miechurski - 12-04-2009, 17:50
" />koledzy mam problem z kappą 2,0 16V turbo mianowicie pływa na obrotach podłączenie komputera powiedziało błąd nr.5 czujnik obrotów ,objawy wg. mnie chwilowe przerwy w zapłonie mechanik mówi że czujnik halla nie chcę niepotrzebnie go wymieniać powiedzcie czy czujnik halla może się tak zachowywać miechurski
pawcio1 - 13-04-2009, 00:43
" />Powiem Ci że mam podobny problem,tzn.też mi faluje i nie mogę sobie z tym poradzić Frustruje mnie to!!!
Pewne znaczenie ma tu jeszcze sonda lambda!Sprawdzałeś?
radek79 - 13-04-2009, 11:40
" />sam czujnik może być dobry a często lubi się przełamać przewód do niego prowadzący stąd przerwy w podawaniu iskry na świece
pawcio1 - 08-10-2009, 11:49
" />Odświeżam!!! Gdzie znajduje się i jak wygląda czujnik halla???
makek - 09-10-2009, 06:46
" />
pawcio1 - 09-10-2009, 07:35
" />Dziękuje Marku!!! Na Ciebie mogę liczyć!!!
Okazuje się że wypadła wtyczka od czujnika temp. auto teraz znacznie lepiej odpala i jeździ,spadków mocy i poszarpywania brak,ale obroty i tak trochę falują!
lancia1969 - 09-10-2009, 08:51
" />Jeżeli chcesz absolutnie wykluczyć uszkodzenie czujnika możesz to zrobic podpinając oscyloskop sprawdzając przebieg który powinien wyglądać tak jak w załaczniku ,pamiętaj że nalezy badać przebieg zarówno na zimnym jak i gorącym silniku , czestą usterką ( trudną do diagnozy bez oscyloiskopu) jest zmiana impendancji czujnika w zależności od temeperatury, lokalizacja naraża czujnik na gwałtowne zmiany i po pewnym czasie zaczyna się schody czyli np falowanie obrotów, trudności z zapaleniem .
Załączniki: