Kappa - drobne niedomagania



szarkiz - 01-12-2005, 10:49
" />Witam.

Niestety jak to bywa ze sprowadzonymi w ciemno samochodami maj± one te przypad³osc ze niedomagaj±. W przypadku mojej kappy nie s± to powa¿ne usterki no ale jednak sam sobie z nimi nie poradze.

1. Oklapniête ¶wiat³a.
Z pobieznej kontroli u mechaniora wychodzi ze pad³ sterownik pod kierownica. Takie cacko z przecimgielnymi. I tam tez znajduje sie pokretlo do poziomowania swiatel. To pokretlo chodzi bardzo luzno, na moje "fachowe" oko to jest uszkodzone. Koszty wymiany od 5 pln do 480. Niestety nie wiem czy mozna wymienic samo kó³ko (przypuszczam ze rezystor) czy trzeba wymeiniac caly uklad. Przewody i silniki swiatel sprawdzone i sprawne. Po spieciu na krotko przewodow silniczki poziomowaly reflektory lecz po podlaczeniu uk³adu opada³y ponownie. (poki co jezdze na dlugich )

2. Wskaznik temperatury wskazuje nie wiecej niz 60stopni. Nawet po godzinnej jedzie po miescie. Po przejechaniu okolo 15 km w trasie ledwo mija 50stopni. Przejrzalem pare postow na temat przeklaman wskaznika ale takie przeklamanie to chyba przesada. Zakladam ze pad³ termostat, ale znowu po wlaczeniu w obecnych warunkach silnika mija moze z 2 -3 minuty i elegancko wy³±cza ssanie. Obroty na luzie ok.700 obr/min, nie gasnie, chodzi bez zarzutu. Wiec mam dylemat. Czy przy uszkodzonym termostacie bedzie prawid³owo wylaczal ssanie czy to w ogole jest od siebie jakos uzaleznione ? Moze zapchana nagrzewnica ?.. Any ideas ?

3. Rozkodowany klucz (chyba).
Centralne sprawne, kulczyk sprawny . Sprawdzone u alarmiarzy. Sygnal z kulczyka wychodzi ale centralka nie reaguje. Sugestia z LanciaTeam - rozkodowany kulczyk. Osoba po drugiej stronie sluchawki podawala przyblizony schemat ponownego kodowania ale przyznaje ze nie zapamietalem wszystkich krokow. Jakas dziurka przy oswietleniu .. cos sie ma zaswiecic na zielono.. potem kulczyk, dziurka , kulczyk i ma dzialac. Jakby ktos znal kolejnosc bylbym dzwiêczny.

Pozdrawiam
Przemek.

--
Lucy 2.0
rocznik 97




prezesjm - 01-12-2005, 12:28
" />
">1. Oklapniête ¶wiat³a.
Z pobieznej kontroli u mechaniora wychodzi ze pad³ sterownik pod kierownica. Takie cacko z przecimgielnymi. I tam tez znajduje sie pokretlo do poziomowania swiatel. To pokretlo chodzi bardzo luzno, na moje "fachowe" oko to jest uszkodzone. Koszty wymiany od 5 pln do 480. Niestety nie wiem czy mozna wymienic samo kó³ko (przypuszczam ze rezystor) czy trzeba wymeiniac caly uklad. Przewody i silniki swiatel sprawdzone i sprawne. Po spieciu na krotko przewodow silniczki poziomowaly reflektory lecz po podlaczeniu uk³adu opada³y ponownie. (poki co jezdze na dlugich


Proponuje wymieniæ ca³y podzespó³ na allegro tego jest na pêczki ew. zapytaæ kol. Dedra4wd


">2. Wskaznik temperatury wskazuje nie wiecej niz 60stopni. Nawet po godzinnej jedzie po miescie. Po przejechaniu okolo 15 km w trasie ledwo mija 50stopni. Przejrzalem pare postow na temat przeklaman wskaznika ale takie przeklamanie to chyba przesada. Zakladam ze pad³ termostat, ale znowu po wlaczeniu w obecnych warunkach silnika mija moze z 2 -3 minuty i elegancko wy³±cza ssanie. Obroty na luzie ok.700 obr/min, nie gasnie, chodzi bez zarzutu. Wiec mam dylemat. Czy przy uszkodzonym termostacie bedzie prawid³owo wylaczal ssanie czy to w ogole jest od siebie jakos uzaleznione ? Moze zapchana nagrzewnica ?.. Any ideas ?

Przed wymian± termostatu proponuje wykrêciæ zegary , delikatnie je rozebraæ , powyjmowaæ wska¼niki , podoginaæ blaszki kontaktuj±ce z ko³eczkami , posk³adaæ w odwrotnej kolejno¶ci i podziwiaæ efekty


">3. Rozkodowany klucz (chyba).
Centralne sprawne, kulczyk sprawny . Sprawdzone u alarmiarzy. Sygnal z kulczyka wychodzi ale centralka nie reaguje. Sugestia z LanciaTeam - rozkodowany kulczyk. Osoba po drugiej stronie sluchawki podawala przyblizony schemat ponownego kodowania ale przyznaje ze nie zapamietalem wszystkich krokow. Jakas dziurka przy oswietleniu .. cos sie ma zaswiecic na zielono.. potem kulczyk, dziurka , kulczyk i ma dzialac. Jakby ktos znal kolejnosc bylbym dzwiêczny.


proponuje przejrzeæ forum by³o na ten temat

Pozdrawiam



szarkiz - 01-12-2005, 13:25
" />
">Proponuje wymieniæ ca³y podzespó³ na allegro tego jest na pêczki ew. zapytaæ kol. Dedra4wd


na pêczki powiadasz... nie twierdze ze spedzilem tydzien szukaj±c, ale przyznaje ze sprawdzi³em na allegro. Byc moze pasuj± jakies zamienniki, o ktorych nie wiem, jednak nie znalazlem ani jednego regulatora swiatel do lancii w dziale moto oswietlenie i uk³ad elektryczny.


">Przed wymian± termostatu proponuje wykrêciæ zegary , delikatnie je rozebraæ , powyjmowaæ wska¼niki , podoginaæ blaszki kontaktuj±ce z ko³eczkami , posk³adaæ w odwrotnej kolejno¶ci i podziwiaæ efekty


zagl±dne .. poki co mam diagnostyke w fiacie na sobote.


">proponuje przejrzeæ forum by³o na ten temat


Uwierz mi, ze zanim napisze na forum sprawdzam czy nie bylo postow o poruszanej tematyce. Wczoraj przejrzalem wszystkie 19 stron z dzialu "Problemy", byc moze cos przeoczylem, ale dla pewnosci kilkanascie razy przeszukiwalem forum uzywajac ró¿nych s³ow kluczowych. Owszem znalazlem kilkanascie odnosnikow ale zadnej odpowiedzi na pytanie "jak zakodowaæ"

pozdrawiam
Przemek.



prezesjm - 01-12-2005, 13:54
" />
">Proponuje wymieniæ ca³y podzespó³ na allegro tego jest na pêczki ew. zapytaæ kol. Dedra4wd


na pêczki powiadasz... nie twierdze ze spedzilem tydzien szukaj±c, ale przyznaje ze sprawdzi³em na allegro. Byc moze pasuj± jakies zamienniki, o ktorych nie wiem, jednak nie znalazlem ani jednego regulatora swiatel do lancii w dziale moto oswietlenie i uk³ad elektryczny.


">Przed wymian± termostatu proponuje wykrêciæ zegary , delikatnie je rozebraæ , powyjmowaæ wska¼niki , podoginaæ blaszki kontaktuj±ce z ko³eczkami , posk³adaæ w odwrotnej kolejno¶ci i podziwiaæ efekty


zagl±dne .. poki co mam diagnostyke w fiacie na sobote.


">proponuje przejrzeæ forum by³o na ten temat


">Uwierz mi, ze zanim napisze na forum sprawdzam czy nie bylo postow o poruszanej tematyce. Wczoraj przejrzalem wszystkie 19 stron z dzialu "Problemy", byc moze cos przeoczylem, ale dla pewnosci kilkanascie razy przeszukiwalem forum uzywajac ró¿nych s³ow kluczowych. Owszem znalazlem kilkanascie odnosnikow ale zadnej odpowiedzi na pytanie "jak zakodowaæ"


Na allegro wystarczy wpisaæ kappa i poka¿e 3 strony z czego kilka jest kapp na czê¶ci my¶lê ¿e z chêci± to odsprzedadz± . Nie licz na to ¿e kto¶ to osobno wystawi (choæ kiedy¶ widzia³em) Zadzwoñ do kol. DEDRA4WD z naszego forum.

Je¶li chodzi o kluczyk to sprawd¼ w baga¿niku pod klapk± czy system jest za³±czony , oczywi¶cie ma byæ ON , nastêpnie naciskasz ma³y przycisk na lampie o¶wietlenia wnêtrza i przytrzymuj±c naciskasz przycisk na kluczyku kieruj±c go na czujnik podczerwieni z bliskiej odleg³o¶ci tak 20 cm Po ok 1 sek dioda obok przycisku powinna za¶wieciæ na zielono , puszczasz przycisk kluczyka , nastêpnie przycisk na lampie ,dioda zielona ga¶nie i kod powinien byæ wczytany.
pozdrawiam




Anonymous - 03-11-2006, 14:48
" />Hej. Mam pytanko ( moja kappa to kombiak ): gdzie siê znajduje to urz±dzenie, które siê za³±cza na "on"? Mam podobny problem i nie dzia³a mi ani alarm ani central z pilota,,,



1410 - 04-11-2006, 12:11
" />
">Hej. Mam pytanko ( moja kappa to kombiak ): gdzie siê znajduje to urz±dzenie, które siê za³±cza na "on"? Mam podobny problem i nie dzia³a mi ani alarm ani central z pilota,,,

w bagazniku po prawej stronie tam gdzie bezpieczniki



Dzonny - 26-02-2008, 20:56
" />od¶wie¿e temat

odno¶nie kodowania kluczyków mam podobny problem. Centralny dzia³a gdy siê go zamyka z zamka, nastamiast z przycisku ni huhu, za to jak przkrêce w tej centralce (baga¿nik) w pozycje ON to wyje mi ca³y czas alarm i nie idzie go wy³±czyæ. Co z tym zrobiæ? czy mo¿e olaæ to wycie i spróbowaæ zaprogramowaæ kluczyki wg schematu kolegi Prezesjma?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \