ronin19 - 22-06-2009, 18:46
" />panowie wlozylem silnik ale cos jest nie tak:( nie ma iskry:( jaka moz byc tego przyczyna??ma ktos schemat instalacji elektrycznej??
Codee - 22-06-2009, 18:52
" />dobrze jakby¶ napisa³ jaki silnik i do czego w³o¿y³e¶!
bo ja te¿ czasem wk³adam i nie koniecznie silnik
Karolcia - 22-06-2009, 18:58
" />
">bo ja te¿ czasem wk³adam i nie koniecznie silnik
i wszystko dzia³a
Codee - 22-06-2009, 19:01
" />jak nowe z fabryki
jaro1959 - 22-06-2009, 19:05
" />Proponujê przenie¶æ temat do Hyde Parku,a na powa¿nie okre¶l kolego jakie¶ konkrety, co by nie trzeba wró¿yæ z fusów.
Karolcia - 22-06-2009, 19:06
" />
">jak nowe z fabryki
jaki pewny siebie
ronin19 - 22-06-2009, 19:07
" />koledzy kolezanki wybaczcie ale juz mnie nosi od nerowo by³ silnik 2.0 20 v i wlozylem identyczny oczywiscie kapiszon co sie dzieje z nim?? wysiwetla mi b³ad b3 na infocenter to b³±d jakiegos zwarcia?? ma ktos schemta instalacji??
Codee - 22-06-2009, 19:09
" />ale ten 2.0 20v to do kappy czy lybry czy czego¶ w³o¿y³ bo ja mam schematy do lybry ale po makaroñsku( w³osku ) w pdf
ronin19 - 22-06-2009, 19:43
" />kappa
-- 22 Cze 2009, 19:59 --
nikt nie poradzi??
prezesjm - 22-06-2009, 20:46
" />Nerwy nerwami ale koniecznie wiêcej napisz. Co w sumie przek³ada³e¶, silnik, co¶ z czujników , wi±zki itd. który rocznik. Podaj mail to pode¶le Ci schemat. W pdf mam pod rêk± ale tylko stary model przed modernizacj±.
gregi - 22-06-2009, 21:21
" />
">ale ten 2.0 20v to do kappy czy lybry czy czego¶ w³o¿y³ bo ja mam schematy do lybry ale po makaroñsku( w³osku ) w pdf
Ja chêtnie przyjmê ten schemat po w³osku je¶li to nie problem i je¶li do Lybry 1.9 jtd
mój adres >gargor@op.pl
ronin19 - 22-06-2009, 22:27
" />sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
Codee - 22-06-2009, 22:42
" />gregi te ca³e schematy zajmuj± ok 118 MB
Jutro podzielê ten plik i poprzesy³am Ci na spokojnie tak ¿eby Ci dosz³o ( schematy do Lybry po w³osku)
topcio1 - 22-06-2009, 22:50
" />
">sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
ten przeka¼nik w podszybiu ci terkocze? je¶li tak to brak masy silnika
prezesjm - 22-06-2009, 23:05
" />
">sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
Pisz staranniej bo ja nic z tego nie wiem.
Rozrusznik jest zasilany przez przeka¼nik na podszybiu. Sygna³ na cewkê wprost ze stacyjki. Po drodze do rozrusznika jest jedno takie okr±g³e skrêcane z³±cze. Przewód cienki czerwony z czarnym paskiem. Na podszybiu przy zbiorniczku p³ynu do wspomagania jest z³±cze 3 pinowe, jest tam zasilanie Ecu i ³±czówka pompy paliwa. Zajrzyj tam bo lubi przyrdzewieæ. Je¶li lampka od Immo nie ga¶nie to raczej nie zapalisz auta. Sprawd¼ czy wszystkie masy wi±zki s± do silnika dobrze dokrêcone bo masa immo idzie przez silnik. Przewodu masowego do skrzyni to chyba nie zapomnia³e¶ przykrêciæ
Schemat poszed³ mailem.
ronin19 - 23-06-2009, 07:53
" />masy sa poprzykrecane:( sprawdze na tym podszybiu moze dojde co i jak.dzieki za schemat:) panowie jeszcze jakies pomysly??ten przekaznik terkocze jak w³aczê ju¿ stacyjke a z nim pompka paliwa
prezesjm - 23-06-2009, 08:04
" />Przeka¼nik terkocze zwykle jak jest zbyt niskie napiêcie. Woltomierz w ³apkê i po kolei sprawdzaæ co siê dzieje. Uk³ad elektryczny w Kappie wbrew pozorom jest prosty i klasyczny. ¯adnych szyn danych itp. , zwyk³e druciki i przeka¼niki.
mike5 - 24-06-2009, 00:54
" />Temat mo¿na zakoñczyæ nie przykrêcony jeden kabelek od masy:) pod kolektorami ss±cymi silnik odpalony wszystko dzia³a dziêki panowie za podpowiedzi.Pozdrawiam
-- 24 Cze 2009, 01:00 --
silnik odpalony nawet ³adnie chodzi powód ca³ego zamieszania? brak jednej masy!!!!!!!!!!! po prostu ¶mieszne no ale có¿ cz³owiek siê uczy na w³asnych b³êdach temat uwa¿am za zamkniêty
topcio1 - 24-06-2009, 01:00
" />jak to zwykle bywa z mas±, powodzenia w dalszym u¿ytkowaniu
ronin19 - 24-06-2009, 01:17
" />panowie wielkie dzieki za rady:) taki psikus no ale.... .a tak szczerze lancia spisuje sie naprawde ³adnie )pozdrawiam
gregi - 27-06-2009, 09:58
" />
">gregi te ca³e schematy zajmuj± ok 118 MB
Jutro podzielê ten plik i poprzesy³am Ci na spokojnie tak ¿eby Ci dosz³o ( schematy do Lybry po w³osku)
Nie ma problemu w³oski trochê znam to sobie poradzê
Dziêki