Alan - 10-05-2010, 08:11
" />Koledzy,taka sprawa.Żona dziś jechała do pracy i kappa zdechła na samym skrzyżowaniu,ot zgasła w w du..szy ma. Nie działa kompletnie nic.Światła,rozrusznik,radio...nic świecą się tylko kontrolka oleju i ładowania,co dziwne nawet po wyciągnięciu kluczyków ze stacyjki Klemy są nowe mocno przykręcone,sam wymieniałem. Macie jakieś pomysły?
Krzys - 10-05-2010, 08:30
" />Miałem coś podobnego, winna masa. Po doprowadzeniu dodatkowej nie mam już tego problemu.
Alan - 10-05-2010, 08:52
" />ale że co i że gdzie?
psadow2 - 10-05-2010, 09:14
" />Pewnie chodziło o kabel co idzie od ujemnej klemy akumulatora i jest przykręcony gdzieś w okolicach nadkola. W mojej poprzedniej też tak było - doraźnie pomagało włożenie ręki do nadkola i poruszanie kablem w celu uzyskania styku.
Alan - 10-05-2010, 09:25
" />Idę więc ogarnąć temata
samuel - 10-05-2010, 11:10
" />A kontrolka od immo nie świeci Ci ciągłym światłem ? Ja miałem tak samo.
Zobacz ten temat, możne coś Ci pomoże:
Alan - 10-05-2010, 11:32
" />no więc klemy trzymają jak należy,masa porządnie przykręcona,przewód zasilający rozruch też... awaria trwa.Deszcz mnie przegonił
samuel - 10-05-2010, 12:39
" />A ściągałeś klemę i zakładałeś ? Czy nadal świeciły się te same kontrolki bez reakcji auta ?
Klemy mogą być dobrze przykręcone, ale od wewnętrznej strony może się tworzyć osad który należało by wyczyścić.
Krzys - 10-05-2010, 13:19
" />
">no więc klemy trzymają jak należy,masa porządnie przykręcona,przewód zasilający rozruch też... awaria trwa.Deszcz mnie przegonił Chodzi o tą masą co idzie do nadwozia, jest przykręcona po wewnętrznej stronie nadkola, sprawdziłeś?
grzole - 10-05-2010, 13:55
" />Oświetlenie wnętrza działa? Sprawdź czy wszystkie bezpieczniki pod maską na podszybiu są sprawne.
Grzebanie techniczne należy zaczynać od sprawdzenia/poprawienia działania masy. Cóż, taka jest Kappa.
Potem sprawdź podłączenie elektryczne do kasety bezpieczników pod kierownicą.
Tyle mi przychodzi do głowy.
Alan - 10-05-2010, 14:29
" />szczerze powiedziawszy nie zwróciłem uwagi ani na diodę nad infocenter ani na oświetlenie. Co dziwne poszedłem do niej jak przestało padać,smatri na zegary ciemno...kluczyk w stacyjkę..dryń...kleklekle..hula jak zawsze. Taka zosia samosia samo się zesrało to i się samo naprawiło....taka bestia.Ale że nie lubię takich niespodziewajek,pogrzebałem nieco i wnioski:
Kabel masowy klema-> buda przykręcony był porządnie i jak należy
klemy dokręcone mocno i wewnętrzne ich strony czyste bez nalotów-> pod koniec zimy kupowałem nowe klemy,więc nie może być inaczej.
sugerując się i jakimś am obyciem z autami i Waszymi informacjami -> brak prądu spowodowany lichym przejściem..przewodzeniem,czy też stykami -> doszedłem jak po nitce do kłębka do czegoś w rodzaju rozdzielacza,taka mała czarna puszeczka w której zbiega się kilka przewodów plusowych.Tam przewody były luźne,odkręciłem nakrętki,przeczyściłem końcówki papierem poskładałem,dokręciłem porządnie i puki co po usterce
dap5000 - 12-05-2010, 14:00
" />Miałem to samo Tyle że w mojej jest na duże wsuwki i nie mam jak dokręcić wiec pościskałem i przeczyściłem po czym spryskałem contacx i git
wujekp - 12-05-2010, 21:12
" />
">[w sumie to mniejsza z tym co napisał, ale co ma w avatarze]
Matko jedyna, co tym masz w avatarze?
Co się stało temu misiu?
grzole - 13-05-2010, 00:03
" />
">[w sumie to mniejsza z tym co napisał, ale co ma w avatarze]
Matko jedyna, co tym masz w avatarze?
Co się stało temu misiu?
To najszybsza Kappa - modowana w UK na totalną wyścigówkę torową, chyba ponad 500 koni. Była kiedyś opisywana na forum.
samuel - 13-05-2010, 00:47
" />
">To najszybsza Kappa - Była kiedyś opisywana na forum.
Czy ktoś wie gdzie znajdę info o tym samochodziku ? Chętnie bym się zagłębił w lekturę