ďťż
Kappa - brak zapłonu



Drakman - 11-09-2006, 11:57
" />Może ktoś wie dlaczego po przekręceniu kluczyka tyrkocze przekaźnik od pompy paliwa (nie podaje paliwa po włączeniu zapłonu) ani nie ma iskry.
Po odpięciu sondy Lambda tyrkotanie przekaźnika ustaje.... Gdzie może być przyczyna?




Tomasz - 11-09-2006, 12:31
" />Uzupełnij profil



wujek - 11-09-2006, 14:10
" />Witam,
A jak zachowują się kontrolki? Gasną, mrugają, jakieś inne zakłócenia?
Rozrusznik kręci?
Pozdrawiam



Drakman - 11-09-2006, 16:29
" />Witam , kontrolki wszystkie świecą normalnie , nie ma iskry i nie podaje paliwa, rozrusznik kręci , jest to silnik 2,0 20v 95r.




tomek - 12-09-2006, 08:07
" />
">Witam , kontrolki wszystkie świecą normalnie , nie ma iskry i nie podaje paliwa, rozrusznik kręci , jest to silnik 2,0 20v 95r.
Kolego masz pod nosem lanciateam, chyba najlepsza diagnoze wystawia oni, majac auto na warszatacie.



darkobo - 12-09-2006, 08:21
" />Witam kolegę z miasta Łodzi i zapraszam do działu "Powitania", gdzie jest miejsce, aby trochę więcej o sobie napisać.
A w lanciach lubią dziać się różne dziwne rzeczy z przewodami elektrycznymi - a najbardziej upierdliwe jest chyba pękanie żył przewodów wenątrz izolacji. Jak pęknie masa, to wtedy szaleją różne odbiorniki. Można próbować lokalizować samemu, ale przyłączam się do głosu tomka - Lanciateam na Wileńskiej - kappę rozbierają i składają nawet z zamkniętymi oczami.



Drakman - 12-09-2006, 09:48
" />Witam, warsztat to ostateczność ,raz oddałem do warsztatu LANCIE DEDRE i mam bardzo przykre wspomnienia.Kappe kupiłem niedawno z uszkodzonym korbowodem. Silnik już jest cały zrobiony ale nie mogę go odpalić , na komputerku pokazuje brak błędu czyli 00 . Może ktoś mi potpowie gdzie i czego mogę szukać bo chciałbym troche nią pojeżdzić a nie tylko patrzeć . Proszę o pomoc bo żona bardzo zła



darkobo - 12-09-2006, 10:00
" />
">Witam, warsztat to ostateczność ,raz oddałem do warsztatu LANCIE DEDRE i mam bardzo przykre wspomnienia.
Ale czy był to lanciateam ?



wujek - 12-09-2006, 10:54
" />Witam,
Drakman, spróbuj Autotestu - przy wyłączonym zapłonie naciśnij "Clima Date" >trzymając wciśnięty "Clima Date" załącz zapłon (poz. MAR, bez uruchamiania rozrusznika). Zobacz, jaki będzie wynik.
Sprawdź podłączenie czujnika położenia wału.
Pozdrawiam
Żona się udobrucha, powiedz, że nie będziesz wtrącał się , gdy szyje, i zjesz przypalonego kotleta bez "strajku". Gdy uruchomisz auto to wszystko wróci do normy
Podaj mi, plizz, na priv, z którego zakładu masz niemiłe wspomnienia.



Drakman - 12-09-2006, 17:32
" />Witam ponownie, autotest zrobiony 00,bezpieczniki sprawdzone masa też i pociągnięte dodatkowo nowe kable i nic



Drakman - 12-09-2006, 18:07
" />Nie to nie był ten warsztat



darkobo - 12-09-2006, 19:58
" />
"> Podaj mi, plizz, na priv, z którego zakładu masz niemiłe wspomnienia.
A dlaczego na piva ? Jeśli partolą robotę lub są w inny sposób nielmili, to niech wszyscy się dowiedzą. Choć przyznam, że ja raczej już nie będę testował niesprawdzonych warsztatów.

">Nie to nie był ten warsztat
To może jednak spróbuj na Wileńskiej. Jak się przyznasz, że wieść powziąłeś na Forum, to może Prezes nie zedrze z Ciebie skóry :wink: . No chyba, że wzięło Ci na ambicję i nie spoczniesz, póki sam nie dojdziesz.



Drakman - 12-09-2006, 20:04
" />Dodam jeszcze, że Lancia jest z gazem sekwencyjnym i dioda na przełączniku od gazu zapala się na pół sekundy i gaśnie i nie zapala się nawet podczas kręcenia rozrusznikiem (sorry ale nie znam instalacji sekwencyjnej i w tym temacie jestem zielony), może to coś podpowie, problem tyrkotania przekaźnika faktycznie ustał po podłączeniu dodatkowej masy do silnika ale i tak nie ma iskry i nie podaje żadnego paliwa (ani benzyny ani gazu). Na sekundę po przekręceniu kluczyka załącza się pompa paliwa i rozłącza się i podczas kręcenia już nie chodzi. Nie ma też impulsów ani na cewki ani na wtryski. Cała instalacja do komputera sprawdzona, tam gdzie masy są masy tam gdzie plusy są plusy Tam gdzie sygnały wiązki są ok. Czujniki sprawdzone (magnetyczny wału 800 omów halla 760 omów, więc chyba sprawne) i skończyły mi się pomysły..... :cry:



Drakman - 12-09-2006, 21:25
" />Mam jeszcze gorącą prośbę, jeśli to oczywiście nie problem dla użytkowników Kapki z Łodzi. Chciałbym zajrzeć pod machę jakiejś jeżdżącej najlepiej jeszcze z gazem, oczywiście nic nie będę nikomu grzebał chodzi tylko o zerknięcie wizualnie na motor i jego elementy i podłączenia czy napewno nic nie brakuje e.t.c. Ponieważ kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem i jest już poskładany i wygląda na to, że jest niby wszystko ok, ale chciałbym się upewnić. Za okazaną chęć pomocy z góry dzięki Na wszelki wypadek podaję nr tel. 888748529. Pozdrawiam.



wujek - 13-09-2006, 09:43
" />Witam,
No, to coś się poprawiło - klepanie przekaźnika pompy zniknęło, autodiagnoza OK. Ale nie chce odpalić. Kupiłeś auto z ubitym motorem, czyli nie odpalałeś go nigdy. Czy jest w tym aucie jakiś system zabezpieczeń (fabryczny lub dodany), a może immobilizer powoduje zablokowanie ECU? Objawy pasują.
Pozdrawiam



tomek - 13-09-2006, 10:50
" />
"> Czy jest w tym aucie jakiś system zabezpieczeń (fabryczny lub dodany), a może immobilizer powoduje zablokowanie ECU?
A cz auto poza awaria mialo moze nagle przeciazenie, moze pompe odcial czujnik, ktory odpowiada za to podczas wypadku?



Drakman - 13-09-2006, 11:43
" />Witam , immo napewno nie trzyma bo dioda od niego gaśnie , a ten przycisk pod siedzeniem kierowcy co blokuje paliwo już wciskałem ale też nic



wujek - 13-09-2006, 20:38
" />Witam,
Wskazane sprawdzenie wielkości szczeliny pomiędzy czujnikiem położenia wału a wieńcem impulsatora. Może podczas remontu motoru została ona zwiększona i czujnik "nie łapie" przejścia nad zębem impulsatora? Nie znam dokładnej wartości rozmiaru szczeliny, ale to ok. 1mm.
Autodiagnoza nie testuje sprawności układu impulsatora, można to sprawdzić np. oscyloskopem.
Pozdrawiam



Drakman - 13-09-2006, 21:24
" />Witam , bardzo dziękuję za poradę ,muszę to sprawdzić . Mam jeszcze pytanie, czy to może być przyczyną że nie pali się też kontrolka od gazu?



mario09 - 13-09-2006, 21:36
" />Gaz narazie zostaw w spokoju. Dojdziesz co jest nie tak z benzyna, a wowczas przyjdzie czas na rozwazania nad instalacja gazowa.



Drakman - 13-09-2006, 21:59
" />OK, ale zastanawia mnie czy to nie ma powiązania, bo myślałem że tak,czy tak to ta dioda od gazu powinna się palić . Jak był wyjęty silnik to się paliłaa po włożeniu silnika nie pali się .



wujek - 14-09-2006, 09:28
" />Witam,
Na czas prób uruchomienia silnika najlepiej odłączyć zasilanie instalacji LPG - zakręcić zawór na butli i wyjąć bezpiecznik zasilania centralki. Gdy "zagada" z benzynki to będzie czas na ew. podłączenie LPG.
Pozdrawiam



Drakman - 14-09-2006, 12:56
" />Witam , a gdzie szukać tego bezpiecznika?



wujek - 14-09-2006, 13:54
" />Witam,
Bezpiecznik centralki inst. LPG jest zazwyczaj osadzony w dodatkowej oprawce bezpiecznika, na dodatkowym przewodzie przyłączonym do "+" akumulatora i do centralki.
Pozdrawiam



Drakman - 14-09-2006, 14:37
" />Bardzo dziękuję za poradę, będę go szukał. Serdecznie pozdrawiam



Drakman - 14-09-2006, 18:47
" />I nie ma to znaczenia, że to jest sekwencja, która sama przełącza gaz-benzyna??



kubolx - 14-09-2006, 20:43
" />Witam! Wlasnie zauwazylem Twoj temat. Mam dokladnie ten sam problem ale w Dedrze Integrale. Juz mi rece opadaja. Tez mam gaz sekwencje, lampka tez zgasla i sie nie zapala, pompa paliwa po przekreceniu kluczyka nie podaje, iskry nie ma podczas krecenia. Trzeba pokombinowac



michal - 15-09-2006, 06:29
" />
">a ten przycisk pod siedzeniem kierowcy co blokuje paliwo już wciskałem ale też nic

Panowie o jaki przycisk chodzi? Gdzie dokładnie on się znajduje bo być może u mnie się zaciął i odpalam tylko na gazie co jest strasznie nie zdrowe dla silnika. Na benzynie odpala ale po dwóch sekundach gaśnie.



Drakman - 15-09-2006, 07:37
" />Kappa odpaliła.... Przyczyna? Zamienione wtyczki od czujnika wału i położenia przepustnicy. Kolory wtyczek teraz wogóle się nie zgadzają, ale ważne że chodzi. Pozdrawiam i życzę tylko takich usterek....



darkobo - 15-09-2006, 08:11
" />
">Kappa odpaliła.... Przyczyna? Zamienione wtyczki od czujnika wału i położenia przepustnicy. Kolory wtyczek teraz wogóle się nie zgadzają, ale ważne że chodzi. Pozdrawiam i życzę tylko takich usterek....
: ok2 : : brawa :



wujek - 15-09-2006, 11:08
" />Witam,
: brawa : takie usterki są naj...
Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \