Anonymous - 13-05-2004, 10:28
" />WItam
Czy ktos orientuje sie jak wyglada sprawa z zawieszeniem regulowanego Sport/Auto w kappie Coupe. Czy jest to rozwiazanie awaryjne czy raczej niesmiertelne. Jak sie jezdzi na takim zawieszeniu i czy w razie czego w Polsce sa w stanie to dobrze serwisowac. Jak wyglada sprawa konstrukcyjna tego zawieszenia jak w citroenach czy to calkiem cos innego.
ms
Anonymous - 12-03-2006, 03:42
" />orientujesz sie czy pneumat jest we wszystkich czy to tylko opcja w wyposazeniu?
gdzie masz prze³±cznik?
Pozdrowionka!
Klaudek - 12-03-2006, 22:38
" />
">orientujesz sie czy pneumat jest we wszystkich czy to tylko opcja w wyposazeniu?
gdzie masz prze³±cznik?
Pozdrowionka!
Pneumat tylko opcja...
przycisk jest tak jak kasowanie licznika dziennego tylko z drugiej strony...
jeden amortyzator do pneumata to 5000z³ zamienników brak...
KJ - 13-03-2006, 00:59
" />
">orientujesz sie czy pneumat jest we wszystkich czy to tylko opcja w wyposazeniu?
gdzie masz prze³±cznik?
Pozdrowionka!
Pneumat tylko opcja...
przycisk jest tak jak kasowanie licznika dziennego tylko z drugiej strony...
jeden amortyzator do pneumata to 5000z³ zamienników brak...
E nie, a¿ tak ¼le to chyba nie jest... z tego co pamiêtam to co¶ trochê poni¿ej 3000, tylko nie wiem czy to wiele zmienia :-)