką sytuacje ? podczas jazdy na niskich obrotach to jest np 4 bieg i 1300-1500 obr/min auto zwyczajnie gaśnie, zdarzało mi się to najpierw parę gdy długo stała na luzie i w przechyleniu tzn. z górki pod górkę , okazało się że to był syf w filtrze paliwa który zatykał dopływ, natomiast teraz podczas jazdy potrafi zgasnąć po czym wywala "ENGINE CONTROL SYSTEM FAILURE" na zmianę z "ENGINE OIL LEVEL SYSTEM FAILURE" po paru chwilach postoju odpala bez problemu. Nie spotkałem się jeszcze z tym żeby diesel gasł.
laminiarz - 01-05-2009, 16:39
" />Nie ma rzeczy niemożliwych.
sprawdź szczelność układu dolotowego paliwa - np jeżeli kilka razy odkręcałeś śrubę dolotu paliwa na pompie to zacznie ci zasysać powietrze po wyrobionym gwincie przy czym nie ma wtedy żadnych zewnętrznych objawów, wycieków etc... . U ciebie przyczyna może być inna, ale nie znam historii napraw
co do oleju - najpierw sprawdź czujnik poziomu oleju (tył silnika, wchodzi prosto do miski olejowej), no i oczywiście kable i wtyczki
Carlsson - 01-05-2009, 18:41
" />Dzięki za odpowiedz, niestety ja również nie znam historii napraw, a z tą wtyczką zobaczę gdyż cała miska wygląda jak pobojowisko muszę szukać całej bo moja jest klejona i cudowana,
laminiarz - 03-05-2009, 16:25
" />z wymianą michy nie wpuść się w maliny - przed zdjęciem michy trzeba wyjąć czujnik oleju bo inaczej się złamie a nowy to ok 200 netto, no i najważniejsze zdjąć michę nie problem , ale żeby założyć, trzeba unieść silnik ponad 20 cm nad belkę nośną , najlepiej przy zdjętej skrzyni biegów. Namęczyłem się z tym ch m , ale nie ma rzeczy niemożłiwych...