maciek - 21-02-2009, 23:13
" />W nowym aucie amortyzatory były o tak zwanym podwójnym działaniu. Czy kupuj±c nowe (zamienniki) amortyzatory też s± o podwójnym działaniu czy standardowe?
GRZECHUU - 22-02-2009, 00:44
" />
">W nowym aucie amortyzatory były o tak zwanym podwójnym działaniu. Czy kupuj±c nowe (zamienniki) amortyzatory też s± o podwójnym działaniu czy standardowe?
Zależy od producenta.
Jeżeli będ± o podwójnym działaniu to będzie lepszy komfort(gdzie¶ tak wyczytałem).
KGB - 22-02-2009, 03:43
" />jakie zamienniki ? masz namiar na jakies ?
bo z tego co widzialem ,to dostepne sa tylko oryginalne gazowki - do wyboru raptem kayaba,sachs,monroe i magnum
wszystkie drogie jak cholera - biore magnumy ,ale jak masz namiar na jakies zamienniki to chetnie zobacze
teraz wszystkie amory sa dwustronnego dzialania ,wiec nie ma dylematu
Marcin_D - 23-02-2009, 15:02
" />No to s± wła¶nie zamienniki - oryginały kupujesz w ASO gdzie płacisz jak za zboże, a kto jest producentem dla ASO nie wiem.
volf - 23-02-2009, 23:21
" />Fabrycznie były montowane kayaby, przynajmniej w tych starszych kappach. Chyba, że kombi-tu były sachsy nivomaty z tyłu.
jc406 - 01-03-2009, 18:29
" />Piszecie o tych amortyzatorach podwójnego działania jak o jakim¶ współczesnym cudzie nad Wisł±. Problem w tym, że WSZYSTKIE amortyzatory teleskopowe s± podwójnego działania i nie było samochodu od dobrych paru dziesi±tków lat, który takowych nie posiadał. Dodam jeszcze, że cech± charakterystyczn± takich amortyzatorów jest asymetria działania - różni± się sił± tłumienia przy ¶ciskaniu (bound) i rozci±ganiu (rebound).